Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس کل دادگستری استان اردبیل گفت: متأسفانه آمار زندانیان مالی استان از میانگین کشوری بیشتر بوده و ما نیازمند کمک خیرین برای آزادسازی این زندانیان هستیم. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۰ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حجت‌‌الاسلام محمدعلی قاصدی ظهر امروز در مراسم جشن گلریزان در سرعین با تبریک سالروز میلاد کریم اهل بیت حضرت امام حسن مجتبی(ع) اظهار داشت: ائمه اطهار(ع) اسوه و الگوی ما در کمک به دیگران هستند و ما به عنوان پیروان آن بزرگواران بایستی تمام تلاش خود را در عمل به الگوهای رفتاری و عملی آنان بکار بندیم که به یقین مایه رستگاری در دنیا و آخرت خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه زندانیان محکوم مالی غیرعمد مجرم نبوده و جرمی را مرتکب نشده‌اند، گفت: این افراد کسانی هستند که بر اثر یک اتفاق یا حادثه یا مشکل مالی گرفتار زندان هستند و از طرفی افرادی هستند که نیارمند و مستمند بوده که توان پرداخت مبلغ محکومیت خود را ندارند و به ناچار در زندان هستند.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل بیان کرد: گرفتار شدن این افراد در زندان‌ها تبعات و آثار سوء بسیاری را برای خود این افراد و خانواده‌های زندانیان رقم می‌زند و سبب افزایش مشکلات خانواده‌های این افراد می‌شود و خانواده‌های این افراد در معرض بسیاری از آسیب‌های اجتماعی قرار می‌گیرد که این امر رسالت ما را در کمک به این افراد مضاعف می‌کند.

قاصدی با اشاره به آمار زندانیان جرائم مالی در زندان‌های استان افزود: متأسفانه آمار زندانیان مالی استان از میانگین کشوری بیشتر است با این حال دستگاه قضایی استان با استفاده از ظرفیت‌های که از طریق شورای حل اختلاف و واحدهای مصالحه ایجاد کرده است تلاش می‌کند تا آمار محکومان مالی را کاهش دهد.

وی تصریح کرد: این افراد و آمار موجود کسانی هستند که با انجام تمام تلاش‌ها در نهایت زمینه برای آزادی آنها فراهم نشده و در زندان هستند و چشم انتظار کمک و مساعدت خیرین تا به آغوش گرم کانون خانواده‌های خود بازگردند و انتظار می‌رود کمک‌های خیرین در این زمینه بیش از گذشته افزایش یابد.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۸۴۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟

به گزارش خبرنگار مهر، سال گذشته سرمایه دهک‌های مختلف دو بار مورد ارزیابی قرار گرفت و میزان درآمد خانوار رصد شد. با افزایش حجم سرمایه در نوبت‌های ارزیابی سطح درآمدی خانوارها برخی از فهرست دریافت یارانه حذف می‌شوند.

بخشی از گردش مالی بعضی افراد مربوط به تنخواه شرکت‌های آنها بوده که عموماً ماهانه مبلغی برای هزینه کرد ماهانه از سوی مدیریت به حساب شخصی این افراد واریز می‌شود. این امر حجم سرمایه و گردش مالی حساب شخصی افراد را افزایش داده و منجر به حذف آنها از فهرست دهک‌های مشمول یارانه می‌شود؛ بنابراین لازم است این گردش مالی با حساب شرکت و حق برداشت تن خواه بگیران انجام شود.

امسال پیش از شهریور میزان درآمد و حجم سرمایه خانوارها مورد بازبینی و ارزیابی مجدد قرار می‌گیرد و بخشی از خانوارها با افزایش ارزش ریالی اموال از فهرست یارانه بگیران حذف شده و بعضی هم ممکن است جابجایی دهک برای آنها اتفاق بیفتد.

کد خبر 6095910 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • توصیه به یارانه‌بگیران/ چه کنیم تا یارانه مان قطع نشود؟
  • آخرین آمار از تعداد دامنه‌های فارسی ثبت در کشور
  • نرخ خام ولادت در یزد بالاتر از میانگین کل کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در کشور/ آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • پویش آزادی ۴۰ زندانی با کمک اردبیلی‌های مقیم آذربایجان‌شرقی
  • آمار باورنکردنی بیماران مبتلا به دیابت در کشور
  • ۷ میلیون مبتلا به دیابت در ایران / آمار زخم‌های مزمن در دیابتی‌ها
  • سال‌گذشته زمینه اشتغال ۴۵ هزار نفر زندانی کشور در داخل و خارج زندان فراهم شد
  • رشد اقتصادی اردبیل بالاتر از میانگین کشوری است