Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - خرم آباد - ايرنا - مدير آموزش و پرورش شهرستان دلفان گفت: پس از گذشت 6 سال از آغاز عمليات ساخت هنرستان شهيد چمران نورآباد اين طرح هنوز تکميل نشده و فقط 15 درصد پيشرفت فيزيکي دارد.

علي تيموري روز جمعه در گفت و گو با ايرنا افزود: عمليات ساخت هنرستان 24 کلاسه شهيد چمران نورآباد در سال 91 در زميني به مساحت يکهزار و 600 مترمربع آغاز شد اما با گذشت 6 سال هنوز با 15 درصد پيشرفت کاري، نيمه کاره رها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي اظهار داشت: اين طرح به دليل کم توجهي اداره کل توسعه، نوسازي و تجهيز مدارس لرستان و کمبود اعتبارات به بهره برداري نرسيده است.
مدير آموزش و پرورش دلفان افزود: از محل اعتبارات سال 96 يک ميليارد و 190 ميليون ريال براي ادامه ساخت اين هنرستان پيش بيني شده بود و با آنکه يک ماه به پايان سال مالي طرح هاي عمراني باقي مانده است هيچ گونه اقدامي براي ادامه روند ساخت اين هنرستان انجام نشده است.
وي گفت: اداره کل نوسازي، توسعه و تجهيز مدارس لرستان در سال 91 بصورت همزمان عمليات ساخت سه هنرستان در سه شهر استان را آغاز کرد که 2 هنرستان ديگر شهرها به بهره برداري رسيده اند اما هنرستان دلفان تنها 15 درصد پيشرفت کاري دارد و دليل اين بي مهري براي ما مشخص نيست.
وي افزود: شهرستان دلفان با مشکل ناکافي بودن فضاهاي آموزشي بخصوص در رشته هاي هنرستاني وکار و دانش مواجه است و دانش آموزان هنرستان چمران نورآباد در يک مکان تخريبي که بيش از چهار دهه پيش ساخته شده تحصيل مي کنند.
مدير آموزش و پرورش دلفان با تاکيد بر ضرورت ساخت هنرستان چمران نورآباد گفت: اين هنرستان براي تکميل و به بهره برداري رسيدن 20 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.
وي ديگر طرح هاي نيمه تمام آموزشي شهرستان دلفان را دبستان دوکلاسه روستاي دوآب زالي با 40 درصد پيشرفت کاري، مقاوم سازي دبستان فرهادآباد با 50 درصد پيشرفت کاري، چهارکلاسه گلباغي با 15 درصد پيشرفت و سه کلاسه مختار آباد با 40 درصد پيشرفت کاري عنوان کرد و خواستار تخصيص اعتبار مورد نياز براي تکميل اين طرح ها شد.
به گفته وي اين چهار طرح آموزشي براي به بهره برداري رسيدن به پنج ميليارد ريال اعتبار نياز دارند که با بهره برداري از آنها مشکل مکان آموزشي در اين روستاها حل خواهد شد.
تيموري افزود: مهمترين مشکل آموزش و پرورش دلفان ناکافي بودن فضاي آموزشي است اما با اين وجود و رشد فرآينده دانش آموزي در دلفان در 10 سال گذشته حتي يک واحد آموزشي دولتي در دلفان به بهره برداري نرسيده است و اميدواريم مسئولان نوسازي مدارس لرستان جواب قانع کننده اي در اين زمينه به افکار عمومي داشته باشند.
شهرستان دلفان با 150 هزار نفر جمعيت در شمال استان لرستان واقع شده است .
7270/3022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۷۷۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی نقدی عصر یک شنبه در نشست ستاد مدیریت بحران در روستای حادثه دیده امامزاده ابراهیم شفت اظهار کرد: ساماندهی ابعاد مختلف منطقه حادثه دیده شفت در دستور قرار گرفت.

نقدی با اشاره به تکرار حادثه دردناک در دهکده چوبی شفت بیان کرد: وقتی یک اتفاق چند بار در این منطقه افتاده باید با اتخاذ تدبیرات لازم جلوی این اتفاقات تلخ را گرفت.

وی با تاکید بر لزوم توجه به رعایت ایمنی در ساخت و سازها افزود: ساخت و سازها در امامزاده ابراهیم شفت باید بر اساس ساز و کارهای علمی و فنی انجام شود.

فرماندار شفت با اشاره به اقدامات بیمه‌ای برای خسارت دیدگان روستای امام زاده ابراهیم بیان کرد: بخشی از خسارات آتش سوزی در امامزاده ابراهیم شفت به صورت بیمه جبران می‌شود.

نقدی از انجام ۵۰ درصد نقشه برداری روستای امامزاده ابراهیم شفت تا فردا خبر داد و اضافه کرد: نقشه برداری گام نخست و بسیار مهم بعد از آواربرداری منطقه دچار حریق شده امام زاده ابراهیم شفت است.

به گفته وی تأمین و تجهیز خودروی آتش نشانی برای روستای امام زاده ابراهیم شفت از مطالبات مهم است.

کد خبر 6097515

دیگر خبرها

  • ساخت مرکز جامع سرطان قم ۳۹ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
  • پیشرفت کاری ۳۵ درصد مسکن ملی شهرستان ملایر
  • ۳۰۰ روستای لرستان از نعمت آب شرب سالم بهره‌مند می‌شوند
  • پیشرفت ۷۰ درصدی طرح جهاد آبرسانی لرستان
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی روستای کوچ دیگ سید در گنبد کاووس
  • انجام ۵۰ درصد از نقشه برداری امامزاده ابراهیم(ع) شفت تا فردا
  • پیشرفت فیزیکی ۸۰ درصدی عملیات اصلاح شبکه آبرسانی در گنبد کاووس
  • بیمارستان نیایش به ابر بیمارستان تبدیل خواهد شد
  • پست برق ۱۶۰ مگاولتی قم آماده بهره‌برداری است
  • پیشرفت ۹۰ درصدی مرحله اول تکمیل ورزشگاه تختی قم