Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش وانانیوز، 

در پاسخ روابط عمومی شهرداری منطقه 15 درباره این حادثه آمده است: « ضمن ابراز تأسف از حادثه پیش آمده جهت تنویر افکار عمومی باستحضار می‌رساند: بوستان‌ها و مراکز تفرجگاهی در راستای خدمت رسانی و ایجاد فضاهای تفریحی و فراغتی شهروندان احداث می‌شود. در این راستا تعداد 124 بوستان به مساحت بیش از 670 هکتار در منطقه 15 ایجاد شده که در اغلب آنها وسایل بازی کودک و وسایل ورزشی نصب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



درخصوص گزارش حادثه‌ای که به نقل از پدر محترم کودک حادثه دیده در خبرگزاری ایسنا منتشر شد به محض اطلاع از موضوع، کارشناسانی برای بازدید از وسیله بازی یاد شده اعزام شدند تا در صورت نیاز اقدامات بعدی برای جلوگیری از حوادث مشابه انجام پذیرد.

ضمنا به منظور دلجویی از خانواده محترم کودک حادثه دیده، شهردار منطقه دیداری نیز با این خانواده داشته و اعلام کرده که آماده هرگونه همکاری و مساعدت هستیم.

در پایان ضمن آرزوی سلامتی برای کودک عزیزمان، نسبت به پیش بینی تمهیدات ایمنی لازم در فضاهای شهری که مورد استفاده شهروندان عزیز است، تاکید مجدد به عمل آمده تا از تکرار حوادث ناخوشایند این چنینی جلوگیری به عمل آید.»

انتهای پیام

منبع: وانا

کلیدواژه: شهرداری تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۱۰۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،حمید محبوبی؛ مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت:ساعت ۱۹:۴۲ روز سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در محور خوی_چایپاره، واژگونی خودروی پرشیا گزارش شد.   وی افزود:امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات ایواوغلی خوی بلافاصله با آمبولانس به محل حادثه اعزام شدند؛ در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی حادثه دیدگان و مصدومین انجام و تنها مصدوم حادثه به مرکز درمانی اعزام گردید.

دیگر خبرها

  • واژگونی یک دستگاه خودروی پرشیا در محور خوی_چایپاره با ۴حادثه دیده و یک مصدوم
  • ۳۸۷ نیرو مشغول یافتن «یسنا دیدار» در کلاله/اعزام بالگرد به گلستان
  • تصادف مرگبار در محور زرند به رفسنجان
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • دو کشته و زخمی در سانحه رانندگی محور زرند به رفسنجان
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • جست‎جو برای یافتن کودک ۴ ساله در کلاله/ نیروهای کمکی اعزام شدند
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • تلاش نیروهای هلال احمر گلستان برای پیدا کردن یسنای ۴ ساله مفقود شده
  • کرمان/ فوت پسربچه ۵ ساله در سایه اهمال کاری‌ ها