Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@15:03:20 GMT

مهران عسگری مربی تیم ملی تکواندو ترکیه شد

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۸۹۷۱۱۴

مهران عسگری مربی تیم ملی تکواندو ترکیه شد

به گزارش خبرنگار مهر، مهران عسگری که سال گذشته با «نور تاتار» ملی پوش تیم بانوان ترکیه ازدواج کرده بود و در مدت نزدیک به دو سال گذشته به عنوان مربی همسر خود در کنار وی حضور داشت از سوی فدراسیون تکواندو ترکیه به عنوان مربی تیم ملی انتخاب شد. 

نور تاتار نایب قهرمان المپیک ریو در طول این یک و نیم سال گذشته توانسته با کمک مهران عسگری عناوین، قهرمانی جهان، قهرمانی گرند پری، نایب قهرمانی گرند پری و نایب قهرمانی اروپا را کسب کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
 

مسئولان فدراسیون تکواندو ترکیه به عسگری دو گزینه پوشیدن «هوگو»ی تیم ملی این کشور و فعالیت به عنوان یک ملی پوش و انتخاب به عنوان مربی تیم ملی را پیشنهاد داده بودند که عسگری نیز پس از بررسی‌های تمام جوانب تصمیم گرفته به عرصه مربیگری به طور جدی بپردازد و به عنوان مربی تیم ملی ترکیه فعالیت خود را ادامه دهد. 

نخستین مرحله از رقابتهای گرندپری سال ۲۰۱۸ از فردا به میزبانی ایتالیا در رم آغاز می شود. 

کد خبر 4311053

منبع: مهر

کلیدواژه: تکواندو مهران عسگری تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال استقلال تهران کارلوس کی روش جام جهانی 2018 روسیه کشتی آزاد تیم فوتبال پرسپولیس کشتی فرنگی لیگ برتر فوتبال ایران اردوی تدارکاتی تکواندو باشگاه پرسپولیس مامه تیام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۷۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا،هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران IranOpenRobocup۲۰۲۴ و انتخابی جهانی ۲۰۲۴ به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات برگزار و تیم باشگاه پژوهشگران جوان و نخبگان واحد یادگار امام خمینی(ره) شهرری با عنوان IRL در لیگ ربات پرنده (Flying Robots) میان ۲۵ تیم شرکت‌کننده از دانشگاه‌های سراسر کشور با غلبه بر تیم‌های قدرتمندی همانند MRL دانشگاه آزاد قزوین، EEIUST دانشگاه شهید بهشتی، KN۲C دانشگاه خواجه‌نصیرالدین طوسی (ره)، RRL دانشگاه بین‌المللی امام خمینی (ره)، EEIUST دانشگاه علم و صنعت ایران، Black Tear دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات، دانشگاه‌های آزاد تبریز، شیراز، تهران غرب، یزد، کرمانشاه، کادمی رباتیک و هوش مصنوعی فناور؛ پس از تیم XEROX UAV دانشگاه شهید بهشتی (ره) بر سکوی دوم این دوره از رقابت‌ها ایستاد.

هدایت و مشاوره تیم را سیدابوالفضل حسینی، استادیار گروه برق و رئیس مرکز تحقیقات برق و الکترونیک واحد یادگار امام (ره)، بر عهده داشت و اعضای تیم رباتیک واحد که به سرپرستی علی بابایی در این رویداد بین‌المللی شرکت نمود را نفرات زیر تشکیل دادند:
مهندس مهدی زارعی، مهندس سیدمجتبی هژبری، مهندس حمیدرضا خسروی‌زاده، علی تیموری، رامتین نصیری، دنیز نورمحمدزاده ملکی، امیرمحمد گودرزی‌نیا، فاطمه سخایی، زهرا حکیمی، فاطمه لطفی، حسین عابدی، شایان مأموریان، ماهان صفایی، عرفان نادری، مهدی سلمانی، محمدحسین عمویی، علیرضا دلیسناو، عرفان صبوری محله و عرفان گنجی.

به گزارش آنا، این دوره از مسابقات با حضور بیش از یک هزار و ۸۰۰ شرکت‌کننده در ۳۰۰ تیم حائز شرایط از مدارس و دانشگاه‌های کشور و حضور ۹ تیم خارجی از پنج کشور برگزار شد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • قضاوت ۲ داور ایرانی در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • قضاوت دو داور ایران در مسابقات تکواندو قهرمانی آسیا
  • نایب قهرمانی دانشگاه آزاد یادگار امام(ره) در مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد
  • شباهت ماموریت دشوار مربیان تیم ملی فوتسال و کشتی!
  • اصفهان نایب قهرمان مسابقات سافت بال کشور
  • نایب قهرمانی کوراش کاران خراسان شمالی
  • تکلیف ۲ گروه مشخص می‌شود
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک تر شد
  • بایرن مونیخ برد و به نایب قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • یونیون 1-5 بایرن‌: توخل نایب قهرمانی را از دست نمی‌دهد