Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار اردبیل گفت: پارک‌های حاشیه‌ای معابر اردبیل با هدف کاهش معضل ترافیک ساماندهی و مدیریت هوشمند می‌شود که اجرای تزپارک در این زمینه می‌تواند راهکار مناسبی باشد. ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۷ استانها اردیبل نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، حمید لطف‌اللهیان بعد از ظهر امروز در بازدید از پروژه‌های عمرانی اردبیل اظهار داشت:  با برنامه‌ریزی‌های انجام یافته پارک‌های حاشیه‌ای معابر اردبیل با هدف کاهش معضل ترافیک ساماندهی  و مدیریت هوشمند می‌شود که اجرای تزپارک در این زمینه می‌تواند راهکار مناسبی باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: اجرای طرح جامع بی.آر.تی آن طور که باید به شکل مناسب اجرا نشده چرا که هم‌اکنون اجرای فاز دوم این طرج باید عملی می‌شد در حالی که درخواست مجوز انتشار آگهی را داریم  این موضوع سبب شده که در اجرای طرح جامع ترافیک عقب بیفتیم که نیاز است در این زمینه تصمیمات مناسب و اساسی اتخاذ شود.

شهردار اردبیل با اشاره به عدم استفاده از تسهیلات بانکی نیز گفت: شهرداری اردبیل به هیچ وجه از تسهیلات استفاده نکرده ولی برای رفع نیازها و تسریع در اجرای پروژه‌ها در صورت لزوم این اقدام را انجام خواهد داد و خوشبختانه در حال حاضر عملک رد شهرداری اردبیل به طور شفاف‌تر از گذشته است.

لطف‌اللهیان با اشاره به توزیع 22 هزار تن آسفالت در مناطق 5 گانه شهرداری اردبیل نیز بیان کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های انجام یافته عملیات عمرانی در سطح شهر به طور شبانه‌روز در حال انجام است و با توجه به بازه محدود فصل کاری در اردبیل باید تسریع در اجرای پروژه‌ها در این ایام مورد توجه واقع شود.

وی با اشاره به اهمیت رفع مطالبات مردمی نیز اظهار کرد: 230 هزار تن نیز مصالح خریداری شده که 202 تن از این مقادیر برای بهره‌برداری، جمع‌آوری شده و هدف ما جلب رضایت شهروندان و ارائه خدمات مطلوب به آنان بوده است تا بتوانیم در این زمینه به تمامی اهداف خود جامه عمل پوشانده و خدمات مناسبی به مردم ارائه دهیم.

انتهای پیام/ ع

R41374/P1494/S6,49/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۸۹۹۷۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد

به گزارش خبرآنلاین، رییس پلیس راهور پایتخت از وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها خبر داد.

ایسنا در خبری نوشت: سرهنگ سید ابوالفضل موسوی‌پور در این نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

وی تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودروهای شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کارهای مشترکی در بحث پارکینگ های حاشیه ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

۴۷۲۳۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899480

دیگر خبرها

  • بیشترین تصادفات تهران در این مناطق رخ می‌دهد
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • عملیات عمرانی بهسازی بزرگراه شهید باقری در منطقه ۸
  • احتمال کاهش محدوده طرح ترافیک
  • بازنگری در نحوه اجرای طرح ترافیک قطعی است/ احتمال کاهش محدوده طرح
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • اجرای عملیات بهسازی بزرگراه شهید باقری
  • کمبود تولیدات هنری در زمینه کاهش طلاق ملموس است
  • اجرای برنامه مشترک پاکسازی حاشیه مسیر بندر گلمانخانه پارک ملی دریاچه ارومیه
  • تعویض ۷۰۰ بولارد در منطقه ۶ اصفهان