Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا؛ نشست تخصصی «از ساختار داستان کوتاه قرآنی به ساختار فیلم نامه کوتاه»، امشب و از ساعت 19 تا 20:30 واقع در نمایشگاه بین‌المللی قرآن، شبستان اصلی، غرفه دانشگاه علامه طباطبایی برگزار می‌شود.
در این نشست عباس اشرفی، عضو هیئت علمی دانشگاه علامه طباطبایی و سیدمجتبی رضوی طوسی، عضو هیئت علمی دانشگاه صدا و سیما به ایراد سخن می‌پردازند و علاقه‌مندان جهت حضور می‌توانند با شماره 09367239034 تماس حاصل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن نشست تخصصی نمایشگاه قرآن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۸۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان

آزمون مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد دانشجویی کشور صبح و بعدازظهر در ۱۰ منطقه دانشگاهی کشور برگزار می‌شود.


المپیاد دانشجویی در منطقه ۶ کشور شامل دانشگاه‌های استان‌های اصفهان، یزد و چهارمحال بختیاری، به مرکزیت دانشگاه اصفهان، در دو حوزه دانشگاه اصفهان و دانشگاه یزد به صورت همزمان با سایر مناطق ده گانه کشور برگزار می شود.

در این آزمون ۳۰۱ داوطلب از دانشگاه‌های اصفهان، صنعتی اصفهان، یزد، کاشان، شهرکرد، میبد، دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان، علوم و قرآن اصفهان، دانشگاه فرهنگیان، دانشگاه فیض الاسلام و دانشگاه اردکان شرکت دارند.


پنج نفر برتر در هر رشته به همراه منتخبین مرحله اول المپیاد متمرکز (آزمون کارشناسی ارشد) که اسامی آنها از طریق درگاه مرکز المپیاد علمی دانشجویی کشور اعلام خواهد شد، می‌توانند در آزمون تشریحی مرحله دوم (نهایی) المپیاد علمی دانشجویی کشور در اوایل مرداد ماه سال ۱۴۰۳ شرکت کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان اصفهان اصفهان

دیگر خبرها

  • آغاز مرحله غیرمتمرکز بیست و نهمین المپیاد علمی دانشجویی در اصفهان
  • توسعه همکاریهای دانشگاه فنی و حرفه‌ای آذربایجان غربی با صاحبان صنایع و خدمات
  • ‌نشست جنگ و صلح از منظر سعدی در شیراز برگزار می‌شود
  • المپیاد علمی دانشجویی غیرمتمرکز ۳۱ فروردین برگزار می‌شود
  • معرفی نامزدهای اولین دوره جایزه داستان کوتاه گارنت
  • سرپرست دانشکده اقتصاد دانشگاه علامه‌طباطبائی منصوب شد
  • کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه تیرماه 1403 در دانشگاه آزاد اصفهان برگزار می‌شود
  • جزئیات سومین کنگره بین‌المللی نهج‌البلاغه در دانشگاه آزاد اصفهان
  • نامزدهای جایزه داستان کوتاه گارنت معرفی شدند
  • نشست هم‌اندیشی رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی برگزار شد