Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه بوشهر گفت: رهاشدن فاضلاب در معابر و دریا زیبنده شهر توریستی گناوه نیست و باید همه مردم و مسئولان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حل این مشکل کمک کنند. ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱ استانها بوشهر نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گناوه، حجت الاسلام عبدالهادی رکنی حسینی صبح امروز در نشست با دبیر نظام نامه و روسای کمیته‌های پیام‌آوران، خانه مشارکت‌های مردمی و اندیشگاه نظام نامه سلامت شهرستان گناوه با تاکید بر توجه به زیر ساخت‌های حوزه سلامت گناوه اظهار داشت: توسعه زیرساخت‌های سلامت یکی از راه‌های مهم توسعه و پیشرفت هر جامعه‌ای محسوب می‌شود که نیاز به توجه جدی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با قدردانی از فعالیت‌های انجام شده اعضاء نظام نامه سلامت، بر حل مشکل فاضلاب شهر گناوه با استفاده از ظرفیت مردم و فرهنگ سازی  تاکید کرد و افزود: طرح فاضلاب گناوه اجرایی شده که نیاز است برای اتصال خانوارها به آن توجه ویژه و جدی شود.

امام جمعه گناوه، با تاکید بر ساماندهی  جلوگیری از رها شدن فاضلاب به دریا گفت: رهاشدن فاضلاب در معابر و دریا اصلاً زیبنده شهر گناوه نیست و باید همه مردم و مسئولان با استفاده از تمامی ظرفیت‌های موجود برای حل این مشکل کمک کنند .

حجت‌الاسلام رکنی حسینی افزود: اطلاع رسانی از طریق رسانه‌ها، مشارکت معتمدین محلات شهر و دریافت نظرات مردم می‌تواند بیشترین تاثیر در این حوزه داشته باشد .

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان گناوه تصریح کرد: ادارات ذیربط باید اعمال قانون خود را با دقت بیشتری انجام داده چرا که عدم اجرای قانون  مسیر را برای انجام تخلف باز می‌کند و مسئولان باید حتماً این موضوع را مد نظر خود قرار دهند.

وی تاکید کرد:پیشنهاد می‌شود که رسانه‌ای در این خصوص تشکیل و این موضوع را پیگیری کند چراکه تا زمانی که مشکل فاضلاب گناوه به صورت کلی حل نشود ما شاهد این وضع هستیم.

امام جمعه گناوه تاکید کرد: از طریق مسئولان استانی و کشوری برای تخصیص بودجه واز طریق مساجد و اماکن فرهنگی و مذهبی برای تشویق مردم به اتصال انشعاب فاضلاب اقدام می‌شود.

رئیس مجمع خیران سلامت شهرستان گناوه افزود: با توجه به اینکه عدم تمکین مالی برخی از خانواده برای اتصال فاضلاب شهری از مسئولان درخواست می‌شود که با اقساط دراز مدت در این خصوص به خانوارهایی که نیازمند هستند همکاری کنند.

وی با بیان اینکه آبفا و شهرداری در زمان صدور پروانه‌های ساختمانی حتماً موضوع فاضلاب را مد نظر قرار دهند گفت:  پلیس ساختمانی در سطح شهر گناوه برای نظارت بر روند ساخت و سازها و تخلیه نخاله‌های ساختمانی که متاسفانه در نقاط مختلف شهر شاهد آن هستیم باید فعال‌تر عمل کند.

حجت الاسلام رکنی با تاکید بر این نکته که باید در نظام سلامت روحی روانی و جسمی افراد جامعه فعالیت شود خاطر نشان کرد: سلامت روحی روانی و جسمی دو مکمل هم در ساختن افرادی پویا در سطح جامعه  است.

 دبیر نظام نامه سلامت شهرستان گناوه نیز با ارائه گزارشی از روند شکل گیری و فعالیت‌های انجام شده نظام نامه سلامت شهرستان افزود: استفاده از پایگاه‌های مردمی ائمه جماعت برای رفع مشکلات حوزه سلامت شهرستان انکار ناپذیر و بسیار تاثیر گذار است.

عبدالجلیل ذهاب تاکید کرد: پیشنهاد می‌شود تا در صورت امکان از تسهیلات و کمک‌های عام المنفعه مجمع خیران برای اتصال فاضلاب خانوارهای کم درآمد شهر استفاده شود.

انتهای پیام/ ت

R41363/P1336/S6,53/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۰۹۷۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است

به گزارش خبرگزاری مهر، مهدی بختی در نشست کار گروه روابط عمومی‌های شمال غرب کشور که در زنجان برگزار شد، گفت: حوزه رسانه تنومندترین شاخه هر واحد روابط عمومی است و علیرغم اهمیت تمام جوانب کاری در روابط عمومی‌ها، همچنان رسانه مهمترین رکن این نهاد است.

اظهار کرد: نقشه راه روابط عمومی صنعت آب و فاضلاب کشور بر اساس برنامه ریزی برای دست یابی به اهداف تعریف شده طراحی شده است و تمامی استان‌ها در این راستا فعالیت می‌کنند.

وی افزود: کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب، گذر از تنش آبی، تولید محتواهای فاخر و آموزشی از جمله اهداف ترسیم شده برای فعالیت‌های دفاتر روابط عمومی در شرکت‌های آب و فاضلاب کشور در سال جاری است.

مدیرکل روابط عمومی و ارتباطات مردمی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور با بیان اینکه برنامه ریزی، قدرت مدیریت، فعال بودن و دانش محوری مهمترین خصوصیات یک روابط عمومی روزآمد محسوب می‌شود گفت: در خصوص حمایت‌های ستادی از روابط‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد.

وی تاکید کرد: روابط عمومی کارآمد باید دارای قدرت پیش بینی، تشخیص و جریان سازی بوده و با ترسیم نقشه راه در زمینه‌های مختلف رسانه‌ها را با خود همراه کنند.

بختی با تاکید بر اهمیت مستند سازی در صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: دفاتر روابط عمومی در استان‌ها باید ضمن توسعه اقدامات و افزایش تولیدات در حوزه مستند از استعدادها و ظرفیت‌های بومی که در کشور وجود دارد نیز نهایت استفاده را ببرند.

کد خبر 6091968

دیگر خبرها

  • جاری شدن آب فاضلاب و دردسر‌های آن برای ساکنان محله نوکان کرمانشاه + فیلم
  • ۸۰ درصد تجارت ما از خلیج فارس است
  • کاهش ۵ درصدی سرانه مصرف آب از اولویت‌های آبفای کشور است
  • دریا باید محور توسعه و برنامه ریزی استان بوشهر قرار گیرد
  • خانه‌های مولد در سواحل کشور طراحی شده است
  • شرنگ شیرابه در کام خزر
  • برگزاری مسابقه فوتبال به مناسبت هفته سلامت در امور آب و فاضلاب میاندوآب
  • شرنگ شیرابه در کام خزر/ میلیون‌ها مسافر به شوق شنا از راه می‌رسند
  • افزایش چهار برابری دبی تصفیه خانه فاضلاب یزد با ورود روان آب‌ها
  • ۱۵ اخطاریه دفع غیربهداشتی فاضلاب خانگی در سراوان صادر شد