Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز سیستان و بلوچستان، مدیر کل پشتیبانی امور دام استان با تاکید بر اینکه از این میزان سهمیه، مقداری از سایر استانها  وارد شده است و باقیمانده هم در مراحل بعدی وارد استان می شود افزود :  از هفته گذشته تاکنون 300 تن جو از سایر نقاط کشور به سیستان و بلوچستان حمل شده و درحال توزیع است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میر افزود: این میزان جو با توجه به خشکسالی‌های اخیر وارد استان شده است و قیمت مصوب تعیین شده برای این محصول، هزار و 80 تومان است که نسبت به قیمت بازار کمتر است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی از توزیع 160 تن مرغ منجمد شده در طرح ضیافت سیستان و بلوچستان خبر داد و افزود: شرکت پشتیبانی و امور دام استان هیچ مشکلی در تامین مرغ مورد نیاز مردم ندارد .

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 200 تن دیگر مرغ منجمد در سردخانه های این نهاد ذخیره سازی شده است گفت: قیمت مرغ ویژه تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در سیستان و بلوچستان برای مصرف کنندگان شش هزار و 200 تومان پیش بینی شده است.
مدیرکل اداره پشتیبانی و امور دام سیستان و بلوچستان گفت: همچنین از ابتدای ماه مبارک رمضان 20 تن گوشت قرمز به قیمت  23 هزار تومان برای مصرف کنندگان در استان توزیع شده است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: حمایت از دامداران سیستان و بلوچستان خشکسالی قیمت مصوب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۸۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز سیستان و بلوچستان، غرفه سیستان وبلوچستان هم کانون توجه سرمایه گذاران داخل و خارجی قرار گرفته است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازگشت اولین کاروان حج عمره به سیستان و بلوچستان
  • توزیع تخم نوغان یارانه‌ای بین پرورش دهندگان کرم ابریشم
  • خرید بیش از ۲۱ هزار تن گندم از کشاورزان سیستان و بلوچستان
  • سیستان و بلوچستان بعد از سیل (عکس)
  • بر طرف شدن مشکل شیرخشک‌های یارانه‌ای در مشهد
  • فیلم| اعترافات عضو گروهک تروریستی انصارالفرقان در سیستان و بلوچستان
  • (تصاویر) آبتنی کودکان در سیل سیستان و بلوچستان
  • نمایشگاه اکسپو فرصتی برای ارائه ظرفیت‌های سرمایه گذاری سیستان و بلوچستان
  • ظرفیت‌های صادراتی سیستان و بلوچستان کانون توجه سرمایه گذاران
  • کاهش سهمیه سوخت و تجمع تعدادی از کامیون داران جنوب سیستان و بلوچستان