Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-30@13:27:04 GMT

پوتین و نتانیاهو درباره سوریه گفت وگو کردند

تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۰۳۵۵۳

پوتین و نتانیاهو درباره سوریه گفت وگو کردند

مسکو - ایرنا - رئیس جمهوری روسیه و نخست وزیر رژیم صهیونیستی در تماس تلفنی درخصوص سوریه گفت وگو کردند.

به گزارش ایرنا، دفتر مطبوعاتی کاخ کرملین امروز (پنجشنبه) اعلام کرد:این گفت وگوی تلفنی در حالی صورت گرفت که ساعاتی پیش اویگدور لیبرمن وزیر جنگ رژیم صهیونیستی با سرگئی شایگو وزیر دفاع روسیه در مسکو دیدار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در آن دیدار شایگو و لیبرمن در خصوص اوضاع منطقه مرزی سوریه و اردن گفت وگو کردند.
رژیم صهیونیستی تلاش می کند که نیروهای حامی دولت سوریه از این منطقه خارج شوند تا جای خالی آن را تروریست های مورد حمایت غرب ازجمله جبهه النصره و داعش پر کنند.
برخی رسانه های روسی ، تماس تلفنی امروز پوتین و نتانیاهو را در راستای مذاکرات طرفین در 9 ماه می (19 اردیبهشت ماه) در مسکو و بررسی مسائل مربوط به حل و فصل مناقشه سوریه می دانند.
به گزارش ایرنا، نخست وزیر رژیم صهیونیستی 19 اردیبهشت ماه به مسکو سفر و با ولادیمیر پوتین دیدار کرد.
شبس*اروپام*391* 1346*1917

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي پوتين نتانياهو سوريه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۳۵۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری

روزنامه عبری زبان معاریو به نقل از منابع آگاه گزارش داد که نتانیاهو نخست وزیر رژیم صهیونیستی از ترس صدور حکم بازداشتش توسط دیوان بین‌المللی دادگستری به شدت نگران و آشفته است.

بر اساس این گزارش، نخست وزیر رژیم صهیونیستی تماس‌های گسترده‌ای با مقامات آمریکایی به منظور جلوگیری از صدور حکم بازداشتش برقرار کرده است.

از سوی دیگر روزنامه تایمز انگلیس نیز اعلام کرد که احتمالا دیوان بین‌المللی دادگستری در حال آماده شدن برای صدور حکم بازداشت نتانیاهو و مقام‌های ارشد اسرائیلی از جمله یوآو گالانت وزیر جنگ، هرتزی هالوی رئیس ستاد کل اتش و برخی مقامات امنیتی رژیم صهیونیستی به خاطر جنگ علیه غزه است.

این روزنامه انگلیسی نوشت که ممکن است حکم بازداشت در اوایل هفته آینده صادر شود.

نتانیاهو مدعی شده است که تصمیم‌های دیوان لاهه بر تصمیم‌های رژیم صهیونیستی تاثیری نخواهد گذاشت، اما می‌تواند تبدیل به روال خطرناکی شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل بین‌الملل

دیگر خبرها

  • استانداردهای دوگانه آلمان در قبال پوتین و نتانیاهو
  • وزیر خارجه اردن: نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • اردن : نتانیاهو جنگ غزه را باخته است
  • هشدار اسرائیل به نمایندگان دیپلماتیک خود در سراسر جهان/ آغاز سفر منطقه‌ای وزیر خارجه آمریکا از عربستان/ دیدار وزیر امور خارجه بحرین با بشار اسد
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفتگو کردند
  • بایدن و نتانیاهو تلفنی گفت وگو کردند
  • وزیر دارایی اسرائیل «نتانیاهو» را تهدید کرد
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • وحشت نتانیاهو از صدور حکم بازداشت از سوی دیوان بین‌المللی دادگستری
  • تظاهرات گسترده ضد نتانیاهو در تل آویو