Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-30@18:27:49 GMT

گستاخی دشمن نتیجه عدول از آرمان‌های امام راحل است

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۴۶۸۸

گستاخی دشمن نتیجه عدول از آرمان‌های امام راحل است

 امام جمعه موقت بیرجند گفت: گرفتاری‌های امروز و گستاخی دشمن نتیجه عدول از آرمانهای امام راحل است.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام محمد مختاری، ظهر امروز ( 11 خرداد)، در خطبه‌های نماز جمعه بیرجند اظهار کرد: رمضان، ماه تمرین تقوای الهی است.

وی با بیان اینکه قرآن می‌فرماید« روزه بگیرید تا به تقوا برسید و اگر به تقوا برسید به فرقان و تشخیص درست حقایق خواهید رسید»، افزود: ماه رمضان از جهات متعددی زمینه بیداری و هوشیاری انسان را فراهم می کند و اگر نور توحید و ولایت در زندگی انسان راه پیدا کند رحمت و مغفرت خداوند انسان را فرا خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 امام جمعه موقت بیرجند اگر طوفان هوای و هوس بخوابد انسان حقیقت توحید و معاد را درک می کند؛ روزه کمک می کند تا انسان مدیریت هوا و هوس را به دست بگیرد چرا که ماه رمضان فرصتی برای رسیدن به بصیرت است.
 
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به شبهای قدر و نزول قرآن، گفت: قرآن نور است و باید با توجه بیشتر به این کتاب آسمانی به نور برسیم و از مدرسه حفظ قرآن که در استان راه اندازی شده حمایت شود چرا که انس با قرآن در شرایط کنونی یک ضرورت است.

مختاری بیان کرد: در ماه‌های اخیر ظلم مضاعفی به ملت مظلوم فلسطین وارد می‌شود و باید توجه بیشتری به حمایت از مردم فلسطین داشته باشیم چرا که دیگر امیدی به سازمان‌های بین المللی و دولت‌های اسلامی نیست‌.

 وی با تسلیت فرارسیدن سالروز رحلت امام خمینی (ره)، گفت: امام خمینی(ره) پیغمبرگونه عمل کرد و با قیام علیه طاغوت با تدبیر و شجاعت قیام را با حمایت مردم به نتیجه رساند.

امام جمعه موقت بیرجند ادامه داد:‌ برخی از مسیری که امام راحل ترسیم نمودند عدول کردند و نتیجه آن برجامی بود که سال‌ها ما را بازی دادند و به راحتی برجام را کنار گذاشتند. لذا گرفتاری‌های امروز و گستاخی دشمن نتیجه عدول از آرمانهای امام راحل است.

وی ادامه داد: وقتی مسئولان به جای اینکه امانت‌دار بیت المال باشد حقوق نجومی میگیرند، مردم را از حقوق خود محروم می‌کنند بنابراین وقتی مردم ببیند مسئولان وجدان و امانت داری لازم را ندارند اعتماد آنان از بین می‌رود و عزم ملی برای پیشرفت کشور نیست.
 
امام جمعه موقت بیرجند با اشاره به اینکه آموزش و پرورش تربیت محور نیست، افزود: باید فرزندان ما خوداتکا، مستقل و خودباور باشند اما متاسفانه خانواده و آموزش و پرورش فرزندان را کارآفرین پرورش نمی‌دهند و گاهی اینگونه القا می کنیم که کار تنها پشت میزنشینی است.

مختاری با بیان اینکه باید با عزم ملی مشکلات کشور را حل کنیم، تصریح کرد:‌ ما از مسئولان می‌خواهیم به فکر رفع تحریم های داخلی باشند چرا که ملت ایران اسلامی هرگز تن به تسلیم بیگانگان نخواهد داد.

وی یادآور شد: خداوند سرنوشت جامعه را تغییر نمی‌دهد مگر اینکه خودشان را تغییر دهند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استخدام امام جمعه موقت بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۴۶۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد

دریافت 237 MB

به گزارش خبرنگار مهر، روسای اتحادیه های صنفی چهارمحال و بختیاری امروز دوشنبه با امام جمعه شهرکرد دیدار داشتند.

کد خبر 6092388

دیگر خبرها

  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • توازن قدرت جدید در جهان برخاسته از تئوری‌های امام راحل است
  • بیداری ملت های آزاده جهان به برکت انقلاب اسلامی است
  • آرمان‌های امام راحل به نسل جدید معرفی شود
  • آخرین وضعیت ساخت دو بزرگراه بروجردی و یادگار امام در تهران | میدان جی موقت بسته می شود
  • تجدید میثاق وزیر آموزش و پرورش و معلمان با آرمان‌های امام راحل
  • ظهور تحول در دانشگاه های جهان را باید نتیجه خون‌های ریخته شده در غزه دانست
  • از مفاخر قرآنی استان گیلان تقدیر شد
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • جهاد اسلامی: اسرائیل به این نتیجه رسیده که جنگ راهکار آزادی اسرا نیست