Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ پاساژ آزاد از نظر ایمنی در وضعیت نامناسبی قرار داردعضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در با اشاره به آخرین وضعیت پاساژ‌های ناایمن در شهر تهران گفت: براساس ارزیابی‌هایی که صورت گرفته اکثریت پاساژ‌های ناایمن در مناطق ۱۲ و ۱۳ شهرداری تهران واقع شده اند و شورای شهر با بررسی‌هایی که بر روی آن‌ها انجام داده پرونده این پاساژ‌ها را به شهرداری‌های مناطق مربوط ارسال و خواستار پیگیری به وضعیت آن‌ها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

زهرا نژادبهرام افزود: پاساژ آزاد، جدیدترین پاساژی است که از نظر ایمنی در وضعیت نامناسبی قرار دارد و شورای شهر تهران به شدت پیگیر وضعیت آن شده است.

بیشتر بخوانید:احتمال وقوع‌ پلاسکویی‌ دیگر‌ به دلیل گودبرداری‌های غیر اصولی مالک پاساژ آزاد 

وی ادامه داد: پاساژ آزاد در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده که تخلفات گسترده‌ای در زمینه گودبرداری غیرقانونی و عدم ایمن سازی بنا مرتکب شده است و شهرداری منطقه در دوره‌های گذشته صرفا اقدام به ارائه اخطار به کسبه کرده و اقدام دیگری در خصوص پلمب این بنا صورت نگرفته، این در حالی است که بسیاری از طبقات از نرده ایمنی بی بهره هستند و کابل‌های برق بدون محافظ رها شده‌اند.

عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه در صحن علنی شورای شهر رأی به بستن و پلمب پاساژ آزاد داده شده که با اعتراض کسبه این حکم اجرایی نشده است، گفت: در حال حاضر شهرداری منطقه و شورای شهر پیگیر رسیدگی به پرونده تخلفات پاساژ آزاد هستند و موضوع را به کمیسیون ماده ۱۰۰ شهرداری ارجاع داده اند و منتظر اعلام نتیجه نهایی از سوی کمیسیون هستند.

منبع:میزان

انتهای پیام/

بیشتر پاساژ‌های ناایمن در مناطق ۱۱ و ۱۲ تهران واقع شده اند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی شورای شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۰۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، به گفته سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران، حبیب کاشانی عضو و خزانه دار شورا هم در نشست امروز درباره حساب‌های درآمد و هزینه شهرداری تهران در ماه‌های آذر، دی و بهمن سال ۱۴۰۲ به اعضای شورا گزارش می‌دهد.

علیرضا نادعلی افزود: بررسی یک فوریت طرح اصلاحیه ماده‌های ۱۶ و ۱۸ مصوبه تأمین منابع مالی مورد نیاز طرح‌های توسعه و باسازی تأسیسات آب و فاضلاب شهری و اجرای طرح آبرسانی اضطراری شهر تهران و تأمین بخشی از کسر قیمت تمام شده تعرفه خدمات آب و فاضلاب هم در دستور کار دویست و سی و سومین جلسه شورای اسلامی شهر تهران قرار دارد.

به گفته سخنگوی شورا، بررسی لوایح اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی اماکن تجاری (واگذار شده به صورت سر قفلی) در میدان مرکزی میوه و تره‌بار و اصلاحیه مصوبه بهای خدمات کارشناسی و فنی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران و یک فوریت لایحه معرفی چهار نفر از کارکنان رسمی شهرداری تهران برای انتصاب به عنوان قائم مقام ذیحساب هم از دیگر دستورکار‌های نشست امروز شورای شهر تهران است.

سامانه پایش اجرای مصوبات شورای اسلامی شهر تهران هم در نشست امروز شورا رونمایی می‌شود.

دیگر خبرها

  • گلایه مسافران تهران - یزد از وضعیت نامناسب فضای داخلی قطار مسافربری + فیلم
  • عضو شورای شهر خواستار شد: برخورد قانونی با خاطیان مرگ کارگر شهرداری تهران
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ + شاخص به تفکیک مناطق
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • دخل و خرج شهرداری تهران زیر ذره بین شورا
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • ساختمان‌های بحرانی منطقه ۱۲ تهران به‌زودی تعیین تکلیف می‌شود
  • جزیره قشم در نگاه سازمان مدیریت بحران جایگاه ویژه‌ای دارد
  • وضعیت آلودگی هوای تهران امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳+ شاخص به تفکیک مناطق
  • ارتقا وضعیت نگهداشت شهر یزد با تکمیل پروژه‌های نیمه تمام در سال پایانی شورای شهر یزد