Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-30@05:54:11 GMT

7 هزار فعال قرآنی بیمه شدند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۲۸۵۶

7 هزار فعال قرآنی بیمه شدند

مدیر کمیته نهادهای مردمی و تشکل های صنفی گفت: بالغ بر 7 هزار نفر از فعالان قرآنی کشور با همکاری صندوق اعتباری هنرمندان بیمه شدند.

به گزارش عصرایران، حمیدرضا شیخ ویسی در گفتگو با ستاد خبری بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی قرآن کریم اظهار کرد: مخاطبان می توانند در زمینه ثبت درخواست و صدور مجوز موسسات قرآنی به غرفه معاونت قرآن و عترت در نمایشگاه قرآن مراجعه و پاسخ سوالات خود را دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در نمایشگاه قرآن به سوالات بیمه ای فعالان قرآنی پاسخ داده می شود خاطرنشان کرد: انجام امور بیمه ای در نمایشگاه قرآن صورت نمی گیرد.

مدیر کمیته نهادهای مردمی و تشکل های صنفی افزود: چنانچه مدیران و فعالان قرآنی در مورد موضوعاتی چون بیمه فعالان قرآنی، مالیات موسسات و شرکت ها و صدور مجوز سوالاتی دارند به نمایشگاه قرآن بیایند و مسائل خود را با متخصصان حوزه های مربوط و کارشناسان معاونت قرآن و عترت در میان بگذارند.

شیخ ویسی با اشاره به اینکه در غرفه ویژه "آیه محبوب من" با انتخاب 30 آیه با پیام اجتماعی سعی در پیوند میان مضامین قرآنی و هنری است خاطرنشان کرد: در این طرح از هنر گرافیک استفاده می شود و اولین غرفه دارای لایک محتوا در ایران به شمار می رود.

وی در همین رابطه تصریح کرد: هر شب به سه نفر از افرادی که 30 ثانیه در مورد آیه مورد علاقه خود صحبت کنند و بیشترین میزان کلیک در صفحه اینستاگرام را داشته باشند جوایزی اهدا می شود.

مدیر کمیته نهادهای مردمی و تشکل های صنفی گفت: در نمایشگاه امسال بیش از 70 طرح و برنامه دریافت شد و بالغ بر 40 طرح از بین 20 موسسه انتخاب و طرح هایشان پذیرفته شد.

شیخ ویسی در پایان با بیان اینکه دریافت مجوز برای تاسیس موسسه های قرآنی منوط به دارا بودن مدرک کارشناسی یا سطح 2 حوزوی است، گفت: متقاضیان پس از دریافت استعلام می توانند با مراجعه به سایت تلاوت به نشانی telavat.ir نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

منبع: عصر ایران

کلیدواژه: بیمه قرآن صندوق اعتباری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۲۸۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالان سرود بیمه می‌شوند

مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی ارشاد از پیگیری برای حل مشکل بیمه اهالی سرود خبر داد. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، حامد جلیلی مسئول دفتر سرود اداره کل موسیقی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفری که همراه با مدیرکل دفتر موسیقی به استان فارس و شهر شیراز داشتند، درباره ظرفیت‌های این استان در حوزه سرود گفت: استان فارس و شهرستان‌های اطراف آن ظرفیت ویژه‌ای در بحث سرود دارند و بسیاری از گروه‌های درجه یک کشوری ما در این استان حضور دارند. ظرفیت بسیار خوبی است و به جرات می‌توان گفت استان فارس یکی از قطب‌های سرود کشور است.

داوران مرحله استانی جشنواره سرود فجر معرفی شدند

او در ادامه به جلسه‌ای که با هنرمندان استان فارس داشتند اشاره کرد و افزود: در جلسه‌ای که با اساتید و هنرمندان هنر موسیقی استان فارس با مدیرکل دفتر موسیقی داشتیم، فعالان حوزه سرود نیز حضور داشتند و دغدغه‌ها و مشکلات خود را بیان کردند. ما تمام سعی و تلاش خود را به کار می‌گیریم تا موانع و مشکلات این دوستان را به زودی برطرف کنیم.

مسئول دفتر اداره کل موسیقی ارشاد همچنین گفت: بحث آموزش نیز در این جلسه مطرح شد که به زودی در کلیه مقاطع مختلف گروه‌های سنی این امر فعال خواهد شد. علاوه بر این ازآنجایی که معمولا گروه‌های سرود در هیچ رسته‌ای از هنر جای داده نمی‌شوند، لذا پیگیری‌هایی برای حل مشکل بیمه آنها صورت گرفته و در سال جاری بیمه اهالی سرود نیز انجام خواهد شد.

جلیلی در پایان تصریح کرد: بحث حمایت از گروه‌ها در امر تولید نیز در این جلسه عنوان شد که به زودی طی پروتکلی آن را آماده می‌کنیم و در سال 1403 در سیستم دفتر سرود اجرایی خواهیم کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • نشست واکاوی برنامه‌سازی قرآنی برگزار می‌شود
  • ثبت نام چهارمین دوره حفظ قرآن کریم دختران در آذربایجان شرقی
  • فعالان سرود بیمه می‌شوند
  • زندگی با آیه ها یک فعالیت هم افزا با حضور دستگاه های مختلف بود
  • ظرفیت‌های یک نمایشگاه در احیای قرآن/ «حراج باران» برگزار می‌شود
  • فعالان حوزه خانواده در«جامعه پردازخانواده» به یکدیگرمعرفی می‌شوند
  • ثبت‌نام لیگ قرآنی «ضحی» در گیلان آغاز شد
  • تجلیل از نخبگان قرآنی در استان البرز
  • مشارکت ۳۲۵ نفر در مسابقات قرآنی شرکت گاز خراسان جنوبی
  • آغاز ثبت نام چهارمین دوره مقدماتی طرح ملی قرآنی حفظ نور رضوی