Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-19@04:00:48 GMT

نرخ جدید کرایه تاکسی ها / از فردا

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۱۰۹۴

نرخ جدید کرایه تاکسی ها / از فردا

به گزارش گروه اجتماعی برنا ، در حدود ۸۰ هزار برچسب نرخ کرایه ٩٧ تاکسی‌ها از روز شنبه ١٢ خرداد ماه چاپ و توزیع می‌شود. این برچسب‌ها که بر روی شیشه جلوی تاکسی‌های شهر تهران نصب خواهد شد، مبنای جدید پرداخت کرایه‌ها در سال جاری است. این افزایش که بعد از طی مراحل قانونی تعیین شده در حدود ١٢/٥ درصد است.

علیرضا قنادان مدیرعامل این سازمان از اجرای مصوبه شورای شهر در خصوص کرایه تاکسی در سال ۹۷ خبر داد و گفت: چاپ و توزیع برچسب‌های جدید بر روی حدود ۸۰ هزار تاکسی پایتخت آغاز شده و ظرف هفته آتی انجام خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

قنادان با بیان اینکه مبنای افزایش کرایه تاکسی‌ها در شهر تهران نرخ اعلام شده در برچسب‌های نصب شده بر روی تابلوهای خطوط و شیشه جلوی تاکسی‌هاست، گفت: علاوه بر این در خطوطی که پرداخت الکترونیکی موبایلی از سال گذشته با کمک شرکت‌های دانش‌بنیان راه‌اندازی شده‌ است، اعمال نرخ‌های جدید از طریق سامانه مرکزی انجام خواهد شد.

مدیر عامل سازمان تاکسیرانی ادامه داد: مصوبه نرخ کرایه تاکسی امسال بر پایه مدل اقتصادی تاکسیرانی و بر پایه محاسبات قیمت تمام شده سفر بوده و به همین دلیل هم برای شهروندان و هم برای تاکسیرانان به عدالت نزدیک‌تر است.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، وی تصریح کرد: شهروندان تهرانی برای اطلاع از نرخ‌های سال ۹۷ علاوه بر برچسب‌های کرایه در تاکسی‌ها، تابلوهای خطوط و سامانه‌های پرداخت الکترونیکی می‌توانند به سایت سازمان تاکسیرانی به آدرس taxi.tehran.ir نیز مراجعه کنند.

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران، سامانه شکایات شهرداری تهران ۱۸۸۸ آماده رسیدگی به هرگونه مشکل شهروندان تهرانی در خصوص اجرای کرایه‌های جدید خواهد بود.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: پایتخت تاکسی روابط عمومی سازمان مدیریت و نظارت بر تاکسیرانی شهر تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۱۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۵۰ درصدی نرخ تاکسی در اراک

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ ساده وند گفت: ضمن افزایش قیمت ها برای برخی مسیرهایی که تاکنون تاکسی تعریف نشده بود تاکسی تعیین و قیمت گذاری شده است و کمترین نرخ‌ کرایه تاکسی ۴۰ هزار ریال و بیشترین نرخ ۱۵۰ هزار ریال است.
او در باره کرایه اتوبوس‌ها هم گفت: افزایشی در نرخ کرایه اتوبوس ها صورت نگرفته است.
به گفته ساده وند نرخ های جدید امروز در پنج نقطه شهر اراک نصب می شود.
او گفت نرخ‌های جدید تاکسی شهر اراک به تایید فرمانداری نیز رسیده و از اول فروردین‌ماه اجرا می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نرخ کرایه تاکسی در اراک ۵۰ درصد افزایش یافت
  • کرایه تاکسی در قزوین ۴۱ درصد گران شد
  • اجرایی شدن نرخ جدید کرایه ناوگان تاکسیرانی قزوین از ابتدای سال ۱۴۰۳
  • افزایش ۵۰ درصدی نرخ تاکسی در اراک
  • (عکس) تاکسی جدید ایران خودرو در راه بازار
  • کاریکاتور/ شگرد تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • این هم شگرد جدید تاکسی‌های اینترنتی برای افزایش کرایه‌ها
  • کرایه تاکسی و بلیت مترو در سال آینده چقدر است؟
  • کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال آینده چقدر است؟
  • کرایه تاکسی و بلیط مترو در سال ۱۴۰۳ چقدر است؟