Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبر گزاری برنا تهران، دکتر سید مازیار میر پژوهش گر / تحلیل گر و مدرس زبان بدن در یاداشتی نوشت،  انسان به واسطه ی کلام و سخن گفتن به ایجاد ارتباط و تعامل با دیگران می پردازد.اما همیشه فضا برای ارتباط، فضای ارتباط کلامی و گفتاری نیست. بعضی مواقع خواسته یا ناخواسته در فضایی که آن را سکوت وخاموشی می نامیم، با استفاده ازحرکات بدن و اجزای آن (زبان بدن ) به انتقال احساس می پردازیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گاهی حتی استفاده از حرکات بدن باعث می گردد که معنای کلامی را که به کار می بریم،تغییر یابد.

 

زبان بدن یا Body Language یکی از اجزای ارتباطات غیر کلامی است که در برقراری ارتباطات روزمره ما جایگاه بسیار پررنگی دارد. نحوه قرارگیری ما، حرکات بدن و دست به هنگام صحبت کردن، همه و همه در شکل دادن و تأثیرگذاری ارتباطات ما – علی‌الخصوص ارتباطات کلامی – نقش موثری دارند.

ابراهیم درستی زبان بدن یا تن گفتار گسترده ای ندارد ، اما درست از این توانمندی خدادای بهره می برد!

 

 تن صدای نسبتا خوب اما پایینی برخوردار است . وی در اکثر مصاحبه هایش بسیار کم تحرک ظاهر می شود اما   میمیک صورت خوبی دارد و بسیار کم تغییر ظاهر می شود. هرچند ابراهیم درستی کم تحرک است اما حرکات محدود ایشان رنگ و بوی کاملا حرفه ای بخود می گیرد چراکه کاملا به آنچه می گوید معتقد است.

آراستگی وپوشش ابراهیم  درستی کاملا رسمی و حرفه ای است. چرا که ایشان هرگز در هیچ مجلسی بصورت غیر رسمی ظاهر نمی شود.کت و شلوار همرنگ و ست ایشان هم نکته ای بارز در رعایت اصول حرفه ای گری است.

کارآفرین نمونه کشور ؛ معمولا به پاسخ دوستان کوتاه و شنیدنی جواب می گوید و هرگز  در غیاب افراد سخنی که باعث آرزده خاطر شدن افراد شود را به زبان نمی راند و این اوج رعایت professional etic  یا اخلاق حرفه ای است.

 بیان شیوا و گویای ایشان از مطالعه و تحقیق و تفحص حرفه ای ایشان دارد و مخصوصا موید نکته سنجی ایشان است.

درستی ، درست می نشیند !

خمیدگی در طول مذاکره و نشستن بی حال در یک جلسه مذاکره مهم نشانه مناسبی برای یک مدیر نیست .نکته ای که ابراهیم درستی ، چهره ماندگار اصناف همواره رعایت می کند .وی در اکثر مواقع ، به ویژه در زمان سخنرانی کاملا صحیح و استاندارد می نشیند. پشت میز فضای نسبتا مناسبی را اشغال نموده ، دست ها روی میز است سر کمی به سمت راست کج شده است که نشان از علاقمندی ایشان به موضوع جلسه است و لبهای که گوشه های ان بالا رفته صورت متبسم ، گشاده رو که بهترین مدل یک مدیر اقتصادی است.

 

کنتراست رنگ کت و شلوار و دیگر پوشش ابراهیم درستی همیشه به درستی انتخاب شده همیشه در مراسم گوناگون و مذاکرات خود زمانی که پشت میز مذاکره قرارمی گیرد دکمه های کت خود را باز و در زمان ایستادن انها را بسته نگاه می دارد . وی هرگز در مذاکره ها و مصاحبه های خود طرف مقابل را گیر نمی اندازند.

یکی از مهمترین ویژگی های افراد تاثیر گذار این است که سخنرانان حرفه ای هستند نگاه به کل جمعیت انهم با تکنیک های هشت گانه نگاه یا بازی با میمیک صورت و ژست‌های صحیح و فوق العاده و یا بالا بردن تن صدا و بازی با ان می تواند مخاطب را شیفته و محذوب بحث و سخنران نماید که درستی توانسته با قدرت هرچه تمام تر با مخاطب خود ارتباط خوب و موثری برقرار نماید.

 

 

 

 

 

جنس صدای ابراهیم درستی مردانه شفاف و مناسب است و او همیشه محکم و بلند صحبت نموده و یا سخنرانی می نماید که این مهم نقش بسیار تعیین کننده ای در موفقیت های ایشان دارد.

 

بپذیریم که ضریب نفوذ افراد رابطه معنی دار و دقیقی با هنر ارتباطی اصول و فنون مذاکرات و زبان بدن دارد و اینگونه به نظر می‌رسد که موفقیت و تاثیرگذاری ابراهیم درستی در کسب رای حداکثری طی 2دوره انتخابات اتاق اصناف رابطه مستقیم با اشراف وی به این علم دارد. .

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: اخلاق استاندارد انتخابات پوشش مصاحبه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۱۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب

گروه اقتصاد و درآمد: مرکز پژوهش های مجلس با انتشار جدولی از سیاستگذاری ها، اقدامات و تاثیرات آن در طول سالهای پس از انقلاب تا سال 1400 و همچنین ذیل شش برنامه اجرا شده پس از انقلاب، خواست در نهایی شدن برنامه هفتم، عملکرد احکام مربوط به مسکن و نتایجی که داشته اند مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش جماران، تحلیل پیشینه برنامه های توسعه پنج ساله اول تا ششم و اینکه چه چارچوبها، سرفصلها و هدفگذاری هایی به طور معمول انجام می شود، راهنمای خوبی برای ارزیابی و تحلیل برنامه هفتم است.

براساس اعلام این نهاد پژوهشی؛ با توجه به تقدیم لایحه قانون برنامه هفتم توسعه به مجلس لازم است عملکرد احکام مربوطه درقوانین برنامه های پنج ساله پیشین مورد ارزیابی و آسیب شناسی قرار گیرد تا ضمن تحلیل برنامه های گذشته، بررسی دستاوردها، مسائل و مشکلات، نسبت به تنظیم برنامه هفتم اقدام شود.

 

 

 

دیگر خبرها

  • کارنامه سیاستهای مسکن پس از انقلاب و نتایج آن در یک قاب
  • (ویدیو) ظریف تحلیل کرد؛ مهمترین کاری که باید پس از بحران غزه انجام می‌دادیم
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار | کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • آیین تحلیل از ۲۵۰۰ کارگر شهرداری بندرعباس
  • یادی از یک صدای ماندگار
  • گاف‌های بایدن به روایت آمار/ کارکنان کاخ سفید جورکشِ جو!
  • یادی از معلم های ماندگار سیما
  • معبر ورودی دانشگاه آزاد اسلامی اصفهان به‌ نام «استاد فروغی» نام‌گذاری شد
  • گشایش نخستین نمایشگاه توانمندی‌های هنرمندان صنایع دستی کتابخوان
  • شهید مطهری چهره‌ای ماندگار در عرصه جهاد تبیین