Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آنا»
2024-05-01@23:47:17 GMT

رگبار‌های بهاری در بخش‌های مختلف کشور

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۲۰۲۳

رگبار‌های بهاری در بخش‌های مختلف کشور

کارشناس سازمان هواشناسی گفت: امروز همچنان شاهد رگبار‌های بهاری در بخش‌های شمال غرب، غرب، مرکز، دامنه‌های مرکزی زاگرس و به تدریج شمال شرق کشور خواهیم بود.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، مرتضی ضرابی با اشاره به شدت بارش ها در ارتفاعات شمال استان های آذربایجان های شرقی و غربی، اردبیل، دامنه های البرز غربی و بخش هایی از استان لرستان افزود: فردا بارش ها در دامنه های جنوبی البرز و استان های ساحلی دریای خزر و دامنه های البرز غربی افزایش می یابد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی برای فردا در نقاط شمال غرب، غرب، مرکز، شمال شرق استان های ساحلی خزر بارندگی پیش بینی کرد و گفت: بیشتر بارش ها فردا در استان های زنجان ، قزوین، البرز ، تهران ، سمنان، قم ، مرکزی و بخش هایی از استان های گیلان و مازندران پیش بینی می شود.

ضرابی با اشاره به اینکه امروز بر میزان دمای هوا در استان های ساحلی افزوده خواهد شد گفت: فردا بین 4 تا 7 درجه به دلیل وجود شمالی شدن سوی جریانات هوا از دما در استان های ساحلی خزر کاسته خواهد شد.

وی برای فردا و پس فردا وزش باد شدید برای شرق و جنوب شرق کشور پیش بینی کرد.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۲۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان

 معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: در این مرحله از جشنواره میزبان آثار دانش‌آموزان سراسر استان جهت سنجش آنها در هنر‌های آوایی و نمایشی هستیم.

مجتبی قمری افزود: هنر‌های آوایی شامل تک نوازی، سرود گروهی و ساز‌های مختلف ایرانی و خارجی و هنر‌های نمایشی شامل نمایش عروسکی، نمایش خیابانی، نمایش صحنه‌ای و نمایش نامه‌خوانی و نقالی می‌باشد.

او تصریح کرد: هدف ما ارزیابی و استعدادیابی دانش آموزان در رشته‌های مختلف است و بدین منظور در این مسابقات فرم ارزیابی و شناسایی دانش‌آموزان مستعد به داوران تحویل داده شده است.

معاون پرورشی و فرهنگی آموزش و پرورش استان همدان گفت: دانش‌آموزان مستعد و علاقمند پس از سنجش به کانون‌های دانش‌آموزی جهت پیشرفت و آموزش بیشتر معرفی می‌شوند. 

مجتبی قمری افزود: برگزیدگان جشنواره استانی به مقطع کشوری راه خواهند یافت و امیدواریم بتوانند در دوره کشوری نیز حائز رتبه برتر شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • تشدید فعالیت سامانه بارشی در البرز در روزهای پایانی هفته
  • تشکیل ۱۲ کمیته فرهنگی برای برگزاری اجتماع ۲۰ هزار نفری امام رضایی ها در البرز
  • رگبار، رعد و برق، وزش باد شدید
  • ورود سامانه بارشی به هرمزگان و تلاطم دریا در خلیج فارس
  • آغاز بارش‌های پراکنده در زنجان از فردا
  • بخشی از عوارض آزادراه تهران-شمال به محیط زیست اختصاص یابد
  • احداث ۲۷ شهر جدید در نقاط ساحلی
  • لحظه تصادف گارد ساحلی چین با کشتی فیلیپینی از چند نمای مختلف | ویدئو
  • شروع باران شدید از فردا در ۷ استان
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان