Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-05-02@02:23:58 GMT

توصیه‌های حشمت خان برای حمایت از تیم‌ملی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۰۸۸۷۷

توصیه‌های حشمت خان برای حمایت از تیم‌ملی

ورزش > فوتبال ملی - حشمت مهاجرانی می‌گوید که حالا دیگر وقت انتقاد از تیم‌ملی نیست.

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛در حالی که بعضی طرفداران فوتبال در ایران مشغول انتقاد از تیم ملی هستند اما حشمت مهاجرانی سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان در جام جهانی 1978 آرژانتین که به نوعی پایه گذار فوتبال در امارات متحده عربی نیز بوده در این باره می گوید: «حدود 10 - 15 روز بیشتر به شروع جام جهانی باقی نمانده و زمانی برای انتقاد هم نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی حاصل غرور و تفکر یک ملت است که باید به مهم ترین تورنمنت جهانی برود. ما باید در کنار هم باشیم و نگذاریم کسی اتحادمان را در هم بشکند. باید به تیم ملی انرژی و انگیزه بدهیم.»
او اضافه کرد: «تیم ملی چون در چشم است، کادرفنی و بازیکنانش هر کاری که انجام بدهند، باز هم مورد انتقاد یک عده خواهند بود. به همین علت است که می گویم به جای این هم انتقاد، باید از تیم ملی حمایت کنیم. ایرانی ها می توانند یک جام جهانی خوب و پرافتخار را پشت سر بگذارند چون انصافا تیم خوب و پرمهره ای داریم اما به شرط اینکه حمایت ها از ایران به سمت تیم ملی برود و بازیکنان متوجه شوند مردم آنها را دوست دارند. اگر این اتحاد شکل بگیرد، به شما قول می دهم وضعیت فنی تیم هم درست می شود.»

251 41

 

کلید واژه‌ها : تیم ملی فوتبال ایران - حشمت مهاجرانی - جام جهانی -

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران حشمت مهاجرانی جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۸۸۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: ببینید | فارس: حمله سپاه به مقر‌ احزاب مسلح کرد در اقلیم کردستان عراق واکنش سردار حاجی زاده به سوالی درباره واکنش به حمله احتمالی اسرائیل: بزند 100 درصد می زنیم (فیلم)

دیگر خبرها

  • ترامپ بار دیگر از جنایات اسرائیل در غزه حمایت کرد
  • انتقاد از تغییر نام استقلال
  • مشارکت دانشجویان عراقی در جنبش جهانی حمایت از فلسطین
  • انتقاد از واکنش برخی کشورهای عربی بعداز حمله سپاه به اسرائیل (فیلم)
  • انتقاد کره شمالی از تحریم‌های اخیر آمریکا علیه ایران
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • انتقاد دیده‌بان‌ حقوق بشر از سرکوب حامیان فلسطین در آمریکا
  • دقیقی: شهرداری قزوین از پرسپولیس حمایت می‌کند از شمس‌آذر نه!
  • (ویدئو) از دست دادن «مهاجرانی» یک اشتباه بزرگ در تاریخ تلویزیون بود
  • پیام تبریک اینفانتینو و شیخ سلمان برای قهرمانی فوتسال ایران در آسیا + عکس