Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  در دیدار برگشت تیم های یووه - رئال در حالی که بازی 3-0 به سود یووه بود ،اولیور در دقیقه 93  برای رئال پنالتی گرفت، این تصمیم داور  بوفون را به شدت خشمگین کرد و این بازیکن  بخاطر اعتراض های تند خود از زمین اخراج شد.
رئالی ها با همین گل  به دور بعد صعود کرد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بوفون پس از بازی هم به اعتراض های خود علیه داور ادامه داد و اظهار داشت که این داور برای قضاوت این مسابقه ی مهم از تجربه کافی برخوردار نبود.وی به اولیور القاب ناشایستی نیز داد.
بعدها این گلر 40 ساله اذعان کرد که او از خط قرمزها عبور کرده و او از سوی یوفا بخاطر اظهاراتش متهم شده است.

کمیته انضباطی یوفا برای بررسی پرونده بوفون امروز تشکیل جلسه خواهد داد و ممکن است این سنگربان کهنه کار علاوه بر محرومیت یک جلسه ای بابت دریافت کارت قرمز، یک بازی دیگر نیز از همراهی تیمش محروم شود.

حال بوفون در آستانه امضای قراردادی 2 ساله با پاری سن ژرمن قرار دارد و هر دو طرف منتظر رای کمیته انضباطی هستندو محرومیت بلند مدت ممکن است مانع نهایی شدن این قرارداد شود.

با این حال، به نظر نمی رسد که اینطور شود زیرا بوفون تاکنون در اروپا اخراج نشده است، بنابراین رفتار قبلی او می تواند مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/

آیا بوفون جریمه خواهد شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی دنیای ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۸۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ قبل از این کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال، باشگاه آلومینیوم اراک را به برگزاری یک مسابقه بدون حضور تماشاگر محکوم کرده بود که این محرومیت با اعلام کمیته انضباطی در لیگ برتر اعمال می‌شود. 

دیدار تیم‌های آلومینیوم و پرسپولیس در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸ و پانزده دقیقه روز جمعه، هفتم اردیبهشت‌ماه در ورزشگاه امام خمینی(ره) اراک برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • هفته‌ جذاب در انتظار لژیونرها؛ ۹۰ دقیقه سرنوشت‌ساز طارمی و آزمون
  • استقلال، امیدوار به بخشش حسینی در استیناف
  • (عکس) تمرینات ویژه سیدحسین حسینی در کنار دخترش
  • احضار ستاره های سه تیم به کمیته انضباطی بسکتبال
  • حکم سنگین علیه دروازه‌بان استقلال چگونه صادر شد؟
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران
  • داور بازی سرنوشت‌‎ساز پرسپولیس مشخص شد
  • تکلیف حضور هواداران در بازی پرسپولیس- آلومینیوم مشخص شد | توضیح در مورد حکم محرومیت
  • اعتراض شدید به رای متفاوت دانیال اسماعیلی‌فر/ پرسپولیسی‌ها سند رو کردند!