Web Analytics Made Easy - Statcounter

هومن افاضلی کارشناس فوتبال گفت: توضیحات کی روش در خصوص خط زدن بازیکنان تیم ملی قانع کننده نبود و تناقض زیادی در صحبت هایش وجود داشت.

هومن افاضلی، کارشناس مسائل فوتبال در گفتگو با شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ در خصوص مسائل پیرامون تیم ملی و اسامی نهایی که از سوی کی روش اعلام شد اظهار داشت: در اینکه انتخاب بازیکن در اختیار سرمربی است شکی نیست اما وقتی کی روش در مصاحبه ای دلایل خط خوردن برخی بازیکنان را توضیحات داد به نظرم به جای اینکه مسئله را حل کند، بیشتر تیم ملی را وارد تنش کرد چون توضیحات کی روش قانع کننده نبود و تناقض زیادی در صحبت هایش وجود داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس فوتبال کشورمان ادامه داد: به نظر من کی روش خیلی راحت می توانست در مورد انتخاب بازیکنان نهایی خود بگوید که تشخیص کادر فنی این بوده که این نفرات در سبک و سیاقی که ما قرار است بازی کنیم بیشتر کارایی دارند و از توضیحات اضافی پرهیز کند، چون جوابگوی نتایج تیم ملی اوست و باید اختیار انتخاب نفرات و سیستم بازی را هم داشته باشد.

افاضلی افزود: البته باید به این نکته هم اشاره کنیم که نفرات خط خورده تیم ملی بازیکنان شایسته ای بودند و در بازی با ترکیه هم جای خالی آنها کاملا حس شد.

وی در مورد هماهنگی بازیکنان تیم ملی گفت: هنوز چند روز دیگر وقت داریم تا به هماهنگی برسیم و در این مدت اتفاقات و تغییرات زیادی می تواند رخ دهد اما در مقابل ترکیه چیزی که ما از تیم ملی دیدیم برای بازی مقابل تیم های همگروهی مان در جام جهانی کافی نیست، البته روند روبه رشدی را نسبت به بازی با ازبکستان داشتیم به خصوص در 20 دقیقه پایانی که خیلی بهتر ظاهر شدیم.

افاضلی ادامه داد: در مقابل ترکیه بازیکنانی که روی نیمکت بودند از بازیکنانی که از اول در ترکیب بودند شرایط بهتری را داشتند و ورودشان در نیمه دوم در بازی تاثیر زیادی داشت.

وی با بیان اینکه نسبت به کیروش انتقاداتی وجود دارد و این انتقادات بیش از آن که فنی باشد مربوط به عملکرد رفتاری وی است، گفت: برای قضاوت فنی درباره کی روش باید صبر کنیم ببینیم در جام جهانی چه دستاوردی را می توانیم داشته باشیم.

افاضلی افزود: رویداد جام جهانی برای تیم ملی ما می تواند از صعود در گروه که یک دستاورد تاریخی است یا جمع آوری بیش از 3 امتیاز به لحاظ فنی دستاوردهای خوبی برای کی روش محسوب شود از طرفی خروج از جام جهانی بدون کسب امتیاز هم اتفاقی است که ممکن است برای اولین بار رخ دهد.

وی در خصوص ماندن یا رفتن سرمربی تیم ملی تاکید کرد: کی روش در هفت سالی که در تیم ملی حضور داشته بارها از رفتن صحبت کرده است اما باید صبر کنیم ببینیم در جام جهانی چه اتفاقاتی رخ می دهد بعد بر مبنای جام جهانی فدراسیون هم می تواند یک تصمیم و قضاوت در این باره داشته باشد. 

کارشناس فوتبال تاکید کرد: در نهایت فکر می کنم هرگونه توافق با کی روش برای ادامه همکاری برای جام ملتها منوط به عملکرد تیم ملی در جام جهانی باشد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۲۸۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!

به گزارش "ورزش سه"، تراکتور به دنبال جبران شکست‌های قبلی مقابل استقلال بود و نمی‌خواست در ورزشگاه خانگی امتیازی به آبی‌ها بدهد، اما نمایش مطمئن خط دفاعی مطمئن صدرنشین لیگ برتر با حضور مرادمند، روزبه چشمی و ایمان سلیمی کاری کرد تا راه نفوذ به سمت دروازه بسته بماند و ضربه زیادی به سمت چارچوب نرود.

محمدحسین مرادمند که در دیدارهای گذشته استقلال هم مطمئن و پرتلاش کار کرده بود، در جدال با تراکتور عملکرد دفاعی درخشانی داشت و بازی موثر او نگذاشت ستاره‌های قرمزپوش کاری از پیش ببرند تا بسته ماندن دروازه تیمش و کسب یک امتیاز منجر به ادامه صدرنشینی آبی‌ها در یک رقابت سخت شود.

مرادمند در همان نیمه اول بازی هم نزدیک بود یک اخراجی از تراکتوری‌ها بگیرد که این اتفاق نیفتاد ولی با این حال، عملکرد این مدافع ویژه‌تر از همه آبی‌پوشان در این مسابقه دشوار بود که توانستند صدرنشینی را حفظ کنند.

این مدافع که قبل از مصدومیت آرمین سهرابیان دور از ترکیب بود، با عملکردش حالا شرایط بازگشت این بازیکن آسیب دیده به جمع نفرات اصلی را سخت‌تر از قبل کرده و بعید نیست دوباره در کنار چشمی و سلیمی در بازی بعدی برابر ذوب‌آهن دیده شود.

دیگر خبرها

  • قلب دفاعی سپاهان محکم‌تر از همیشه!
  • فوتسال نیاز به بازی با تیم‌های بزرگ دارد/ نگران جام جهانی هستیم
  • مرادمند زمین و هوای استقلال را بست!
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم
  • بالاخره دل یوفا برای نیمکت‌نشین‌ها سوخت!
  • آرتتا: باید با شتاب خوب آرسنال ادامه دهیم
  • رافت: نیمکت پرسپولیس به خوبی مدیریت نمی‌شود
  • تبریک خاص مس رفسنجان به منتظر محمد(عکس)
  • گزارش BBC در باره نیکا شاه کرمی تناقض های متعدد دارد
  • تیتر بزنید که مقصر این باخت محمد ربیعی است!