Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  حسین شهدادی معاون بندری و اقتصادی اداره کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان گفت: کشتی راشمور حامل اولین محموله تجهیزات احداث واحدهای پتروشیمی وارد بندر چابهار و به اسکله طرح توسعه بندر شهیدبهشتی پهلودهی گردید.

شهدادی افزود: محموله کشتی راشمور پس از بارگیری در بنادر اورتونای ایتالیا و کنستانتای رومانی، مستقیما وارد بندر چابهار و به اسکله های طرح توسعه بندر شهید بهشتی پهلو گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهدادی یاد آور شد: با سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در ایجاد زیرساختهای بندری و تامین تجهیزات استراتژیک تخلیه و بارگیری در طرح توسعه بندر چابهار، امکان پهلوگیری انواع کشتی با آبخور بالا وجود دارد و هیچ محدودیتی برای تخلیه کالا و تجهیزات در بندر چابهار وجود ندارد.

گفتنی است : وزن برخی از این تجهیزات بالغ بر 353 تن می باشد که پس از تخلیه در بندر به محل احداث مجتمع های پتروشیمی در منطقه آزاد چابهار منتقل خواهد شد.

انتهای پیام/

هیچ محدودیتی برای تخلیه کالا و تجهیزات در بندر چابهار وجود ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت راه و شهرسازی اخبار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۳۶۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار

تین نیوز

جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش تین نیوز به نقل از بازار،  تفاهم نامه همکاری جمهوری اسلامی ایران و جمهوری تاجیکستان در بخش حمل ونقل بین المللی و ترانزیتی از طریق بندر چابهار میان علی اکبر صفایی؛ معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی کشورمان و شایسته مرادزاده معاون وزیر حمل ونقل جمهوری تاجیکستان امضا شد.

این تفاهم نامه با هدف توسعه همکاری های حمل ونقل بین المللی و ترانزیت چندوجهی بین جمهوری اسلامی ایران به امضا رسید.

گفتنی است، هیئت جمهوری تاجیکستان به سرپرستی معاون وزیر حمل ونقل این کشور در سفر به تهران پس از ملاقات با مقامات ارشد سازمان بنادر و دریانوردی از زیرساخت ها و ظرفیت های ترانزیتی بندر چابهار نیز بازدید کردند.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آتش سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار
  • بندر چابهار در آینده نزدیک یک بندر ریل پایه خواهد شد
  • آتش‌سوزی ۲ فروند لنج در بندر شهدای هفت تیر چابهار/ یک نفر فوت کرد
  • آتش‌ سوزی ۲ فروند لنج در چابهار؛ یک نفر فوت کرد
  • کوبا مشتری کشتی‌های ایرانی شد
  • ایجاد ۲ خوشه صنعتی در حوزه فولاد و پتروشیمی
  • آغاز ساخت پایانه مکانیزه مواد معدنی در مجتمع بندری امام خمینی
  • آغاز همکاری حمل ونقل بین المللی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار کلید خورد
  • آغاز همکاری‌ های حمل‌ ونقل بین‌ المللی و ترانزیتی ایران و تاجیکستان از بندر چابهار
  •  تاکید بر افزایش همکاری‌های بنادر گلستان و بندر امیرآباد