Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد مسئول کانون قرآن روستای حاجی شمس مهریز گفت:قرآن برای همه موقعیت‌های زندگی انسان‌ها برنامه ریزی کرده است و به تمامی ابعاد وجود انسانی توجه دارد و مسابقات قرآنی به افراد انس با قرآن را می‌آموزد که همین موضوع نکته مهمی محسوب می‌شود ومسابقات حفظ قرآن به صورت جزء یک وجزء 30 و 5جزء و 10جزء و20جزء و حفظ کل قرآن در این روستا برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


زهرا منصوری افزود:شرکت کنندگان در این مسابقه در رده های سنی مختلف و حافظان یک جزء تا 30 جزء قرآن کریم حضور داشتند و برای دومین سال است که این مسابقات در روستای حاجی شمس بخش مرکزی مهریز برگزار می شود
وی ادامه داد:این مسابقات قراره هر ساله در این روستا برگزار شود و این مسابقه با حضور بیش از180نفر  ازحافظان قرانی  همراه بود

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: صداوسیما یزد مهریز مسابقه حفظ قرآن کتبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۰۶۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان

آوات مکاری در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دوره آموزشی گردشگری ویژه راهنمایان محلی در روستای تاریخی پالنگان برگزار شد.

وی افزود: این دوره آموزشی در روستای گردشگری پالنگان از توابع بخش مرکزی کامیاران، با استقبال راهنمایان محلی و فعالان گردشگری منطقه همراه بود.

رئیس گروە تبلیغات و بازاریابی توسعه گردشگری اداره‌کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کردستان خاطر نشان کرد: در این دوره آموزشی که در راستای توانمندسازی روستای گردشگری پالنگان به عنوان یکی از روستاهای کاندیدای ثبت جهانی گردشگری برگزار شد، شرکت‌کنندگان با قوانین و مقررات حاکم بر تورهای گردشگری آشنا شدند.

مکاری با بیان اینکه برگزاری دوره‌های آموزشی برای توانمندسازی جوامع محلی و فعالان حوزه گردشگری استان در اولویت برنامه‌های امسال خواهد بود، افزود: آموزش تور لیدر محلی یکی از نیازهای اصلی روستاهای کاندیداتور ثبت جهانی در سازمان جهانی جهانگردی است و ضرورت دارد آموزش‌های گردشگری در روستای پالنگان برای آمادگی و آشنایی جوامع محلی گسترش یابد.

کد خبر 6079370

دیگر خبرها

  • محفل انس قرآن کریم در پایگاه دریایی بوشهر برگزار شد
  • برگزاری محفل انس و تدبر قرآن به‌مناسبت روز ارتش در بوشهر
  • هفت مسابقه ملی مهارت در همدان برگزار شد
  • برگزاری دوره‌ آموزشی گردشگری روستایی در پالنگان
  • «مسابقه قرآنی‌ها»؛ محفلی برای حافظان قرآن کریم
  • اجرای طرح سراسری «کتابت قرآن کریم» در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار دانش آموز بویراحمدی در مسابقات قرآن
  • تداوم پخش مسابقه «قرآنی‌ها» از شبکه قرآن و معارف
  • آزمون نهایی نهضت ملی «زندگی با آیه‌ها» برگزار می‌شود
  • برگزاری مسابقات قرآن دانش آموزی با حضور ۸۰۰ منتخب در همدان