Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24- سرمربی تیم فوتبال سپیدرود گفت: به درخواست هواداران تا زمانی که تکلیف مدیریت سپیدرود مشخص نشود از این تیم کنار می‌روم.

نادر دست‌نشان درباره اتفاقات امروز (پنج‌شنبه) در تمرین سپیدرود و شعارهایی که تماشاگران علیه مدیریت باشگاه سر می‌دادند، اظهار کرد: هواداران از من خواهش کردند که کمک کنم تا آقای تن‌زاده مالک باشگاه از سپیدرود برود و مالک جدیدی به جای او بیاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هواداران عاشق تیم شهرشان هستند و نگرانی‌های به جایی دارند. امیدوارم همه چیز ختم به خیر شود و آن چیزی که به نفع سپیدرود است اتفاق بیفتد.

او در ادامه گفت: من به احترام هواداران سپیدرود که از من خواستند تا مشخص شدن تکلیف علی کریمی و مالکیت تن‌زاده سر تمرین تیم نروم، در تمرین حاضر نخواهم شد. من دوست ندارم جایی باشم که تنش بین مالک و تماشاگران وجود داشته باشد و من در آن میان ذوب شوم.

دست‌نشان گفت: من بدون تماشاگران کاری نمی‌توانم بکنم، آنها سرمایه‌های اصلی باشگاه هستند.

او درباره مشخص شدن تکلیف مالکیت سپیدرود، اظهار کرد: تن‌زاده تقاضا کرده و نامه‌ای نوشته که اگر کسی می‌تواند بهتر از او این تیم را مدیریت کند جلو بیاید و این اختیار را به مدیرکل ورزش و جوانان استان گیلان داده است. تا دو روز دیگر رفتن یا ماندن تن‌زاده مشخص خواهد شد.

ایسنا

منبع: ساعت24

کلیدواژه: نادر دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۲۲۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ آیین واگذاری مالکیت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی از صبح امروز آغاز شد که طی آن، وزیر اقتصاد و اموردارایی و وزیر ورزش و جوانان در کنار مسئولین سازمان خصوصی سازی و مدیران عامل دو باشگاه و دیگر مدیران دو تیم، در این مراسم شرکت کردند.

به نقل از ورزش سه در بحث واگذاری مالکیت سرخابی ها و طی روزهای اخیر مقرر شده بود که 85 درصد از سهام استقلال و پرسپولیس به ترتیب به کنسرسیومی از شرکت های پتروشیمی خلیج فارس و کنسرسیومی متشکل از 6 بانک واگذار شود. پیش از این نیز 10 درصد از سهام دو تیم در بازار بورس به مردم واگذار شده بود و ابهاماتی درخصوص پنج درصد باقیمانده نیز به وجود آمده بود.

حالا و با اعلام وزیر ورزش و جوانان، مشخص گردید که پنج درصد باقیمانده نیز قرار است که به پیشکسوتان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس واگذار شود. کیومرث هاشمی همچنین خبر داد که سهم وزارت در باشگاه‌داری صفر خواهد بود.

او گفت: همیشه می‌گفتیم کار ما تیم‌داری نیست و سیاست‌گذار و ناظر هستیم. به‌دنبال محقق شدن اراده خصوصی‌سازی بودیم و می‌گفتند این عمل شدنی نیست، اما اراده دولت محقق شد و توانستیم. برنامه‌ای ۵ درصدی برای سهام پیشکسوتان قرار دادیم که برای صاحبان اصلی یعنی پیشکسوتان است. با هماهنگی وزارت اقتصاد و مشورت‌ها، مسیر واگذاری ۵ درصدی هم رخ می‌دهد تا وزارت کاملا از باشگاه‌داری خودش را جدا کند.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899043

دیگر خبرها

  • میرزا زاده: انتخاب مردم قابل احترام است
  • استقلال و باز هم چالش تغییرات مدیریتی؛ مالک جدید با مدیرعامل جدید می‌آید؟
  • دمتان گرم و ممنون نکونام و استقلال!
  • خطیر آماده تحویل مدیرعاملی به مالک استقلال
  • حسن یزدانی به تمرین تیم ملی نیامد | تکلیف کاپیتان و دو نفر با هم مشخص می‌شود
  • سهم هواداران پرسپولیس از تیم مشخص شد
  • کاپیتان سابق پشت فولاد درآمد: با هم‌قوی‌تریم
  • دیدار آلومینیوم و پرسپولیس با حضور تماشاگران برگزار می شود
  • آشوب و آتش در فوتبال اروپا؛ آتش نشان ها ناجی تماشاگران (+عکس)
  • سر جیم رتکلیف: می‌دانستم هواداران منچستریونایتد صبور نیستند