Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا، سوفی دانن 32 ساله، چند روز بعد از ازدواج با گرگوری وانده ویور 35 ساله توسط او به قتل Murder رسید.

گرگوری وانده ویور، کماندوی سابق، به جرم Crime کتک زدن و گاز گرفتن همسر باردارش در ماه‌عسل شان که منجر به مرگ او شد برای 25 سال راهی زندان Prison می‌شود. سوفی دانن تنها چند روز بعد از بر تن کردن لباس عروس در شرم‌الشیخ مصر به قتل رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
خانوده او اعلام کرده‌اند که به شدت با ازدواج این دو مخالف بودند. پدر او تنها چند دقیقه ییش از راهی شدن آنها به ماه‌عسل به دخترش گفته بود: می‌ترسم دیگر برنگردی. جسد پوشیده از خراش و آثار گازگرفتگی دانن که باردار بود دو روز بعد از   وقوع قتل در حمام هتل پیدا شد. شوهرش پلیس Police را خبر کرده بود. بنا بر گزارش پزشکی قانونی، قتل او بر اثر کتک خوردن و گاز گرفته شدن رخ داده است. خانواده‌ی دانن اعلام کرده‌اند که او مرتبا از شوهرش کتک می‌خورده است. یکی از دوست‌های او شهادت داد که "حتی روز عروسی بدنش پر از جای زخم بود.”   پدر سوفی در مراسم عروسی شرکت نکرده بود و قبل از ماه عسل به دخترش هشدار داده بود که با وانده نرود. "وقتی گفت برای ماه‌عسل به مصر می‌روند به او هشدار دادم و گفتم می‌ترسم دیگر برنگردی.”   وانده که کماندوی سابق ارتش بلژیک است در دادگاهی در مصر با مجازات 25 سال زندان مواجه شده است. حکمی که کمی خاطر خانواده‌ی دانن را آسوده کرده. یکی از اعضای خانواده‌ی او می‌گوید: خیلی خوشحالیم که او در مصر محاکمه شد نه بلژیک، چون به احتمال زیاد آنجا حکمش سبکتر بود. دانن از ازدواج قبلی خود دو بچه‌ی 8 و 10 ساله داشت


 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: ازدواج زندان گاز مرگ مصر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد

 اسپن بارت اید، وزیر امور خارجه نروژ امروز دوشنبه در دومین روز از مجمع جهانی اقتصاد که در ریاض، پایتخت عربستان سعودی برگزار شد، کشور‌های غربی را به استاندارد‌های دوگانه متهم کرد.

با شروع جنگ وحشیانه در غزه و اوکراین، وزیر امور خارجه نروژ استدلال کرد که حمایت غرب از این کشور جنگ زده اروپایی با آنچه در مورد نقض قوانین بین المللی در غزه است، تفاوت دارد.

اید گفت: «بسیاری از کشور‌های غربی در استفاده از همان زبانی که در برابر نقض قوانین بین‌المللی بشردوستانه استفاده می‌کنند، تردید داشتند، به‌عنوان مثال، زمانی که روسیه در اوکراین آنها را نقض می‌کند، ما به راحتی آن را به کار می‌بریم، اما در غزه اینگونه نبود».

نشست ویژه مجمع جهانی اقتصاد (WEF) که از روز یکشنبه آغاز شد، در بحبوحه جنگ وحشیانه جاری اسرائیل در غزه برگزار می‌شود که طی آن بیش از ۳۴۰۰۰ فلسطینی عمدتاً زن و کودک شهید شدند و ده‌ها هزار نفر مجروح، یا مفقود شدند.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • بازداشت وحشیانه دانشجویان تگزاس توسط یگان ضد شورش آمریکا
  • گرد و غبار بیش از ۱۰۰۰ خوزستانی را به بیمارستان‌ها کشاند
  • نروژ غرب را به استاندارد‌های دوگانه در مورد غزه متهم کرد
  • تازه داماد ۲۰ ساله‌ای که بعد از تیرخلاص جیش‌الظلم زنده ماند
  • عروس و داماد درچه‌ای راهی خانه بخت شدند
  • عکس| اقدام عجیب کاپیتان پرسپولیس در اینستاگرام/ عالیشاه همسرش را سانسور کرد
  • اولین تصاویر از مجروح تازه داماد حمله جیش‌الظلم
  • حرکت رونالدینیویی؛ امید عالیشاه با عکس خود، تولد همسرش را تبریک گفت! + عکس
  • تبریک تولد نوید محمدزاده به همسرش | عکس
  • عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می‌زد؟