Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری گفت: پایان‌نامه‌های پذیرفته شده در این طرح علاوه بر دریافت تسهیلات بلاعوض، از خدمات مرکز نوآوری و مرکز رشد نیز برخوردار خواهند شد.

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، طرح پایان‌نامه یار با هدف هدایت یافته‌های پژوهشی و فعالیت‌های علمی استادان و دانشجویان به سمت تجاری‌سازی و همچنین ارتقای کیفیت رساله‌های کارشناسی ارشد و دکتری در جهت انطباق با نیازهای اساسی کشور در تولید محصولات دانش‌بنیان در پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری اجرا می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دکتر اسماعیل پیرعلی رئیس پارک علم و فناوری چهارمحال و بختیاری، گفت: گسترش نهضت تولید علم و تقویت و توانمندسازی فرآیندهای پژوهشی و مساله محور از دیگر اهداف طرح پایان‌نامه یار است.

وی افزود: پایان‌نامه‌های پذیرفته شده در این طرح علاوه بر دریافت تسهیلات بلاعوض، از خدمات مرکز نوآوری و مرکز رشد نیز برخوردار خواهند شد.

رئیس پارک علم وفناوری چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: ریشه و اصل هر فناوری، تحقیق و پژوهش است و با توجه به فاصله صنعت از دانشگاه، اجرای این طرح می‌تواند زمینه پیوند صنعت و دانشگاه را بیش از پیش فراهم آورد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۹۱۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر

آئین تشییع شهید گمنام ۸ سال دفاع مقدس صبح امروز همزمان با روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت با حضور پرشور مردم شهیدپرور باقرشهر برگزار و پیکر این شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت به خاک سپرده شد. به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3079680 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • رشد ۳۱ درصدی مرسولات از چهارمحال و بختیاری
  • اسکان اضطراری ۲۰ خانوار در معرض خطر در روستای دماب
  • تشییع شهید گمنام عملیات خیبر در پارک فناوری نفت باقرشهر
  • برگزاری میز مشاوره حقوقی هفته سوم اردیبهشت از سوی پارک فناوری پردیس
  • گزارش تصویری | تشییع شهید گمنام در پارک فناوری و نوآوری صنعت نفت
  • تسهیلات و کمک‌های بلاعوض دولت برای آتش‌سوزی شفت
  • باید ضمانت نامه‌های بانکی شرکت‌های دانش بنیان تسهیل شود/بودجه اندک در مقایسه با دانشگاه‌ها
  • توافق‌نامه‌ای برای حمایت از صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان
  • پرداخت بیش از ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به نیازمندان البرزی
  • افتتاح اولین مرکز نخستی‌سانان در ایران