Web Analytics Made Easy - Statcounter

سعیدعزت اللهی تصویری از خودش در کنار علیرضا جهانبخش را در استوری اینستاگرام منتشر کرده است .

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سعید عزت اللهی بازیکن تیم ملی فوتبال ایران تصویری از خودش در کنار علیرضا جهانبخش را در استوری اینستاگرام منتشر کرده است . استوری این بازیکن تیم ملی را در ادامه مشاهده می کنید :

 

سعید عزت‌اللهی آفاق (زاده ۱۰ مهر ۱۳۷۵ در بندر انزلی) بازیکن فوتبال اهل ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اکنون در باشگاه فوتبال روستوف در لیگ برتر روسیه بازی می‌کند. او پیشتر در تیم فوتبال اتلتیکو مادرید سی در سگوندا دیویژن بی (سومین سطح برتر فوتبال اسپانیا) در پست هافبک دفاعی و میانی بازی می‌کرد. وی همچنین در تمرینات تیم بزرگسالان اتلتیکو مادرید شرکت کرده‌است و زیر نظر دیگو سیمئونه تمرین کرده‌است.

او در اردیبهشت ۱۳۹۴ توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: بازیکن تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال بازیکن تیم ملی فوتبال تیم ملی فوتبال سعید عزت اللهی علیرضا جهانبخش محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی استقلال تهران پرسپولیس تهران فوتبال ایران تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا مهدی طارمی رونالدو باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتبال ایران فوتبال کارلوس کی روش علی کریمی تراکتورسازی فوتبال جهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۲۷۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، بعد از دربی نکونام مثل اکثر زمان‌های سرمربیگری‌اش در نشست خبری شرکت نکرد و هاشمی‌نسب را به کنفرانس مسابقه فرستاد. با تکرار این اتفاق خبرنگاران رسانه‌ها ضمن احترام به هاشمی‌نسب از وی سوال نپرسیده و اعلام کردند به دلیل عدم حضور سرمربی استقلال در نشست‌های خبری این حق را برای خود قائل هستند که از نماینده وی سوال نداشته باشند.

با اتمام این اتفاق و به دلیل بی‌تفاوتی سازمان لیگ به غیبت‌های پیاپی سرمربی استقلال در نشست‌های خبری، امروز دوباره هاشمی‌نسب در کنفرانس حاضر شد و به جای اینکه او و همکاران وی به اصلاح اقدام اشتباه خود بپردازند با کنایه به خبرنگاران گفت: من تحریم هستم و جواب سوالتان را نمی‌دهم. چون شما من را تحریم کردید دو شب است نخوابیدم و استرس گرفته‌ام.

این اتفاق همان مثال معروف را یادآور می‌شود که گلی به جمال سازمان لیگ! به جای اینکه کادر فنی آبی‌ها به اشتباهشان پی ببرند حالا در واکنش به بی‌قانونی خود خبرنگاران را تحریم کرده و راه مقابله با رسانه‌ها را در پیش گرفته‌اند.

دانلود فیلم اصلی کد ویدیو

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سعید عزت و پیراهن سرخ در تیم ملی (عکس)
  • (عکس) پیام اوسمار بعد از استوری کنایه‌آمیز به بازیکن پرسپولیس
  • (عکس) استوری خاص اوسمار برای بازیکن شاکی
  • مذاکرات سعید عزت اللهی با استقلال و پرسپولیس؛ رویای بچگی او بازی در کدام تیم است؟
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم
  • قلعه نویی 29 بازیکن را به تیم ملی دعوت کرد؛ احمد نور همچنان غایب
  • استوری خاص کریم باقری برای رسول خادم (عکس)
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل شده؟
  • تلاش برای بازگرداندن خانم خاص به بهانه خرابی اینترنت در قرن ۲۱ / آقای تاج؛ آیا مجمع آنلاین فدراسیون باطل است؟
  • گلی به جمال سازمان لیگ فوتبال ایران؛ مربی استقلال برای بی‌قانونی خودش خبرنگاران را تحریم کرد!+ فیلم