Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@15:52:40 GMT

کشته شدن 2 نوجوان در اثر سقوط به آب‌بندان در مازندران

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۰۱۶۲۰

سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان مازندران، از جان باختن دو نوجوان و نیز مصدوم شدن کودک 6 ساله بر اثر سقوط در آب‌بندان روستای پیته‌نو هزارجریب گلوگاه خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : زکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: در ساعت ۱۰ و ۵۰ دقیقه امروز پنجشنبه ۱۰ خرداد ماه به مرکز پیام اورژانس غرب استان مازندران خبر سقوط 2 نوجوان اعلام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد: در این حادثه که در روستای پیته‌نو هزارجریب گلوگاه اتفاق افتاد ۳ نوجوان پسر۶، ۱۳ و ۱۴ ساله در داخل آب‌بندان افتادند و آمبولانس‌های پایگاه‌های اورژانس گلوگاه، تیرتاش و هلال احمر نیالا به محل حادثه اعزام شدند.
اشکپور یادآور شد: در این حادثه متاسفانه دو نوجوان ۱۳ و ۱۴ ساله پیش از رسیدن آمبولانس جان باخته بودند و اقدامات احیای پیشرفته توسط اورژانس موثر نبود و کودک ۶ ساله به بیمارستان ثامن الائمه گلوگاه منتقل و حال وی خوب گزارش شد.
کد خبر: ۵۲۶۵۱۳ تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰

منبع: آفتاب

کلیدواژه: کشته مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۱۶۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا شهرجردی گفت: طی اعلام حادثه توسط اورژانس به مرکز پیام ۱۱۲ جمعیت هلال‌احمر استان مرکزی مبنی بر واژگونی یک دستگاه خودروی پژو پارس در کیلومتر ۳۰ محور اراک-ازنا در محدوده روستای سرسختی، عوامل امدادی پایگاه شهید خرمی (قاقان) جمعیت هلال‌احمر شهرستان شازند به فوریت جهت رهاسازی راننده خودرو به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه، حادثه در ساعت ۱۲ و ۵۷ دقیقه ظهر امروز جمعه اتفاق افتاد، افزود: متأسفانه قبل از رسیدن عوامل امدادی هلال احمر راننده حادثه دیده فوت شده که پس از رهاسازی پیکر متوفی تحویل عوامل عوامل اورژانس حاضر در صحنه شد.

کد خبر 6089351

دیگر خبرها

  • غرق شدن مرد ۵۵ ساله سیمرغی در آب‌بندان لاله‌زار
  • واژگونی خودرو در باشت ۲ کشته برجا گذاشت
  • سقوط مینی بوس به دره در باغملک / شمار کشته و مصدومین اعلام شد
  • ۱۰ کشته و مصدوم درپی سقوط مینی‌بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به ۷ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • یک کشته و ۹ مصدوم در حادثه سقوط مینی بوس به دره در باغملک
  • امدادرسانی به ۶ حادثه دیده در ارتفاعات البرز
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • نوجوان ۱۶ ساله ناپدید شده در جنگل‌های رامسر پیدا شد