Web Analytics Made Easy - Statcounter

متولیان مخابرات به حل مشکل اینترنت ۲۸ مرکز خرید گندم تضمینی کردستان بی‌توجه هستند و گوش آنها به مشکلات کشاورزان و گندم‌کاران بدهکار نیست! ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۱ استانها کردستان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، جلسه کارگروه هماهنگی خرید تضمینی گندم در حالی پیش‌از ظهر امروز با حضور استاندار و مسئولان استان در سالن شهدای دولت استانداری کردستان برگزار شد که براساس اظهارات و گله‌مندی‌های مطرح شده در جلسه، از 68 مرکز خرید گندم تضمینی، 28 مرکز مشکل اینترنت دارند و متأسفانه گوش متولیان مخابرات کردستان به مشکلات کشاورزان و گندم‌کاران بدهکار نیست!

28 مرکز خرید گندم تضمینی کردستان مشکل "اینترنت" دارد

مدیر تنظیم بازار جهاد کشاورزی کردستان اظهار داشت: تنها از کسانی که در سامانه کشاورزی ثبت‌نام کرده‌اند، گندم خریداری و تحویل گرفته می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهریار حنیفی افزود: از 68 مرکز خرید گندم تضمینی، 28 مرکز مشکل اینترنت دارد و 5 مرکز مربوط به شرکت غله و بازرگانی هم در دریافت اینترنت با مشکل مواجه‌اند.

وی به ضرورت تخصیص سوخت به ماشین آلات کشاورزی اشاره کرد و گفت: کمابین مهاجر زیاد است و باید کسانی که تمایل به خرید سوخت دارند در سامانه ثبت‌نام کنند و انتظار داریم شرکت نفت هم در این راستا همکاری لازم را داشته باشد.

خریداری 345 هزار تن گندم در مراکز تعاون روستایی کردستان

مدیر سازمان تعاون روستایی کردستان نیز در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته در سنندج 5 مرکز، دهگلان 6 مرکز، قروه 13 مرکز، بیجار 14 مرکز، دیواندره 10 مرکز، سقز 10 مرکز، بانه 3 مرکز، مریوان و سروآباد یک مرکز و در کامیاران نیز 5 مرکز خرید گندم تضمینی داشتیم.

پیمان اسکندری افزود: در سال گذشته در مجموع 345 هزار تن گندم در مراکز خرید گندم تعاون روستایی کردستان خریداری شد.

وی گفت: متأسفانه از 68 مرکز خرید گندم تضمینی کردستان، 28 مرکز مشکل اینترنت دارند و امیدواریم این مشکل هرچه زودتر برطرف شود تا بلکه کارها به‌درستی پیش برود.

پرداخت 686 میلیارد تومان مطالبات گندم‌کاران کردستان

مدیر شعب بانک کشاورزی استان کردستان نیز در ادامه اظهار داشت: در سال گذشته 686 میلیارد تومان مطالبات و پول خرید گندم‌کاران استان را پرداخت کردیم.

حسن فهیمی افزود: همچنین از محل صندوق توسعه ملی 30 میلیارد ریال تسهیلات به یکی از سیلوهای استان پرداخت شده است.

وی گفت: متأسفانه چون کردستان جزء استان‌های آخر کشور در بحث برداشت گندم است، اعتبارات نیز دیرتر اختصاص داده می‌شود و هرسال با مشکل تأخیر در پرداخت مطالبات گندم‌کاران روبه‌رو هستیم و متأسفانه هیچ تدبیری هم برای رفع این معضل اندیشیده نمی‌شود.

انتهای پیام/ش

R7848/P1377/S6,66/CT7

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۸۹۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور

دریافت 33 MB

به گزارش خبرنگار مهر، جانشین فرماندهی انتظامی کردستان عصر چهارشنبه در حاشیه این برنامه در سنندج اظهار کرد: اجرای طرح نور با پشتیبانی مردم منجر به ایجاد دلگرمی و انگیزه بیشتر نیروهای انتظامی در اجرای این بهتر این طرح می‌شود.

وی افزود: حضور جمعی از شهروندان سنندج در فراجا برای تقدیر از نیروهای نظامی ارزشمند است و ما هم از مردم استان که پلیس را در اجرای طرح نور یاری کردند، سپاسگزاریم.

خبرنگار_ امیرعلی میرزایی

کد خبر 6094568

دیگر خبرها

  • تقدیر بانوان از نیروی انتظامی کردستان در راستای اجرای طرح نور
  • دولت تا حد امکان برای برنج و چای «خرید تضمینی» نخواهد داشت
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • برداشت گندم از مزارع کرمانشاه آغاز شد
  • بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان خریداری شد
  • خرید بیش از ۷۷۰ هزار تن گندم در خوزستان+فیلم
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • ضرورت خرید تضمینی ۲ میلیون راس دام مازاد از دامداران