Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما، شبکه العالم با تهیه گزارشی از بندر الحدیده و منطقه الدریهمی در ۲۵ کیلومتری فرودگاه الحدیده، دروغ بودن ادعا‌های متجاوزان و مزدوران آن‌ها را در خصوص سیطره بر این مناطق برملا کرد.
دوربین این شبکه دروغ ادعا‌های متجاوزان و مزدوران آن‌ها را در خصوص سیطره بر منطقه الدریهمی و فرودگاه الحدیده در غرب یمن برملا کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از سوی دیگر کارکنان بندر الحدیده نیز شایعه‌ها درباره بمب گذاری شدن بندر را تکذیب و تاکید کردند بندر به صورت طبیعی به کار خود ادامه می‌دهد.
زیاد الحسنی خبرنگار العالم در یمن در این خصوص گفت: برخی از مسئولان شهر الحدیده به همراه شماری از رهبران جنبش انصارالله یمن برای افشای کذب ادعا‌های متجاوزان و مزدوران و بوق‌های تبلیغاتی آن‌ها عازم منطقه الدریهمی در ۲۵ کیلومتری فرودگاه الحدیده شدند تا از نزدیک از اوضاع این منطقه اطلاع پیدا کنند و کذب ادعا‌های متجاوزان و مزدوران را در خصوص سیطره بر این منطقه فاش کنند.
علی شایم مسئول امور اجتماعی جنبش انصارالله در الحدیده به خبرنگار العالم گفت: تاکید می‌کنیم متجاوزان به هیچ وجه در الدریهمی حضور ندارند و ادعا‌های آن‌ها در خصوص سیطره بر این منطقه کذب محض و عاری از صحت است.
در ادامه گزارش آمده است: اهالی مناطق التحیتا و الجراحی نیز مثل اهالی الدریهمی در مقابل متجاوزان مقاومت کردند. مجاهدان مستقر در این مناطق بر آمادگی برای تقدیم جان و مال خود در راه دفاع از این مناطق تاکید کردند.
یکی از اهالی الجراحی گفت: ما در منطقه الجراحی هستیم و به مقاومت و پایداری خود در این منطقه ادامه می‌دهیم.
خبرنگار ادامه داد: اوضاع بندر الحدیده نیز طبیعی است و مثل بقیه قسمت‌های شهر به فعالیت‌های عادی خود ادامه می‌دهد و کارکنان بندر نیز بر خلاف شایعات موجود، فعالیت‌های طبیعی و روزمره خود را انجام می‌دهند.
ابراهیم السندی معاون گارد ساحلی در بندر الحدیده نیز در گفتگویی با خبرنگار العالم وجود هرگونه افراد مسلح را در داخل این بندر به کلی تکذیب کرد و افزود: کارکنان فعالیت‌های طبیعی و عادی خود را انجام می‌دهند.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: سيطره يمن انصارالله الحديده فرودگاه بندر بمب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۸۹۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)

ابوطالب گرایلو مدیرکل بنادر و دریانوردی استان خوزستان روز چهارشنبه با اشاره به مزیت‌های منطقه ویژه اقتصادی بندر امام خمینی (ره) گفت: این منطقه مزیت‌های فراوانی به لحاظ زیرساخت‌ها و روساخت‌های مهیا برای فعالیت‌های بازرگانی، کوتاهی مسافت با مرز‌های ترانزیتی در غرب و شمال غرب کشور، استقبال روزافزون بازرگانان از مزیت‌های آن و استفاده کم‌نظیر سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی جهت سرمایه‌گذاری در این منطقه ویژه بندری در چارچوب مقررات مربوطه دارد.

وی ادامه داد: به دنبال رونق و رشد فعالیت‌های ترانزیتی طی چند سال اخیر، یک فقره تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با یک شرکت فعال در این حوزه به ارزش هشت میلیون دلار برای احداث و بهره‌برداری از مخازن نگهداری فرآورده‌های سبک و سنگین نفتی به امضا رسید.

مدیرکل بنادر و دریانوردی خوزستان گفت: براساس این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذار خارجی مخازن نگهداری فرآورده‌های نفتی سبک و سنگین به ظرفیت ۴۰ هزار مترمکعب با هدف فعالیت‌های ترانزیتی احداث می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد انعقاد این تفاهم‌نامه سرمایه‌گذاری با شرکت بازرگانی خارجی بتواند سرآغازی برای تقویت فرآیند فعالیت‌های تزانزیتی و حضور پررنگ‌تر سرمایه گذاران در زمینه توسعه فعالیت‌های لجستیکی و ایجاد زیرساخت‌های بندری در اراضی توسعه‌ای این بندر بزرگ تجاری شود.

وی افزود: با اتخاذ تمهیدات مناسبت به منظور بهره‌گیری از مزیت‌های ترانزیتی در این مجتمع بزرگ بندری، ترانزیت کالا در سال گذشته به بیش از سه میلیون و ۷۲۷ هزار تن رسید که ۲۸۷ درصد رشد را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته نشان می‌دهد.

باشگاه خبرنگاران جوان خوزستان اهواز

دیگر خبرها

  • علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در بندر چابهار هستیم
  • واکنش ایران به ادعای کویت درباره میدان آرش | به کویت توصیه می‌کنیم ...
  • کنعانی: مفاد بیانیه مشترک کویت و اردن در مورد میدان آرش مردود است
  • ادعای یک‌جانبه پیرامون میدان آرش در بیانیه‌ای دوجانبه حقی برای مدعی ایجاد نمی‌کند
  • ◄ بازدید مشاور عالی فرمانده کل قوا از بندر شهید رجایی
  • آمادگی بندر چابهار برای تسهیل تجارت اقتصادی با کشور تاجیکستان
  • واکنش ایران به ادعای آمریکا در خصوص فعالیت‌های سایبری
  • انعقاد تفاهم‌نامه هشت میلیون دلاری در منطقه ویژه اقتصادی بندر امام (ره)
  • تحقق رویای چین؛ خیابان ها در سیطره خودروسازان اژدهای سرخ!
  • ماجرای رقابت پشت‌پرده ایران و پاکستان در بندر چابهار و گوادر!