Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

سعودی ها ۲ هفته پیش رسما به تاسیس یک فدراسیون من درآوردی در قاره کهن با نام «فدراسیون فوتبال جنوب غرب آسیا» اقدام کردند و ۱۰ کشور را نیز در این راه همراه خود کردند. پس از تاسیس این فدراسیون، سعودی ها در هفته اخیر با جانی اینفانتینو، رئیس فیفا و شیخ سلمان، رئیس AFC ملاقات کردند. حضور دو مسئول بلندپایه فوتبال جهان و آسیا در عربستان حرف و حدیث های زیادی را به دنبال داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز سایت امارات ۲۴ خبر داد که رؤسای اعضای فدراسیون جنوب غرب آسیا امروز در جده هستند تا کار خود را به صورت رسمی آغاز کنند. در این فدراسیون جدید آسیایی ۱۰ کشور حضور دارند که عبارتند از: عربستان، امارات، کویت، بحرین، یمن، پاکستان، هند، بنگلادش، سریلانکا و مالدیو هستند.

سعودی ها در تلاش هستند تا مالزی و اندونزی را نیز به این فدراسیون من درآوردی خود ملحق کنند. با نگاه به این برنامه های سعودی ها در زمینه فوتبال متوجه می شوید که آنها در حال یارکشی هستند تا در آینده در مقابله با ایران و قطر و پروژه زمین بی طرف موفق ظاهر شوند. البته این اقدام آنها برای شیخ سلمان، رئیس AFC نیز خط و نشانی آشکار است که می خواهند رئیس آینده AFC از میان خودشان انتخاب شود تا به راحتی برنامه هایشان را دنبال کنند.

انتهای پیام/س

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۹۰۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون گفت: مبینا ندایی در کمپ توسعه آسیا شرکت خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

فریبا مددی با اعلام این خبر به خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم گفت: او سال گذشته در این کمپ شرکت کرد و امسال هم به این کمپ دعوت شده است.

وی همچنین درخصوص فعالیت ثریا آقایی در عرصه مربیگری خاطرنشان کرد: او در کلاس ارتقاء مربیگری شرکت کرده و انگیزه ملی پوشان را بالا می‌برد. بنابراین در برنامه‌ای 4 ساله مربی نوجوانان خواهد بود.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بدمینتون درخصوص صحبت‌های رومینا تاجیک و پریا اسکندری که به پایین بودن آمادگی جسمانی خود اشاره کرده بودند، افزود: با این دو ورزشکار صحبت کرده‌ام آنها نایب قهرمان مسابقات جام فجر شده بودند و از حالا تمرین می‌کنند تا به المپیک 2028 برسند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • چالش های عربستان و آمریکا برای انعقاد پیمان امنیتی
  • بازی اتمی بن‌سلمان/ بازگشت ایران و عربستان به عصر تنش؟
  • اتحاد مثلث علیه منافع ایران/ بررسی تأثیرات توافق امنیتی میان آمریکا و عربستان بر روابط سعودی‌ها با ایران
  • مناظره آتشین آمریکایی‌ها و سعودی‌ها درباره ایران در شبکه اسرائیلی!
  • 2 مسابقه مهم برای رویداد پادشاهی رینگ در عربستان تایید شدند/ اخبار WWE
  • نشست پریچهره با رئیس کنفدراسیون سپک تاکرای آسیا
  • برگزاری سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • ۷ داور از ایران در سمینار داوران نخبه فوتبال آسیا
  • مبینا ندایی در کمپ توسعه بدمینتون آسیا شرکت می‌کند
  • الهلال و النصر دست نیافتنی می‌شوند