Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس نیوز»
2024-05-08@13:24:16 GMT

نقشه شوم امارات برای گسترش هرج و مرج در تعز

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۰۷۴۳۹

نقشه شوم امارات برای گسترش هرج و مرج در تعز

به گزارش پارس نیوز، 

روزی نیست که شهر تعز در مرکز یمن شاهد عملیات‌های تروریستی نباشد و روند این عملیات‌ها در سایه هرج و مرج امنیتی و درگیری‌های مستمر که توسط گروه‌ها و باندهای مسلح برخوردار از حمایت امارات اداره می‌شود، به شکل نگران کننده‌ای تشدید شده است.

سیاستمداران یمنی می‌گویند که امارات در حال انتقال تجربه خود در عدن واقع در جنوب یمن به تعز است تا از طریق گسترش هرج و مرج و اقدامات تروریستی در این شهر از طریق نیروهای حامی خود، دامنه سلطه خود بر تعز را گسترش دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دلیل این اقدام امارات، مخالفت رسمی و مردمی با طرح ابوظبی برای ایجاد کمربند امنیتی خود در تعز مانند استان‌های جنوبی مین است.

شهر تعز طی روزهای گذشته شاهد چندین اقدام تروریستی بوده که نظامیان و مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس‌جمهور فراری و مستعفی یمن را هدف قرار داده است و این در حالی است که گروه موسوم به گردان‌های "ابوالعباس" که برخوردار از حمایت‌های امارات است و توسط تروریستی به نام "عادل الفارغ" اداره می‌شود، به انجام این اقدامات تروریستی متهم هستند. امارات از طریق این اقدامات تروریستی در تعز به دنبال به شکست کشاندن طرح دولت فراری و مستعفی یمن برای توسعه دامنه خود در این شهر است.

به گفته ناظران، مسئول اقداماتی که گردان‌های ابوالعباس در تعز انجام می‌دهند، دولت فراری یمن است، زیرا این دولت می‌بایست بعد از قرار گرفتن گردان مذکور در فهرست تروریسم کشورهای عربی خلیج فارس و آمریکا،  فعالیتش را در داخل ارتش تعلیق و آن را مجبور به تحویل تجهیزات نظامی می‌کرد.

بر اساس اطلاعات از سال گذشته میلادی تاکنون بیش از 250 تن از مزدوران عبدربه منصور هادی به دست اشخاصی که ناشناس معرفی شده‌اند، کشته شده‌اند.

یاسین التمیمی نویسنده و تحلیلگر سیاسی معتقد است ترورهایی که شهر تعز شاهد آن است جدیدترین قسمت از سریال توطئه علیه مزدوران عبدربه منصور هادی و مقاومت مردمی در تعز است و سناریوی مرگباری است که در عدن حاکم شد و اینک ابوظبی برای اجرای این سناریو در تعز تلاش می‌کند.

محافل زیادی در تعز بر این باورند که عامل ادامه هرج و مرج امنیتی در تعز، امارات است و این کشور ابوالعباس را برای تحمیل واقعیت جدیدی بر این شهر پ به میدان فرستاده است تا بتواند کمربند امنیتی مورد نظر خود را برای نفوذ بر مناطق یمن ایجاد کند.

 

منبع: پارس نیوز

کلیدواژه: دولت تروریسم خلیج فارس تروریسم رئیس جمهور کشورهای عربی هرج و مرج یمن پارس پارس نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۷۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، براساس آمار گمرک صادرات ایران و امارات در سال گذشته بیش از ۲۷ میلیارد دلار بوده که سهم واردات کالا از این کشور بیش از ۲۰ میلیارد دلار ثبت شده است. به گفته مدیرکل دفتر غرب آسیای سازمان توسعه تجارت ایران این کشور به دلیل اینکه هاب لجستیکی منطقه و واسط تجاری کشور هاست، برای ما با اهمیت است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عملکرد مطلوب صنعت گاز در عملیات برگشت‌پذیری زیرساخت و مدیریت بحران رسانه در حمله تروریستی
  • ضعف فرانسه در تامین امنیت هوایی المپیک پاریس
  • دادگاه رسیدگی به اتهامات گروهک تروریستی منافقین
  • خوابگردهایی که مزدوری پیشه کردند
  • اعتراض به شهردار استانبول در مترو برای تروریستی خواندن حماس
  • جنایت‌های منافقین فراتر از مرزهای زمانی و جغرافیایی
  • ریل گذاری ایران و امارات برای افزایش صادرات
  • طالبان به دنبال گسترش همکاری‌های اقتصادی با ترکیه
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • جزئیات دستگیری اعضای چند تیم تروریستی توسط اطلاعات سپاه