Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش فارس، سایت تحلیلی میدل ایست مانیتور نوشت، آژانس‌های اطلاعاتی غربی معتقدند که رژیم صهیونیستی در حال فروش و ارسال اطلاعات اتمی به عربستان سعودی است.

میدل ایست مانیتور در گزارشی نوشت، بر اساس یک گزارش به قلم «آمی دورآن»، انتقال این اطلاعات از سوی رژیم صهیونیستی، قابلیت تسلیحات اتمی به حکومت عربستان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسنده در این گزارش مدعی شده است، دلیل مشترک رژیم صهیونیستی و عربستان سعودی این است که ایران تنها کشور در منطقه نباشد که چنین تسلیحاتی در اختیار دارد. نویسنده مدعی شده عربستان و رژیم صهیونیستی این قابلیت ایران را تهدید علیه امنیت پادشاهی سعودی می‌دانند.

نویسنده هم چنین گفته است از آنجایی که جهان با رقابت‌های تسلیحات اتمی به سوی بدتر شدن پیش می‌رود، این اطلاعات باید ما را شوکه کند که رژیم صهیونیستی به عربستان سعودی اطلاعات اتمی می‌فروشد.

البته یک ژنرال صهیونیست به نام آموس یادلین که ریاست سابق اطلاعات ارتش رژیم صهیونیستی را برعهده داشت، می‌گوید عربستان سعودی منتظر به دست آوردن قابلیت اتمی نمی‌ماند و هر وقت لازم داشته باشد به سراغ پاکستان رفته و هر آنچه می‌خواهند را از پاکستان می‌گیرند.

وی گفته است پاکستان نیز این تمایل را ابراز کرده که تخصص اتمی و قابلیت‌های اتمی به عربستان سعودی منتقل می‌نماید.

اما به نوشته نویسنده این گزارش، به نظر می‌رسد، رژیم صهیونیستی مایل است تلاش‌ عربستان برای دستیابی به تسلیحات اتمی را در دست داشته و آن را تنها به دست پاکستان واگذار نکند.

همچنین حکومت سعودی مصمم است که آمریکا تحت ریاست جمهوری دونالد ترامپ با کمک رژیم صهیونیستی به عربستان در زمینه اتمی، اگر برای فشار بیشتر به ایران باشد، مخالف نیست.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۰۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمد صلاح بهترین گلزن تاریخ باشگاه لیورپول و نزد هواداران از جایگاه خاصی برخوردار است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه انگلیسی است. صلاح تابستان سال قبل تا آستانه جدایی از لیورپول پیش رفت. الاتحاد عربستان سخت به دنبال جذب ستاره مصری لیورپول بود و پیشنهاد وسوسه‌انگیزی را به او ارائه داد اما مخالفت یورگن کلوپ باعث شد صلاح در نهایت در لیورپول باقی بماند.

بیشتر بخوانید: رافت: تعویض‌های اوسمار پرسپولیس را زمین زد

شبکه HTIC انگلیس اعلام کرد مایکل ادواردز، مدیر اجرایی باشگاه لیورپول، پس از حاشیه‌سازی اخیر محمد صلاح و درگیری لفظی‌اش با یورگن کلوپ، با جدایی این بازیکن در تابستان پیش رو و حضورش در لیگ عربستان اعلام موافقت کرده است و به این ترتیب باید منتظر حضور این فوق ستاره مصری در لیگ حرفه‌ای عربستان بود.

در این گزارش شبکه انگلیسی آمده است یک تیم عربستانی پیشنهاد دستمزد هفتگی سه میلیون پوندی را به صلاح داده که بالاتر از حقوق کریستیانو رونالدو در النصر است.

صلاح تا ژوئن ۲۰۲۵ با لیورپول قرارداد دارد و باشگاه انگلیسی برای فروش این بازیکن ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون پوند طلب خواهد کرد.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

کد خبر: 1228877 برچسب‌ها لیورپول

دیگر خبرها

  • گفت‌وگوهای پنهانی عربستان با اسرائیل در جریان جنگ غزه
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • محمد صلاح در فهرست فروش لیورپول قرار گرفت
  • ریاض: به توافق امنیتی با آمریکا نزدیک شده‌ایم
  • لیندسی گراهام خواستار توافق عربستان و اسرائیل شد
  • تیراندازی نظامیان صهیونیست به سوی خودرو فلسطینی در کرانه باختری
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • نشست مشورتی مقامات ۶ کشور عربی درباره تحولات غزه
  • فرود آمدن هواپیمای اسرائیلی در ریاض