Web Analytics Made Easy - Statcounter

تحقیقات جدید نشان می‌دهد در بین پلتفرم‌های آنلاین، فیس‌بوک محبوبیت خود را در بین نوجوانان و نسل جدید کاربران اینترنت از دست داده و جای خود را به یوتیوب داده است.

ایران آنلاین /یافته‌های اخیر مرکز تحقیقات Pew نشان می‌دهد یوتیوب با 85 درصد محبوب‌ترین پلتفرم اینترنتی در میان نوجوانان امریکایی است و پس‌ از آن اینستاگرام، با 72 درصد و اسنپ چت نیز با 69 درصد در رده‌های دوم و سوم   قرار دارند و این در حالی است که  فیس‌بوک در میان نوجوانان از محبوبیت افتاده و با 51 درصد در رده چهارم جدول قرارگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

توئیتر با 32 درصد،  Tumblr با 9 درصد و رددیت نیز با 7 درصد در رتبه‌های بعدی قرار دارند. اما نکته جالب این است که در نظرسنجی 2014-2015 میزان محبوبیت فیس‌بوک 71 درصد بود که حالا به 51 درصد سقوط کرده است.
از سوی دیگر 95 درصد از پرسش‌شوندگان 13 تا 17 ساله اعلام کردند که مالک یک گوشی هوشمند بوده یا به گوشی هوشمند دسترسی دارند.
45 درصد از این نوجوانان همچنین اعلام کردند که اغلب در طول روز آنلاین هستند که این رقم در دوره 2014-2015 حدود 24 درصد بود. میزان متوسط کلیک، تَب Tabیا سوآپ روی نمایشگر گوشی هوشمند به 2 هزار و 600 بار در روز رسیده است که این رقم در برخی به 5 هزار و 400 بار در روز می‌رسد.
در مورد دسترسی به کنسول گیم نیز 92 درصد پسران و 75 درصد دختران اعلام کردند به کنسول دسترسی دارند که در این میان 97 درصد از پسران و 83 درصد از دختران گیم ویدئویی انجام می‌دهند.

/خبرآنلاین

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۱۱۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر

 نتایج نظرسنجی یک موسسه معتبر آمریکایی که روز یکشنبه منتشر شده نشان داد که «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا کمترین میزان محوبیت یک رئیس جمهور را در ۷۰ سال اخیر دارد. بر اساس این نظرسنجی جدید، جو بایدن کمترین محبوبیت را در این مقطع از ریاست جمهوری خود در ۷۰ سال گذشته دارد که حتی از «ریچارد نیکسون» و «جیمی کارتر» روسای جمهور دهه هفتاد میلادی این کشو نیز کمتر است. این نتایج نشان داد که امکان انتخاب مجدد او در خطر است.

نظرسنجی گالوپ نشان داد که بایدن ۸۱ ساله، در سه ماهه اول سال ۲۰۲۴ به رتبه تاسف بار ۳۸.۷ درصد دست پیدا کرد. بر اساس این گزارش، با حدود ۶ ماه باقی‌مانده تا روز انتخابات، بایدن در موقعیت ضعیف‌تری قرار گرفته است.

روزنامه «نیویورک پست» در این باره نوشت، این نتایج ضربه‌ای به جو بایدن وارد کرد. شرایط جسمی و ذهنی بایدن به یکی از موضوعات جنجالی در مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا تبدیل شده است. نارضایتی از رئیس‌جمهور ۸۱ ساله آمریکا به ویژه در موضوعات مرتبط به وضع مرزها، مهاجرت و مواضع دولت بایدن در قبال جنگ اسرائیل علیه غزه بالاست.

منبع: فارس

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • ۸۵ درصد نمایندگان پست با گوشی هوشمند توزیع مرسوله می‌کنند
  • حد نصاب تازه «جو بایدن» کمترین میزان محبوبیت رئیس جمهور در ۷۰ سال اخیر
  • محبوب ترین گوشی‌ های میان رده شیائومی سری redmi
  • کمک 500 میلیارد دلاری چین به پروژه شهر هوشمند نئوم
  • «خالی فروشی» حواله خودرو
  • محبوب ‌ترین گوشی‌ های میان‌ رده شیائومی سری redmi
  • چین در آفریقا از آمریکا پیشی گرفت
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۸ اردیبهشت ۱۴۰۳/ ارزان‌ترین گوشی هوشمند بازار
  • Home Assistant قصد دارد از یک پلتفرم به یک برند مصرف‌کننده تبدیل شود