Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@07:14:20 GMT

اقدام زن بیوه منحرف با دانشجویی که عاشقش شده بود

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۰۷۷۶۸

رکنا: دنبال دوست بازی و رفیق بازی رفتم شب نشینی هایی همراه با موادمخدر و ... کار من شده بود، از زندگی خودم بیزار شده بودم...

مجید 25 ساله هستم. پدرم دیپلم و بازنشسته یک کارخانه و مادرم خانه دار است، یک خواهر و یک برادر دارم و وضعیت مالی ما مطلوب است. حقوق بازنشستگی پدر کفاف زندگی را می دهد.
منزل بزرگ و جای مناسبی در داخل شهر داریم، خواهرم دوبار ازدواج کرد در ازدواج اول موفق نبود و در ازدواج دوم صاحب دو فرزند شده است و زندگی خوبی دارند برادرم هم دانشجو است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


من الان دانشجوی ترم آخر مهندسی برق هستم. از همان اوایل کودکی در خانه ما ماهواره بود، پدر و مادرم مراعات نمی کردند و از همه شبکه های ماهواره حتی شبکه های مبتذل استفاده می کردند.
در اوایل ورود به دانشگاه عاشق یک دختری شدم که قبلا ازدواج کرده بود و به دلایلی از همسر خود جدا شده بود. وقتی موضوع را یا پدر و مادرم در میان گذاشتم با مخالفت شدید پدر و مادرم روبه رو شدم.
علاقه من به آن دختر خیلی شدید شده بود باهم به پارک و رستوران می رفتیم و زمانی که خانواده ام به مسافرت می رفتند من آن خانم را به خانه می آوردم و دو نفری پای تماشای فیلم های ماهواره می نشستیم.
حدود دو سال من با آن دختر بودم و پدر و مادرم از ارتباط من با آن دختر با خبر شدند و بعد از آن فهمید که دیگر امید به ازدواج با من ندارد. اولین خواستگاری که آمد جواب داد و من را فراموش کرد.
شکست عجیبی در زندگی ام خوردم هیچ وقت به درس هایم بهایی نمی دادم، دنبال دوست بازی و رفیق بازی رفتم شب نشینی هایی همراه با مشروب و مواد مخدر کار من شده بود، از زندگی خودم بیزار شده بودم.
کم کم اعتیاد به مواد مخدر شیشه پیدا کردم، پدرم گاه گاهی پول توجیبی به من می داد و من هم صرف مواد می کردم، وقتی فهمید که معتاد شدم با من درگیر شد، در یکی از درگیری هایی که با پدرم داشتم با وسیله سنگینی به سرم زد و از آن موقع گاهی فراموشی به سراغم می آید.
ارتباط خود را با خانوادم قطع کردم، وسایل منزل را برای خرید مواد مخدر می فروختم، کلا بهم ریخته شدم، شکست عشقی و شاید نشستن پای فیلم های مبتذل ماهواره باعث بدبختی من شد.
در یکی از شبها با یک تکه ورق فلزی وسیله ای ساختم تا به وسیله آن پول های صندوق صدقات را بیرون بیاورم، تا بتوانم مواد مورد نیاز خود را بدست آورم، موفق شدم چند تا صندوق رو خالی کنم اما بعد از چندین فقره سرقت توسط پلیس دستگیر شدم.
اکنون خیلی پشیمان هستم اگر آزاد شوم خودم را به کمپ ترک اعتیاد معرفی می کنم تا از دست این مواد خانمان سوز رهایی پیدا کنم....

اخبار اختصاصی سایت رکنا را از دست ندهید:

گفتگوی با مُرده ای که در سردخانه چشمانش را باز کرد+ فیل و عکس

همخوابی وقیحانه مدیر بازرگانی با کارمند دختر / آرمین باردار کرد!

تجاوز به زنان و دختران جوان در اتاق خواب /  متجاوز جوان از بالکن ها وارد اتاق قربانیان می شد + عکس

پنجشنبه سیاه برای خانواده یک عروس روستایی / داماد همه را زنده زنده سوزاند + عکس

تجاوز بوکسور قهرمان به 2 دختر جوان + عکس

اعدام مرد افغان به خاطر قتل عروس ایرانی+عکس

پرستار اتاق عمل به عنوان جراح زیبایی زنان را در مطب جراحی می کرد! +عکس

وقتی دختر جوان را در هتل دیدم کنترلم را از دست دادم! +عکس

9 سال اصرار به داشتن ارتباط عاشقانه به دختری که به قتل رسیده بود!

در اردوی استخر دبیرستان پسرانه معین تهران چه گذشت؟ + عکس متهم

گازهای وحشیانه مرد جوان در حمام نوعروس را به کام مرگ کشاند + عکس

سمیرا بی هوش بود که 4 پسر از او فیلم ناجور گرفتند / پارسا من را به جشن مختلط برد

تفاوت بین پرونده سعید طوسی و ناظم منحرف دبیرستان پسرانه تهران + عکس

تمسخر قویترین مرد جهان بخاطر جثه کوچک نامزدش! + عکس

 

منبع: رکنا

کلیدواژه: سلامت ماه رمضان مهم ترین های 24 ساعت اخبار حوادث حوادث موادمخدر مشروبات الکلی حوادث مشهد ترک اعتیاد عکس حوادث حوادث تهران زندگی غرب تهران اخبار تهران من آزار آزار و اذیت قتل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۷۷۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است

محمود پاک نیت بازیگر شناخته شده سینما، تئاتر و تلویزیون گفت: قطعا سیاست‌های جمعیتی برای فرزندآوری موثر است منتها دولت می‌تواند این سیاست‌ها را تقویت کند و زمینه‌هایی برای فرزندآوری بیشتر با ایده‌هایی عملگرایانه فراهم کند.

وی در ادامه عنوان کرد: الان از دغدغه‌های زوج‌ها امرار معاش و معیشتشان است، هر زوجی نیاز به حداقل‌هایی برای خانه و مسکن و مادیات دارد. اضافه کردن نسل هم مشکلات خاص خود را دارد، اما قطعا مشکلاتش کمتر از پیری جمعیت است.

وی بااشاره به غریزه قوی مادری در بین زنان جوان گفت: زنان جوان ایرانی همه فرزند دوست هستند، نباید طوری شود که نسل اتی در زمان کهنسالی هیچ کس را نداشته باشد که به او رسیدگی کند. زوجین جوان باید به این مسائل توجه کنند که همانطور که گذشته‌های ما نیاز به فرزند در سنین بالا داشتند، ان‌ها هم همینطور هستند.

وی با اشاره به تهدیدات پیری جمعیت در جامعه اظهار داشت: وقتی سن ازدواج بالا می‌رود و جوانان ازدواج کرده هم تمایل به فرزند پیدا نمی کنند به مروری کهن سالی جمعیت رخ می‌دهد باید برای سال‌های اتی تمهیدی بیاندیشیم تا مشکلاتی از این دست گریبان جامعه مان را نگیرد، هنرمندان هم پای کار بیایند تا ترسیمی از فضای درست خانوادگی برای نسل جوان داشته باشند. بهرحال هنرمندان هم الگوی جامعه هستند.

دومین جایزه ملی جوانی جمعیت به همت ستاد ملی جمعیت در بخش‌های خانواده، رسانه، سازمان‌های مردم نهاد، دستگا‌های اجرایی، شرکت‌ها و موسسات خصوصی، مدیران و نخبگان اردیبهشت سال جاری با شعار سهم من از جوانی ایران برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی ازدواج و خانواده

دیگر خبرها

  • سیاست‌های مشوق جمعیتی دولت در فرهنگ جوانی جمعیت اثرگذار است
  • زن جوان خطاب به قاضی:اول یک روسری در ماشین همسرم پیدا کردم؛بعدا هم دیدم از مهد کودک یک دختر را بغل کرد و برد/ حالا هم طلاق می خواهم
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • شرایط دریافت وام ازدواج در سال ۱۴۰۳
  • چاقو خوردن جوان کاشمری بخاطر دفاع از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جوان کاشمری از ۳ دختر در مقابل اراذل
  • دفاع جانانه یک پسر جوان از ۳ دختر در مقابل اراذل + ویدئو
  • فیلم| جوانی که برای دفاع از ۳ دختر با اراذل درگیر شد
  • جشن عروسی دختر ناصرالدین‌شاه؛ ۱۳۰ سال قبل + عکس
  • ماجرای مسلمان شدن مورایس؛ ازدواج با دختر ایرانی