Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-06@23:21:07 GMT

کدام بازیکنان از رفتن زیدان ضرر خواهند کرد؟

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۰۱۱۳۳

کدام بازیکنان از رفتن زیدان ضرر خواهند کرد؟

زین الدین زیدان امروز با استعفای ناگهانی خود، همه رئالی ها را در شوک فرو برد.

به گزارش "ورزش سه"، زیزو پس از دو سال و نیم و کسب 9 جام برای رئال این باشگاه را ترک خواهد کرد و دوران تازه ای در انتظار کهکشانی ها خواهد بود. اکنون باید دید چه کسی جانشین زیدان خواهد شد.

 

 

 

 

زیدان در دوران حضورش روی نیمکت رئال، با بسیاری از ستاره های تیم رابطه خوبی داشت و تعداد بازیکنانی که از وی ناراضی بودند، بسیار اندک هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شاید بتوان به خامس و موراتا که هر دو از رئال جدا شدند، به عنوان اصلی تریم مخالفان زیدان اشاره کرد. خامس به صورت قرضی به بایرن رفته و حالا شاید سودای بازگشت داشته باشد و موراتا نیز راهی چلسی شد.

 

استعفای زیدان بیش از همه به ضرر کریم بنزما و کیلور ناواس خواهد بود. کریم در تمام فصل گذشته و در بدترین روزهای خود، مورد حمایت زیدان بود. حتی زمانی که هواداران بارها  او را در ورزشگاه هو می کردند. او حالا بزرگترین حامی خود در رئال را از دست داده است.

 

 

 

 

کیلور ناواس نیز شرایطی تقریبا مشابه بنزما دارد. او در مقطعی از فصل، اشتباهات تاثیرگذاری داشت ولی هرگز از اعتماد زیدان به وی کاسته نشد. زیدان حتی حاضر نشد گلر بیلبائو که کار پیوستنش به رئال تمام شده بود را بپذیرد و انتقال او منتفی شد. طبق ادعای منابع اسپانیایی، زیدان حتی علاقه نداشت تا در تابستان پیش رو، گلری جدید به رئال بیاید.

 

احتمالا واران و رونالدو نیز نه به اندازه دو بازیکن فوق اما تا حدی از استعفای زیدان ضربه خواهند خورد.

 

 

 

 

در این میان اما شاید جدایی زیدان به نفع گرت بیل، ایسکو، آسنسیو، کوواچیچ، مایورال و سبایوس باشد. بازیکنانی که با زیدان روزهای پرنوسانی را پشت سر گذاشتند و احتمالا با مربی جدید بیشتر در ترکیب ثابت قرار خواهند گرفت.

 

دنی سبایوس کیلور ناواس کریم بنزما زیدان (سرمربی) رئال مادرید گرت بیل ایسکو کریستیانو رونالدو مارکو آسنسیو

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دنی سبایوس کیلور ناواس کریم بنزما زیدان سرمربی رئال مادرید گرت بیل ایسکو کریستیانو رونالدو مارکو آسنسیو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۱۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!

به گزارش "ورزش سه"، چهره‌های مطرحی از جهان ورزش، موسیقی، سینما و همینطور سیاست به شهر میامی سفر کرده‌اند تا در شروع مسابقات جایزه بزرگ فرمول یک میامی 2024 حضور پیدا کنند.

یکی از افرادی نام آشنای جهان فوتبال زین الدین زیدان بود که مورد توجه خبرنگاران قرار گرفت. سرمربی سابق رئال مادرید پیامی برای تیم سابقش داشت.

خبرنگار دازن اسپانیا از این اسطوره فرانسوی سوال کرد که راننده مورد خود او در فرمول یک را معرفی کند و او پاسخ داد:"اکنون و همیشه، هالا مادرید! اما امروز من از پیه‌ره گاسلی و اشتبان اُکون(دو راننده فرانسوی) حمایت می‌کنم."

زیدان درحالی پیام هالا مادرید را بدون توجه به سوال خبرنگار مطرح کرد که این باشگاه اسپانیایی شب گذشته با برتری خیرونا مقابل بارسلونا، به عنوان قهرمانی فصل جاری لالیگا معرفی شد. همچنین این تیم باید در هفته جاری در بازی حساس نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف بایرن مونیخ برود.

به نظر می‌رسد این مربی فرانسوی به نوعی می‌خواست پیامی برای رئال ارسال کند و قبل از بازی حساس به حمایت خود تأکید کند.

دیگر خبرها

  • زیدان هرگز سرمربی این تیم نخواهد شد
  • جود بلینگام: پدرم همیشه پیراهن رئال مادرید با نام و شماره زیدان را در خانه بر تن می‌کرد
  • تن‌هاخ جانشین توخل می‌شود؟/ بی‌میلی زیدان به مربیگری بایرن
  • واکنش زین‌الدین زیدان به حضور در بایرن مونیخ
  • واکنش زیدان به حضور در بایرن‌ مونیخ
  • ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی؛ ۲ تغییر اوسمار کدام بازیکنان هستند؟
  • حمایت بی‌وقفه زیدان از رئال، حتی در دنیای سرعت
  • زیدان در مسابقات فرمول یک هم به یاد رئال مادرید است: برای همیشه، هالا مادرید
  • زیدان در فرمول یک هم رئال را فراموش نمی‌کند!
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد