Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، درباره اتفاقات تمرین امروز (پنجشنبه) سپیدرود رشت اظهار داشت: تمرین به خوبی انجام شد و اتفاقا تماشاگران به من محبت داشتند و حتی مازیار ربیعی، همکارم را تشویق کردند. حدود 10،20 هوادار با من صحبت کردند که به این آقا (تن‌زاده، مالک باشگاه) اعتماد نکن، او دروغ می‌گوید و شما که زحمت کشیده‌ای، ابزاری برای مقابله با علی کریمی می‌شوی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورتی که من بحثی با کریمی ندارم.

 

وی افزود: ما کار تست‌گیری را انجام دادیم و ربیعی هم تمرین را با بازیکنان برگزار کرد. من کنار تن‌زاده نشسته بودم که یکی دو هوادار با ایشان صحبت‌های دیگری کردند. هنگام خروج، تماشاگران از من خواهش کردند که با این آقا (تن‌زاده) کار نکنم. به آنها گفتم روبه‌روی تماشاگران قرار نمی‌گیرم و اگر حرف‌شان این است که ادامه ندهیم، قطعا این را قبول می‌کنیم و ادامه نمی‌دهیم. سپیدرود پول آنچنانی ندارد و تن‌زاده هم بزرگی می‌کند و در این شرایط تیم را ساپورت مالی کرده است. گله‌ام از هواداران نیست، گله‌ام از یکی دو نفر از دوستان است که شرایط بدی را برای هواداران ایجاد کرده‌ است. اینها دوست خودم بوده‌اند، اما کار قشنگی نکردند و یکسری اخبار را به هواداران دادند.

 

سرمربی سپیدرود رشت خاطرنشان کرد: تن‌زاده مصاحبه و به وزارت ورزش و جوانان و مدیر کل اعلام کرد که که هر کسی توان مالی دارد، بیاید و سپیدرود را بگیرد، اما این اتفاق نیفتاده است. تماشاگران تصور می‌کنند که کسی آمده و مالکیت را به او نداده‌اند، در صورتی که دوستان به تماشاگران اطلاعات غلطی دادند. باز هم می‌گویم هواداران چه زمان ورود و چه زمان خروجم، به من احترام گذاشتند و خواهش کردند تا تکلیف باشگاه مشخص نشده و تن زاده پول نیاورده است، کار نکنم. گفتند از اسم شما که بین مردم محبوبیت دارد، سوء‌ استفاده می‌کنند. ما هم گفتیم به دیده منت قبول می‌کنیم و به تن‌زاده گفتم به احترام هواداران سر تمرینات نمی‌آیم. تن‌زاده و هواداران باید به تفاهم برسند و اگر خواستند برمی‌گردم. زمانی می‌توانم موفق باشم که هوادار کنار تیم باشد.

 

«به احترام هواداران از سپیدرود کنار رفتنم و با دوستان خداحافظی کردم تا تنش‌ها از بین برود.» دست‌نشان با بیان این جمله گفت: اگر می‌دانستم کریمی قرار است از شنبه به تمرینات بیاید، از روز گذشته در تمرین شرکت نمی‌کردم. احترام کریمی واجب است، او سال گذشته تیم را حفظ کرده و زحمت کشیده است. حق آنهاست که با سپیدرود ادامه بدهند. هواداران ضمن احترام به من و همکارانم، علیه تن‌زاده شعار سر دادند و کریمی را تشویق کردند. این شعارها به ما ضربه می‌زند و به همین خاطر تصمیم گرفتم کناره‌گیری کنم.

 

تسنیم

451

منبع: جام نیوز

کلیدواژه: سپیدرود رشت نادر دست نشان علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۹۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)

به گزارش ورزش سه، با برنامه‌ریزی فدراسیون فوتبال، برای اولین بار تیم ملی فوتسال حتی روی سکوها هم با برنامه ظاهر شد و حضور یکی از سرمشوق‌های تیم ملی و اقلام هواداری توزیع شده و اقدامات فرهنگی باعث شد تا تصویر متفاوتی از تماشاگران ایرانی خلق کنند.

در حالیکه جز کشور میزبان تایلند در سایر مسابقات تماشاگران کم تعدادی روی سکوها برای حمایت از کشورهایشان حضور دارند، تشویق یکپارچه ایرانیان حاضر در بانکوک حال و هوای ویژه‌ای به مسابقات ایران بخشیده است. آنها شب گذشته در رفتاری متفاوت بعد از پیروزی ملی‌پوشان مقابل ازبکستان، به تشویق بازیکنان حریف که بعد از شکست در حال اشک‌ریختن بودند پرداختند که شگفتی و تحسین حاضران در استادیوم را به همراه داشت.

هواداران ایرانی حاضر در بانکوک که به خوبی برای این مسابقات سازماندهی شده‌اند همچنین در پایان هر مسابقه به جمع‌آوری زباله‌های تولید شده می‌پردازند و چهره‌ای محترم از فرهنگ ایران نزد حاضران در این مسابقات ایجاد کرده‌اند.

دیگر خبرها

  • پرسپولیسی‌ها در لیست سیاه گل‌محمدی
  • جعفری: باختیم، اما برای پورحمیدی خوشحالم
  • آیا برخورد سرد صلاح هنگام تعویض تنش بین او و کلوپ را به وجود آورد؟ / از نگاه دوربین تماشاگران
  • تجربه سینما ترس، ترسناک‌ترین در ایران
  • برآورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل در شهرستان زیرکوه
  • بر آورد اولیه خسارت ۲۰ هزار میلیارد ریالی سیل
  • برای قهرمانی تا آخرین ثانیه می‌جنگیم
  • ۲ تدبیری که مانع «قبض روح» فوتبال می‌شود
  • تماشاگران ایرانی در بانکوک همه را غافلگیر کردند (عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود