Web Analytics Made Easy - Statcounter

دروازه‌بان فولاد خوزستان گفت: یک سال خوب همراه تیم فولاد داشتم و علاقه‌مند به ادامه همکاری با این باشگاه هستم.

طرفداری- حامد لک در خصوص شرایط خود برای فصل آینده گفت:

فعلا خیلی درگیر نقل و انتقالات نیستم ولی دوست دارم برای تیمی بازی کنم که آرامش داشته باشم. چهار، پنج تیم پیشنهاد جدی داده‌اند اما هنوز هیچ تصمیمی برای فصل آینده نگرفته‌ام چون فکر می‌کنم هنوز زمان زیادی تا انتخاب تیمم دارم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود:

از تمام باشگاه‌هایی که گزینه مد نظرشان بوده‌ام، تشکر می‌کنم و از این شرایط خوشحال هستم ولی واقعا فعلا نمی‌خواهم صحبتی درباره تیم و فصل آینده داشته باشم چون باید شرایط را بسنجم و ببینم در کدام باشگاه آرامش بیشتری دارم.

به گزارش فارس، دروازه‌بان فولاد در مورد شایعه حضورش در سپاهان بعد از پایان بازی‌های لیگ اظهار داشت:

یک صحبت‌هایی در هفته‌هایی پایانی فصل قبل و حتی بعد از آن شد اما من جدی نگرفتم و خیلی هم کوتاه بود؛ فعلا راه خودم را می‌روم و تمرینات اختصاصی را انجام می‌دهم تا با یک باشگاه قرارداد ببندم.

حامد لک درباره سرنوشت حضورش در فولاد و اینکه قراردادی با این باشگاه دارد یا خیر، گفت:

قراردادی ندارم و بازیکن آزاد هستم ولی صادقانه بگویم فولاد را دوست دارم و اگر شرایط مهیا باشد، می‌خواهم در این تیم بمانم. از هر نظر شرایط فولاد خوب بود، دوران خوبی با این باشگاه داشتم و اگر مشکلی نباشد، دوست دارم به همکاری‌ام ادامه دهم.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۹۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترامپ بهترین دوست اسرائیل!

گلن بِک، شخصیت رسانه‌ای معروف محافظه‌کاران آمریکا در واکنش به تجمع‌های اعتراضی این روز‌های دانشجویان گفت: ممکن است که میلیون‌ها دانشجو به اسرائیل اعتراض کنند، ولی اگر ترامپ برنده انتخابات ۲۰۲۴ شود، اسرائیل دوباره یک دوست وفادار در کاخ سفید دارد.

به گزارش روزنامه فرهیختگان، وی افزود: کلیف سیمز، معاون سابق اطلاعات ملی آمریکا (مشاور امنیتی فعلی ترامپ) به من گفت که ترامپ چقدر مصمم بود تا سفارت آمریکا در اسرائیل را به اورشلیم (بیت المقدس) منتقل کند.

کلیف نقل می‌کرد که ترامپ به او گفته «من وعده دادم که این کار را می‌کنم و واقعاً هم این کار را انجام دادیم.»

دیگر خبرها

  • ۲ بازیکن استقلال بازی با فولاد را از دست دادند
  • دو بازیکن استقلال محروم شدند
  • فولاد 0-2 تراکتور؛ سقوط آزاد!
  • مورد عجیب عبدالله
  • ترامپ بهترین دوست اسرائیل!
  • مهاجم کلیدی استقلال در آستانه محرومیت از بازی با فولاد
  • نساجی - پرسپولیس؛ می‌خواهم زنده بمانم! / پیش بازی
  • پایگاه رسمی آموزش سیلینگ هرمزگان راه‌اندازی شد
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • کونسیسائو: اجازه دهید دور از سر و صدا بمانم!