Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جشنواره استثنوایی پول پارو کن ( کلیک کنید )

وبسایت رسمی برنامه نود - باشگاه استقلال تنها در صورتی بازیکن خارجی جذب می‌کند که یکی از بازیکنان خارجی این تیم از جمع آبی پوشان جدا شود.

به گزارش وبسایت نود و به نقل از فارس، 

مسئولان باشگاه استقلال چندی پیش در نشست هیات مدیره به جمع بندی رسیدند که با توجه به شرایط ارز در کشور این باشگاه برای لیگ هجدهم دیگر بازیکن خارجی جذب نکند اما با این وجود چند روزی است که عنوان می‌شود ماشاریپوف بازیکن تیم ملی ازبکستان مد نظر استقلالی‌ها است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مسئولان باشگاه استقلال تنها در شرایطی بازیکن خارجی برای فصل آینده جذب می‌کنند که یکی از بازیکنان خارجی فعلی این تیم از جمع آبی پوشان جدا شود. در صورتی که بازیکنانی مثل بویان یا تیام از استقلال جدا شوند در آن صورت استقلالی‌ها بازیکن خارجی را جایگزین خواهند کرد در غیر این صورت با مصوبه هیات مدیره این باشگاه جذب بازیکنان خارجی جدای از این بازیکنان فعلی ممکن نخواهد بود.

رضا افتخاری بعد از قهرمانی استقلال در جام حذفی درباره جذب بازیکنان خارجی مدعی شد: با این شرایط ارزی در کشور نمی‌توانیم این کار را انجام دهیم. روزی که با تیام قرارداد بستم، مبلغ قرارداد بستم قیمت دلار زیر ۴۰۰۰ تومان بود، اما حالا قیمت دلار بیش از ۶۰۰۰ تومان است. با توجه به نوسانان ارزی به هیچ وجه امسال بازیکن خارجی جذب نمی کنیم. چون نمی‌توانیم حقوقش را بدهیم.

 

1004

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

کلیدواژه: استقلال داخلی نقل و انتقالات استقلال مامه تیام رضا افتخاری جام حذفی تیم ملی فوتبال ایران استقلال استقلال خوزستان تراکتورسازی ذوب آهن صنعت نفت آبادان سایپا سپاهان سیاه جامگان فولاد پیکان نفت تهران پدیده پرسپولیس گسترش فولاد سپیدرود رشت پارس جنوبی جم گل گهر خونه به خونه اکسین البرز نفت مسجد سلیمان ملوان انزلی آلومنیوم اراک بادران تهران راه آهن نساجی مازندران مس کرمان ایرانجوان بوشهر فجر سپاسی مس رفسنجان ماشین سازی تبریز صبای قم شهرداری تبریز شهرداری ماهشهر برق جدید فارس برنامه ۹۰ کارشناسی داوری تیم منتخب هفته از نود تا نود آنالیز ترین های هفته نود درجه سوال پیامکی کلیپ نود فوتسال مناظره و گفت و گو سایت 90 لژیونرها ویژه نود نوستالژی لیگ یک لالیگا تیم ملی اسپانیا لیگ جزیره جام اتحادیه انگلیس تیم ملی انگلیس کالچو تیم ملی ایتالیا بوندسلیگا جام حذفی آلمان تیم ملی آلمان لوشامپیونه تیم ملی فرانسه برزیل آرژانتین لیگ اروپا لیگ قهرمانان اروپا جام باشگاه های جهان اخبار ورزشی فوتبال ۱۲۰ جام ملتهای آسیا یورو کشتی والیبال بسکتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۲۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!

به گزارش "ورزش سه"، تیم آلومینیوم اراک با توجه به نتایجی که در این فصل برابر مدعیان لیگ بیست و سوم گرفته، یکی از تیم‌های خاص لیگ برتر محسوب می‌شود و این موضوع باعث شده تا آنها با توجه بیشتری به عملکرد استعدادهای این تیم علی‌الخصوص مهدی لیموچی را زیر نظر بگیرند و در فاصله 5 هفته تا پایان لیگ برتر، برخی از آنها به سراغ فرایند نقل و انتقالات رفته‌اند.

مجتبی حسینی سرمربی آلومینیوم اراک در مورد وضعیت به وجود آمده برای بازیکنان تیمش گفت: من هر جا که بودم آخرش خیلی سراغ بازیکنان ما می‌آیند. این برای من چیز جدیدی نیست و مشکلی هم ندارم. اتفاقا خیلی هم خوشحال می‌شوم که بازیکنانی که با آنها کار کردیم، پیشرفت می‌کنند. آدمیزاد است و سرشتش بر این است که پیشرفت کند. من خیلی خوشحال هستم که هر سال و هر دوره اینگونه به جان تیم ما می‌افتدند. ایرادی هم ندارد و انشالله بازیکنان ما هر جا هستند موفق باشند.

حسینی درباره مهدی لیموچی بازیکن ملی پوش تیمش گفت: در مورد مهدی خیلی زیاد صحبت می‌شود. در تلویزیون هم درباره او صحبت می‌شود. اجازه بدهید یک بازیکن کارش را انجام دهد و خیلی روی او فشار می‌آورند. فوتبالیستی است که بسیار باشخصیت است و بچه خوبی است. آمده، کار کرده و جوهرش را هم داشته و پیشرفت کرده ولی اینکه همه درباره‌اش صحبت می‌کنند، کار درستی نیست. تمرکز او را به‌‎هم می‌زند. خدا را شکر هر جا بودیم، در ته فصل بازیکنانم گل نقل و انتقالات شدند. بچه‌ها پیشرفت کردند و این میزان صحبت هم فشار مضاعف است.

دیگر خبرها

  • سوغات ویژه پائز از چین رسید (عکس)
  • حسینی: این صحبت‌ها درباره لیموچی بس است!
  • مصدومیت بهترین بازیکن خارجی لیگ بسکتبال
  • دردسر افتخارات تازه یک لژیونر برای استقلال
  • دردسر بزرگ لوزانو در تیم ملی والیبال اوکراین
  • اولین خرید استقلال برای فصل جدید مشخص شد
  • اولین خرید فصل جدید استقلال مشخص شد؛ فوق ستاره‌ای با لهجه اسپانیایی
  • نکو ستاره‌ استقلال را سرحال می‌خواهد (عکس)
  • شایعه عجیب در فضای مجازی پیرامون استقلال
  • محبی کاندیدای بهترین لژیونر تازه‌وارد لیگ روسیه