Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری میزان»
2024-05-01@10:59:38 GMT

جزییات حادثه سقوط کودک از «سُرسُره» +عکس

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۵۶۷۷

جزییات حادثه سقوط کودک از «سُرسُره» +عکس

خبرگزاری میزان- رئیس مرکز ارتباطات و امور بین الملل شهرداری تهران گفت: موضوع مصدومیت کودک سه ساله در بوستان گلچین پیگیری شد و به زودی گزارشی از آن ارائه می‌شود.

به گزارش گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان،امین عارف‌نیا با اشاره به بازدید شب گذشته خود از بوستان گلچین که اوایل هفته کودکی سه ساله از سُرسُره آن سقوط و دچار ضربه مغزی شد، اظهار کرد: شب گذشته از این بوستان بازدید کرده و با اهالی و افرادی که هر روز از این بوستان استفاده می‌کنند، گفتگو کردیم؛ صحبت‌ها متناقض بود، چند نفری می‌گفتند پس از آنکه پسربچه سقوط کرد، پدرش آن را از بوستان خارج کرده، برخی می‌گفتند اتفاق خاصی نیفتاده و چون دیروقت بود، دسترسی به خانواده این کودک برای شرح ماجرا از زبان آنها امکان‌پذیر نبود و قرار شد از سوی منطقه، با خانواده تماس گرفته و ضمن دلجویی، وضعیت کودک مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه در این بوستان دو نوع وسایل بازی برای کودکان داشت، یک بخش برای کودکان زیر پنج سال که وسایل بازی آن جدیدالنصب بود و بخشی که بیشتر وسایل بازی مناسب برای نوجوانان داشت، افزود: گویا این پسربچه در محدوده بازی نوجوانان در حال سرسره‌ بازی بوده است و مشخص بود این وسایل مناسب بازی کودک سه ساله نیست. با این وجود از شهرداری منطقه خواسته شد گزارشی دقیق در این رابطه تهیه کند و هرگونه اقدام و حمایت لازم به فوریت انجام شود.

انتهای پیام/
منبع:مهر
خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: سرسره کودک سقوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۵۶۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، به‌دنبال واژگون شدن و سقوط یک دستگاه اتوبوس به رودخانه‌ای در رشته‌کوهای «آند» در شمال پرو، ۲۵ نفر کشته و ۱۳ تن دیگر مصدوم شدند.

اولگا بابودیلا، دادستان منطقه کاجاماراکا در شمال پرو گفته است که این اتوبوس به سمت شهر «سوروچوکو» در حرکت بود و پس از واژگونی، به رودخانه‌ای سقوط کرد.

رسانه‌های محلی گزارش داده‌اند که این اتوبوس از شهر «سِلندین» عازم شده بود و در پی این حادثه تلخ، در شهر مذکور سه روز عزای عمومی اعلام شده است.

حوادث جاده‌ای در پرو نسبتاً رایج محسوب می‌شود به طوری که در جریان یک تصادف در سپتامبر ۲۰۲۳ دست کم ۱۲ نفر و در حادثه‌ای دیگر در ژانویه ۲۰۲۳ نیز ۲۴ تن کشته شدند.

کد خبر 6092948

دیگر خبرها

  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سقوط اتوبوس به دره‌ در پرو با ۲۵ کشته و ۱۷ مصدوم
  • فوت مرموز دختری بعد از مهمانی رفتن با نامزدش
  • جست‎جو برای یافتن دختر ۴ ساله در کلاله
  • سقوط اتوبوس به رودخانه‌ای در شمال پرو/ ۲۵ نفر جان باختند
  • جزییات کشف معماری ۴۵۰۰ ساله در شرق ایران اعلام شد
  • جزییات حادثه واژگونی اتوبوس در اتوبان زنجان
  • راز قتل دختربچه ۱۱ ساله اصفهانی فاش شد