Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان شایعات مربوط به عقب‌نشینی نظامیان این حزب از جنوب سوریه را تکذیب کرد.
به گزارش ایسنا، به نقل از روسیا الیوم، شیخ صادق نابلسی، از منابع نزدیک به حزب‌الله لبنان اعلام کرد، شایعات درباره فراهم کردن مقدمات خروج نیروهای حزب‌الله از درعا و حومه قنیطره در جنوب سوریه صحت ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی تصریح کرد، درگیری‌ها در سوریه همچنان وجود دارد و ایالات متحده همچنان دخالت گسترده‌ای در اجرای برخی دستورکارها در سوریه دارد و در نتیجه خروج حزب‌الله از این کشور اصلا مطرح نیست.
نابلسی گفت، ممکن است رایزنی‌ها و میانجی‌گری‌ها از سوی روسیه برای استقرار در منطقه مرزی جولان وجود داشته باشد که این امر از مدت‌ها پیش اعلام شده بود.
وی تاکید کرد، دولت سوریه در وهله نخست به دنبال آزادسازی این مناطق از کنترل گروه‌های تروریستی است و شایعات درباره هرگونه خروج از منطقه صرفا تمایل و خواسته رژیم صهیونیستی است.
نابلسی در پاسخ به سوال تعامل نرم حزب‌الله با هر طرحی برای حل بحران سوریه به ویژه در جنوب این کشور گفت،حزب‌الله از طریق گفت‌وگو و راه‌حل سیاسی به دنبال حل بحران این کشور است. این حزب به منظور ورود به حل و فصل سیاسی با برخی نیروهای مخالف دولت سوریه وارد عمل شد اما امور به لحاظ نظامی پیچیده شده و به مرحله کنونی رسید.
وی تاکید کرد، حزب‌الله از هرگونه راه‌حلی که حافظ حاکمیت ملی سوریه و نقش آن در منطقه باشد، استقبال می‌کند. برچسب ها: حزب الله لبنان ، سوریه ، اسرائیل

منبع: خرداد

کلیدواژه: حزب الله لبنان سوریه اسرائیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۵۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض حریم هوایی لبنان، به بخش‌هایی از جنوب خاک این کشور مجدداً حمله کرد.

پایگاه خبری المیادین دوشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های این رژیم شهرک‌های «کفر الشوبا»، «الشبعا»، «بلندی‌های الجبور»، منطقه «جبل الراشد» و «اقلیم التفاح» در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفتند.

تاکنون گزارشی از میزان تلفات و خسارت احتمالی این حمله منتشر نشده است.

در ادامه پاسخ نظامی مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز صهیونیست‌ها به خاک لبنان، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه‌ای عصر دوشنبه اعلام کرد: در راستای حمایت از غزه مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر این حمله خبر د

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که به حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

کد خبر 6098840

دیگر خبرها

  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • شلیک ۷۰ راکت از لبنان به جولان اشغالی سوریه
  • بارانی از موشک بر سر صهیونیست‌ها/ شلیک ۷۰ موشک از سمت لبنان
  • شلیک ۵۰ موشک از جنوب لبنان به الجلیل در موج جدید حملات حزب الله
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • میقاتی دریافت رشوه از اروپا برای نگه داشتن پناهجویان سوری را تکذیب کرد
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • حملات بامدادی به جنوب لبنان/ اسرائیل حومه «ناقوره» را بمباران کرد
  • شایعات حضور قطبی در تیم ملی ایران تکذیب شد