Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر با اشاره به اجرای پروژه پسکرانه بندر بوشهر در جزیره نگین گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده که برای توسعه زیرساخت‌های بندری ۸۵ میلیارد تومان اختصاص یافته است. ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۹ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، نورالله اسعدی صبح امروز در نشست با تجار و فعالان اقتصادی اتاق بازرگانی استان بوشهر با بیان اینکه استان بوشهر در توسعه تجارت بازرگانی نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد اظهار داشت: در سواحل طولانی استان بوشهر در خلیج فارس ظرفیت‌های مهم بندری وجود دارد که این امکانات در حال توسعه و تجهیز است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه بندر گناوه دارای توانمندی بالای بندری است تصریح کرد: از 37 میلیارد تومان طرح‌های افتتاح شده در بندر گناوه در هفته دولت گذشته 21 میلیارد تومان آن پروژه‌های بندری بود.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از لایروبی کانال بندر گناوه خبرداد و بیان کرد: برای افزایش عمق کانال بندر گناوه عملیات لایروبی به طول 1250 متر و عرض 140 متر لایروبی انجام شد.

اسعدی با بیان اینکه موج شکن برای جلوگیری از ورود رسوب به کانال بندر گناوه طراحی می‌شود گفت: توسعه زیرساخت‌های بندری در گناوه مورد توجه قرار دارد که براساس برنامه زمان بندی اجرایی و عملیاتی می‌شود.

وی از ساخت اسکله جدید در دیر خبرداد و خاطر نشان کرد: بر اساس طراحی‌های انجام شده اسکله تجاری در بندردیر به طول 200 متر ساخته می‌شود که برای تحقق این مهم مطالعات آن انجام و  طرح آن برای اجراء به سازمان بنادر و دریانوردی ارسال شده است.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر افزود: لایروبی حوضچه بندر دیر روبه اتمام است که عمق این حوضچه افزایش یافته است.

اسعدی از اجرای طرح پسکرانه بندر بوشهر در جزیره نگین بیان کرد: اسکله کانتینری جزیره نگین به طول 300 متر با عرض 18 متر با مشارکت بخش خصوصی در حال ساخت است که 97 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی، با اشاره به لایروبی حوضچه این اسکله گفت: با همکاری قرارگاه خاتم‌الانبیا عملیات لایروبی اسکله جزیره نگین با اعتبار 21 میلیارد تومان اجرایی شده که تا 4 ماه دیگر این عملیات تکمیل و اسکله کانتینری مجتمع بندری نگین افتتاح می‌شود.

سرپرست اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر از لایروبی کانال دسترسی بندر بوشهر خبرداد و تصریح کرد: با اجرای این عملیات عمق کانال بندر بوشهر از 7 متر به 11 متر افزایش می‌یابد که در این راستا بیش از 700 هزار متر مکعب لایروبی می‌شود.

اسعدی میزان سرمایه‌گذاری در لایروبی کانال بندر بوشهر را افزایش بر 200 میلیارد تومان دانست و خاطر نشان کرد: این عملیات امسال اجرایی می‌شود که نقش مهمی در ورود شناورهای با تناژ 30 هزار تن به بندر بوشهر دارد.

وی، با اشاره به اجرای پروژه  پسکرانه بندر بوشهر در  جزیره نگین گفت: این پروژه با مشارکت بخش خصوصی اجرایی شده که برای توسعه زیرساخت‌های بندری در بخش‌های برقرسانی، آبرسانی، راهسازی، آتش‌نشانی، ساختمان‌های اداری، معابر، تامین و انتقال برق 85 میلیارد تومان اختصاص یافته است.

انتهای پیام/

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۹۴۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی

به گزارش خبرگزاری مهر، مریم سادات ظهوریان عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران در خصوص تغییرات پیش روی نمایشگاه سی‌وپنجم، گفت: فضاهای نمایشگاهی با توجه به تکمیل‌تر شدن فضای مصلی امام خمینی (ره)، امسال وسیع‌تر است و فضای بهتر و بیشتری در اختیار نمایشگاه کتاب قرار گرفته است.

وی افزود: با تکمیل فضاهای مصلی امام خمینی (ره) حتی بخش‌هایی که در دوره‌های قبل در اختیار نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران بود به نحو کامل‌تری در اختیار ناشران قرار می‌گیرد. به طور کلی نظم نمایشگاه کتاب هر سال بیشتر شده و از تجربه سال‌های قبل نیز بهره‌برداری می‌شود.

عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران، ادامه داد: گروه اجرایی و برگزاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران نسبت به برگزاری منظم نمایشگاه اهتمام جدی دارند و امسال توجه بسیاری به نظر مردم و ناشران کردند. آنها از نظرات سال گذشته مردم و همچنین نقطه نظرهای دریافتی در طول سال بهره بردند.

ظهوریان در ادامه با اشاره به این نکته که پیشنهادات مردم برای بهتر برگزار شدن نمایشگاه مورد بررسی و ارزیابی گروه اجرایی قرار گرفت، گفت: آن دسته از نظرهای مردمی که قابلیت اجرایی داشتند به اجرا درآمدند. در مجموع تسهیلات برای ناشران و مخاطبان در این دوره سطح بالایی دارد و نمایشگاه کتاب امسال سطح برگزاری چند پله ارتقا یافته است.

وی افزود: در شورای سیاست‌گذاری نمایشگاه در رابطه با بهترین نحوه دعوت از مردم برای حضور در نمایشگاه نکاتی را در دستور کار قرار داده و در حال پردازش موضوع هستیم. قاعدتاً صدا و سیما کار خود را در رابطه با نمایشگاه انجام می‌دهد، دیگر رسانه‌ها نیز به همین صورت فعال هستند و شهرداری و شورای شهر نیز فعالیت و برنامه‌های خود را در رابطه با نمایشگاه کتاب امسال را اجرایی می‌کنند.

عضو شورای سیاست‌گذاری سی‌وپنجمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران درباره ضرورت دعوت از مردم برای حضور به‌هنگام در این رویداد گفت: لازم است برای دعوت مناسب از مردم اقدام‌های دیگری نیز برای بخش حضوری و مجازی نمایشگاه کتاب انجام شود. در بخش مجازی هم فرصت فوق‌العاده عالی در اختیار شهروندان قرار دارد و مطلوب است که تقاضاها در خرید مجازی به روزهای پایانی نمایشگاه موکول نشود. باید مردم را به خرید از روز نخست نمایشگاه در بخش مجازی تشویق کنیم تا زمان کافی برای انتخاب کتاب داشته باشند و فرصت بیشتری برای خدمات‌رسانی ناشران و شرکت پست فراهم آید. به این ترتیب از فشار کار پست کاسته می‌شود.

ظهوریان گفت: نمایشگاه کتاب پله پرش فرهنگی برای همه بخش‌های جامعه است و مردم و ناشران از برگزاری نمایشگاه کتاب منتفع می‌شوند. من شاهد قاطعیت برگزارکنندگان نمایشگاه کتاب در پیشبرد اهداف عالی این رویداد به سمت تعالی هستم. همه عوامل بیشترین تلاش خود را برای تحقق نمایشگاه کتاب مطلوب و اثرگذار به کار گرفته‌اند. نمایشگاه کتاب یک رویداد محبوب در جامعه است و امیدوارم همه مردم از آن بهترین استفاده را ببرند.

سی‌وپنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «بخوانیم و بسازیم» از ۱۹ تا ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ در محل مصلی امام خمینی(ره) به شکل حضوری و در سامانه ketab.ir به صورت مجازی برگزار می‌شود.

کد خبر 6081683 زینب رازدشت تازکند

دیگر خبرها

  • اختصاص 350 میلیارد ریال اعتبار برای توسعه طرحهای آبیاری در شهرستان مهاباد
  • ۱۳۵۰ میلیارد تومان برای زیرساخت‌های اربعین در مهران اختصاص یافت
  • زیرساخت های توسعه ای استان کرمان باید تقویت شود
  • اختصاص فضای بیشتر به نمایشگاه کتاب با توسعه مصلی
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • قابلیت دانلود تلوبیون نیاز به توسعه زیرساخت دارد
  • اختصاص ۱۵۰۰ میلیارد ریال برای اصلاح شبکه آب‌وفاضلاب جزیره خارگ
  • لزوم راه اندازی دهکده لجستیکی در بندر بوشهر
  • پیشرفت 73 درصدی در ساخت کانال اتصال بندر فاو به «جاده توسعه»
  • اختصاص ۹۱ میلیارد تومان برای تملک بنا‌های تاریخی در سال ۱۴۰۲