Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالحسین غبیشاوی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته این شهرستان اظهار کرد: قیام 15 خرداد آغاز نهضت اسلامی ایران است. مردم در این روز در حمایت از امام و رهبر و مرجع خود قیام کردند و هزاران نفر به خاک و خون کشیده شدند و باید همواره یاد آن را گرامی بداریم و با امام راحل و آرمان‌های انقلاب تجدید بیعت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با تسلیت سالروز رحلت امام راحل (ره) افزود: حضور میلیونی مردم در مراسم تشییع پیکر مطهر امام راحل در تاریخ بشر بی‌نظر بود و عمق نفوذ امام برای جهانیان معلوم شد. در همان روز نیز مجلس خبرگان حسب وظیفه قانونی و شرعی خود رهبر را انتخاب کردند و حسن انتخاب هم بود. یک انسان وارسته مجاهد عالم مدبر که میلی هم به رهبری نداشتند اما وقتی بر ایشان تکلیف شد در طول سه دهه به خوبی و با کمال کفایت کشتی انقلاب را سکان‌داری کرد و می کنند. خطیب جمعه بندر ماهشهر بیان کرد: ایشان در این سه دهه سیاست‌های کلی نظام را به عنوان اتمام حجت به مسئولان کشور ارائه می‌کنند و در تمام فراز و نشیب‌ها و بحران‌ها و چالش‌ها سایه پر برکت این مرد الهی بر سر ملت و دست توانمند ایشان همراه مردم بوده است. وی با اشاره به دیدار اخیر رهبر معظم انقلاب با دانشجویان، اظهار کرد: معظم‌له با 80 سال سن بیش از سه ساعت به صحبت‌های دانشجویان گوش فرا دادند و پدرانه پای انتقادات بعضاً تند برخی دانشجویان نشستند. کجای دنیا همچون رهبر دینی و معنوی سراغ دارید. هاشمی در ادامه با اشاره به در پیش بودن روز جهانی قدس، افزود: انتظار می‌رود مردم امسال بیش‌ از سال‌های گذشته در صحنه باشند چرا که گستاخی‌های آمریکا از ولد نامشروع خود رژیم صهیونیستی بیشتر شده و سفارتخانه خود را در قدس مستقر کرده‌اند. از نگاه ترامپ قوانین بین‌المللی معنایی ندارد و بر همین اساس جنایت‌های زیادی را مرتکب شده و می‌شوند. امام جمعه بندر ماهشهر در فراز دیگری از خطبه‌ها به بحث محدوده این شهرستان اشاره کرد و گفت: مسئولان مربوطه به شکل جدی پیگیر موضوع هستند و پس از حادثه تلخ و اسفبار کازرون حساسیت‌ها نسبت به بندر ماهشهر و بندر امام بیشتر شده است. وی در پایان اظهار کرد: برای دهمین بار تأکید می‌کنم که شهرستان شدن بندر امام حق مسلم مردم این شهر است اما در عین حال هیچ حق و حقوقی نباید از بندر ماهشهر تضییع شود. خطوط قرمزی که وجود دارد نباید زیر پا گذاشته شود. مسئولان دو شهر باید در فضایی کاملاً آرام بحث محدوده را حل و فصل کنند.  کد خبر 4311479

منبع: مهر

کلیدواژه: بندر امام خمینی شهرستان ماهشهر بوشهر ماه مبارك رمضان گرگان سوم خرداد فتح خرمشهر شیراز شهرکرد یاسوج مشهد خرم آباد مراسم گلریزان بارش باران بیرجند سانحه تصادف کهگیلویه و بویراحمد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور

سید علی یزدی خواه نماینده مردم، تهران، ری، اسلامشهر و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی از تدوین نامه‌ای خطاب به وزیر کشور خبر داد که در آن به تصمیمات برای تقسیمات جدیدی کشوری و تعرض به یکپارچگی شهرستان ری اعتراض شده است.

آنگونه که ایلنا روایت کرده، متن این نامه که به امضای جمعی از نمایندگان تهران رسیده به شرح ذیل است:

جناب آقای دکتر وحیدی

وزیر محترم کشور

سلام علیکم؛

با صلوات بر محمد(ص) و آل محمد(ص)؛ همانگونه که استحضار دارید، ملک ری یکی از کهن ترین شهرهای جهان با قدمت بیش از ۸ هزار سال بوده و شیخ البلاد و عروس جهان اسلام با هویت تاریخی، تمدنی و مذهبی خود با تعبیر زیبای رهبر فرزانه انقلاب به عنوان قبله تهران معرفی گردیده است.

پیرو اخبار واصله در خصوص طرح تشکیل استان های تهران غربی و شرقی، تاکید می گردد طرح مذکور به هیچ وجه نباید منجر به جابجایی محدوده جغرافیایی فعلی شهرستان ری و بخش های پنجگانه ... ری گردد.

هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده سیاسی کنونی، علاوه بر صدمه به هویت و تاریخ این شهرستان، خسارات جبران ناپذیری بر سرمایه های مادی و معنوی مردم ولایت مدار شهرستان ری وارد و موجبات اعتراض شدید اهالی و ساکنین را فراهم می آورد.

لذا تقاضامند است دستور فرمائید از هرگونه تغییر و جابجایی در محدوده جغرافیایی شهرستان ری احتراز و قبله تهران بدون کوچکترین خدشه و به صورت یکپارچه در حریم حرم حضرت عبدالعظیم (ع) حفظ گردد و جزیی از استان تهران مرکزی باقی بماند.

بدیهی است با توجه به مطالبات مردمی جهت تحقق این مهم، از همه اختیارات و ظرفیت های قانونی مجمع نمایندگان تهران در مجلس شورای اسلامی استفاده خواهد گردید.

tags # مجلس سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • تعاون به عنوان رکن مهم مشارکت مردم، مورد تاکید رهبر معظم انقلاب است
  • جمعی از معلمان با رهبر انقلاب دیدار می‌کنند
  • هشدار نمایندگان استان تهران به وزیر کشور
  • حسرت بزرگ پرسپولیس: مجتبی حسینی!
  • فیلم| ماجرای حضور رهبر انقلاب در خانه شهید شیرودی | خبر مهمی که رهبر انقلاب از رادیو شنید
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • بندر کنگ نماد حفظ و صیانت از فرهنگ و معماری بومی است
  • ممنوعیت تردد موتورسیکلت در تونل‌های شهری
  • لزوم ایجاد فضای مناسب برای مشارکت مردم در تحقق شعار سال
  • بافت تاریخی بندر بوشهر با مشارکت مردم بازآفرینی می‌شود