Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از یاسوج نماز جمعه این هفته شهر یاسوج مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد به امامت حجت‌الاسلام سید امان‌الله حسینی‌صدر برگزار شد.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج با اشاره به کرامات ماه مبارک رمضان اظهار کرد: توصیه  ائمه اطهار(ع) و اولیای الهی این است که تقوای الهی را در این ماه رعایت کرده و استغفار کنیم و از خدا آن چیزی را که نیاز داریم طلب کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه موقت یاسوج با بیان اینکه ائمه اطهار(ع) از ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را می‌بردند، افزود: ائمه اطهار(ع) در شب‌های ماه مبارک رمضان نهایت استفاده را از ساعات و دقایق ارزشمند ماه مبارک رمضان می‌بردند.

وی، زیاد دعا کردن را یکی دیگر از کارها در این ماه دانست و گفت: به ویژه سحرها که قرآن در دو جا سفارش می‌کند که در این ماه دعا و همچنین استغفار کنید.

حسینی‌صدر به فرمایشی از امام هشتم اشاره کرد و گفت: که تلاوت قرآن یکی دیگر از مهم‌ترین کارها در این ماه است و باید در کنار قرائت قرآن به معنای آن هم توجه کرد و تفسیر قرآن در کنار تلاوت قرآن باشد.

وی به توصیه بعدی امام رضا(ع) اشاره کرد و از توبه به عنوان یکی دیگر از کارهای مهم نام برد و افزود: دامن ما آلوده است که در این ماه باید طاهر شویم و باید بر سر این سفره گسترده در ماه رمضان توبه کنیم.

امام جمعه موقت یاسوج در خطبه دوم نماز سیاسی ـ عبادی امروز با بیان اینکه در آستانه فرا رسیدن لیالی قدر هستیم، اظهار کرد: شهادت حضرت علی(ع) آن قرآن ناطق را داریم که باید از فیوضات این شب‌ها استفاده کامل کنیم، چراکه شب نزول قرآن است و معنای آن این است که فرقی میان قرآن ناطق و قرآن صامت نیست و آنها با هم قرین و نزدیک هستند.

حسینی‌صدر افزود: احیا گرفتن شب‌های قدر به معنای نخوابیدن نیست، بلکه به معنای استفاده درست از این شب‌های ارزشمند است که مردم ایران اسلامی به خوبی از این شب‌ها استفاده می‌کنند.

خطیب موقت جمعه شهر یاسوج به روز قدس جمعه آخر ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: این روز برخاسته از اعتقادات عمیق حضرت امام بود و امروز هم دشمنی وقیحانه دشمنان به خصوص آمریکا را می‌بینیم که سفارت خود را به قدس اشغالی انتقال داده است و همه باید علیه این اقدامات فریاد بزنند.

وی به بیانات مقام معظم رهبری در جمع مسؤولان نظام اشاره کرد و گفت: باید این بیانات را مطالعه کرد، به ویژه در جمع کارگزاران نظام که فرمودند معیشت مردم با مشکل روبه‌روست و مسؤولان باید اقدام کنند و فرمودند که از همان ابتدا گره زدن مشکلات مردم به برجام اشتباه بود.

این خطیب جمعه یاسوج، بیانات رهبری را صریح و روشنگرانه دانست و یادآور شد: بیانات ایشان خیلی از بن‌بست‌ها را باز کرده است، به همین منظور در خصوص برجام و ادامه آن باید فرمایشات معظم له را نصب‌العین قرار دهیم تا ضرر نکنیم.

حسینی‌صدر به 14 و 15 خرداد و دو حادثه مهم در این روزها اشاره کرد و متذکر شد: آغاز نهضت و حرکت از چنین روزی بود، همچنین در 14 خرداد رحلت امام را داریم، هر چند که خیلی ها فکر می‌کردند کشتی انقلاب در دریایی پرتلاطم رها شده، اما با انتصاب رهبری دست خدا و حق بیرون آمد و جانشینی سالم و شاگرد تربیت شده، همان امام و رهبری نظام را به دست گرفت و مهم‌تر از آن دو حادثه و واقعه انتخاب رهبری بود.

وی توضیح داد: سجده شکر به جا می‌آوریم که پس از گذشت بیش از 30 سال از رحلت امام و برگزیدن جانشین خلف در حال تجربه پیروزهای بزرگی در منطقه هستیم و دشمن امروز نمی‌داند چگونه این تفکر و اندیشه اسلام ناب را مهار کند، همان گونه که رهبری گفتند در 25 سال آینده دیگری چیزی به نام رژیم اشغالگر قدس نخواهیم داشت.

انتهای پیام/ذ

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۴۱۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)

در حاشیه تمرین امروز تیم فوتبال سپاهان اصفهان بازیکنان این تیم با اهدای گل و هدایایی تشرف ژوزه مورایس به دین مبین اسلام و مذهب شیعه را تبریک گفتند.

به گزارش مهر، تمرین تیم فوتبال سپاهان عصر امروز در مجموعه باغ فردوس برگزار شد.

در حاشیه این تمرین کاپیتان‌های سپاهان به نمایندگی از بازیکنان با اهدای گل و هدایایی به ژوزه مورایس، سرمربی سپاهان، تشرف وی به دین مبین اسلام و مذهب تشیع را تبریک گفتند.

ژوزه مورایس جمعه شب و پس از بازی با استقلال ملاثانی در نشست خبری اعلام کرد مسلمان شده و مذهب تشیع را برگزیده است.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • نفوذ سامانه بارشی از جمعه در اردبیل
  • اگر مطهری و مبارزه او با تحجر ادامه داشت...
  • مطهری امام
  • قدرت نفوذ رسانه در بازتاب اعتراضات آمریکا و اروپا نمایان شد
  • آیت‌الله رمضانی: دشمنان می‌خواهند شریعت اسلام را تعطیل کنند
  • معلمان با رهبر معظم انقلاب دیدار می‌کنند
  • تصاویری از رهبر انقلاب در خلیج فارس
  • هدیه سپاهان به مورایس؛ مهر، تسبیح و قرآن (+عکس)
  • قرآن آموزان و روزه اولی‌های استان بوشهر تجلیل شدند
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود