Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-29@16:54:35 GMT

کاچی چهار مغز بسيار مقوی+دستور تهیه

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۴۴۳۰

کاچی چهار مغز بسيار مقوی+دستور تهیه

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، کاچی چهار مغز  معجون نه تنها مقوی و انرژی زا است ، برای رفع کم خونی ، نیروی از دست رفته و بسیاری از ناتوانی های بدن استفاده می شود. با نقل قول دستور تهیه و مصرف این معجون معجزه آسا این گونه سنتها نسل به نسل و سینه به سینه انتقال یافته تا نسل امروز هم از این سنتهای قدیمی بهرمند شده و به دست فراموشی سپرده نشود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مواد لازم

مغز گردو؛ بادام؛ پسته؛ از هرکدام ۲۵ گرم نیم کوب شده
مغز فندق ۱۵ گرم نیم کوب شده
آرد گندم یا آرد برنج ۱ لیوان
نبات آسیاب شده ۱ لیوان
کره ۱۰۰ گرم
هل نصف ق. مرباخوری
آب ۴ لیوان
گلاب نصف فنجان
زعفران ساییده شده ۱ ق. چ.

طرز تهیه

نبات کوبیده شده را با چهارلیوان آب روی حرارت می‌گذاریم بجوشد. بعد زعفران را حل کرده و گلاب را به آن اضافه می‌کنیم و آن را کنار می‌گذاریم. آرد را الک کرده و در قابلمه‌ای تفت میدیم تا بوی خامیش گرفته شه.
کره را در یک قابلمه دیگر ریخته، پس از ذوب شدن روغن آرد را کم کم اضافه می‌کنیم. بعد با قاشق چوبی آن را مرتب به هم می‌زنیم. شعله را ملایم کرده و به هم زدن آن ادامه می‌دهیم تا رنگ آرد طلایی شود. در این مرحله نصف قاشق چایخوری نمک و هل رااضافه کرده و قابلمه را از روی حرارت برمی داریم و شربت آماده شده از نبات را کم کم به آن اضافه می‌کنیم و مرتب به هم می‌زنیم تا مایع صاف و یک دست شود. گردو، بادام، پسته، فندق را هم اضافه می‌کنیم و ظرف را مجدداً روی حرارت ملایم قرار می‌دهیم تا کاچی جا بیفتد و می‌گذاریم کاچی به روغن بیفتد. در این مرحله کاچی آماده است.

منبع: مجله آشپزی مثبت

انتهای پیام/

دستور تهیه کاچی چهار مغز

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آشپزی تغذیه خواندنی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۴۴۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، میعاد فر در حاشیه مراسم کلنگ زنی پایگاه اورژانس جاده‌ای آب سفید بویراحمد گفت: این تعداد آمبولانس به زودی به ناوگان اورژانس کشور اضافه می‌شود.
وی همچنین اضافه کرد: بیش از ۳۰۰ پایگاه کانکسی اورژانس در کشور وجود دارد که طی برنامه ریزی انجام شده تا چهار سال آینده جمع آوری و به جای آنها ساختمان احداث می‌شود.

دیگر خبرها

  • اضافه شدن ۳۷ دستگاه ون و اتوبوس به ناوگان حمل و نقل بندرعباس
  • این مربا را برای صبحانه نخورید!
  • طرز تهیه پاستای اسفناج و خامه ساده و خوشمزه
  • اضافه شدن ۱۰۴ بوستان طی ۸ سال در قم
  • اجرای طرح واکسیناسیون طیور در زنجان
  • حکم سینماگر مطرح لغو شد ؛ صدور دستور محاکمه جدید
  • اضافه شدن ۵۰۰ دستگاه آمبولانس به ناوگان اورژانس کشور
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی مجلسی
  • راز خوشمزه شدن ماکارونی
  • باورنکردنی: پرسپولس دوبار کامبک خورد!