Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اصفهان- ايرنا - نماينده ولي فقيه و امام جمعه اصفهان گفت: ما ازقبل مي گفتيم آمريکايي ها وفا ندارند و اين موضوع را ديديد.

به گزارش ايرنا، آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد در خطبه هاي اين هفته نماز جمعه اصفهان با اشاره به بيانات رهبرمعظم انقلاب اسلامي در جمع دانشجويان و مسئولان در ماه مبارک رمضان افزود : کشورهاي اروپايي با آمريکا سالانه بيش از ميلياردها دلار معامله دارند و رهبري نيز گفتند که اين ها وفا ندارند و به فکر ما نيستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي دول غربي را غير قابل اعتماد دانست و گفت : ايران در همه زمينه پيشرفت هايي زيادي داشته و اگر مسئولان تدبيري خوبي داشته باشند مي شود مشکلات را نيز حل کرد.
امام جمعه اصفهان همچنين با اشاره به مشکلات کاميون داران گفت: آنها مي گويند سه سال است که کرايه هاي مان اضافه نشده در حالي که وسايل ماشين و گازوئيل و ساير خدمات آنها گران شده است.
آيت الله طبا طبايي نژاد افزود :مسئولان مرتبط بعد از اينکه مشکلات به وجود آمد و اعتصاب شد به فکر افتادند و کرايه ها را زياد کردند.
وي با بيان اينکه ائمه جمعه و موقت به غير از مصلحت مردم و جامعه چيزي نمي خواهند گفت: ائمه هدف و غرض شخصي ندارند و مصلحت مردم وجامعه را به حساب مي آورند.
وي همچنين با اشاره به مشکلات توليد کنندگان افزود: اگر توليد کننده به زمين بخورد مصرف کننده نيز متضرر مي شود و بايد به توليد کننده کمک کرد تا مصرف کننده راحت باشد و اگر توليد زياد باشد اجناس نيز ارزان مي شود.
آيت الله سيد يوسف طباطبايي نژاد در ادامه با اشاره به شب قدر؛ سالگردارتحال امام راحل و پانزده خرداد گفت: مردم براي حمايت از مرجعيت قيام کردند و صدها کشته دادند و 15 هزار نفر در سراسر کشور به شهادت رسيدند .
وي با اشاره به رحلت امام و انتخاب رهبر معظم انقلاب گفت: رهبر معظم انقلاب بحران هاي بعد از رحلت امام راحل و فتنه ها را به خوبي مديريت کردند.
8114/ 6022
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۶۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، عباسعلی وفایی نژاد بعدازظهر دوشنبه در نشست هم اندیشی بررسی راهکارهای تحقق شعار سال در صنعت آردسازی تصریح کرد: نگاه ویژه نظام به بخش اقتصاد، نشانگر این است که اقتصاد جز مباحث پردغدغه و پرچالش ماست و سعی بر این خواهد بود با استفاده از تمام ابزارهای موجود به سمتی حرکت کنیم که خودباوری و خوداتکایی را به عرصه ظهور برسانیم.

وی همچنین اظهار داشت: در هر زمینه‌ای که دولت با اراده قوی و متعهدانه حضور داشته باشد، بخش خصوصی نیز همراهی و حضوری موفق خواهد داشت.
وفایی نژاد افزود: دولت صرف نظر از همه کاستی‌ها و فشار تحریم‌ها همه تلاش و همیت خود را در جهت پویایی اقتصاد کشور انجام می‌دهد.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه بخشی از کار ما حمایت و پشتیبانی از تولید محصولات کشاورزان است، اظهار داشت: در سال گذشته با همراهی کارخانجات آرد استان بیش از ۱۱۸ هزار تن گندم از کشاورزان مناطق دشت و بالادست استان با شرایط خاص حمایتی خریداری شد، به نحوی که با تدابیر صورت گرفته حمایت مناسب کشاورزان را در بر داشته و با مدیریت صحیح و همراهی کارخانجات آرد استان، کیفیت آرد نیز تضمین شود.

وی افزود: در استان مازندران ۲۱ کارخانه آرد داریم که با بهسازی و نوسازی و توسعه انبارها، سیلو و تجهیزات آزمایشگاهی، تحول و به روزرسانی مناسبی را داشته و برای ارتقای کیفیت تولید آرد سرمایه گذاری می‌کند.

وفایی نژاد تصریح کرد: شیوه نامه درجه بندی کارخانجات در شرف نهایی شدن در کارگروه استان و رفع نواقص و چالش‌ها است و بزودی عملیاتی خواهد شد.
وی تصریح کرد: با راه اندازی سامانه درجه بندی، کارخانجات آرد با ارتقای تجهیزات و بروزرسانی امکانات، امتیاز و رتبه آنها افزایش خواهد یافت.

مدیرکل غله و خدمات بازرگانی استان مازندران با بیان اینکه در سال ۱۴۰۱ تلاش کردیم از انحصار واردات از طریق بنادر جنوبی کاسته شود و فعالیت‌های تجاری به سمت بنادر شمالی سوق داده شود، اظهار داشت: طی سال های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ کالاهای اساسی گندم و روغن را از طریق بنادر استان مازندران وارد کشور کردیم اما در سال ۱۴۰۲ به دلیل کاهش ضرورت تأمین و دیگر موارد، تأمین کالاهای اساسی از طریق بنادر شمالی کشور متوقف شد.

وی با بیان این مطلب افزود: تمام تلاش دولت در حمایت از تولید کالاهای اساسی و خودکفایی در آن انجام خواهد شد اما به منظور تأمین ذخیره استراتژیک و حفظ امنیت غذایی در کشور، رایزنی‌های لازم انجام شد تا در سال جدید فاز اول گندم خریداری شده از کشورهای حاشیه دریای خزر بزودی از طریق بنادر مازندران وارد کشور شود

کد خبر 6092230

دیگر خبرها

  • تقدیر از کارگران یک مجموعه تولیدی در خوشاب توسط امام جمعه شهرستان
  • پیشرفت ۵۰ درصدی طرح انتقال آب به اصفهان/ اتفاقات خوشایند حوزه تولید ثمره همدلی مردم است
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • حمایت امام جمعه خلیل آباد از طرح «نور»
  • تاکید ماموستا رستمی بر توجه به معیشت و زندگی کارگران
  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • با حل مشکلات مردم اعتماد عمومی را افزایش دهید
  • دیدار روسای اتحادیه های صنفی با امام جمعه شهرکرد
  • رفع موانع تولید در مسیر تحقق شعار سال با نگاه مسأله محور
  • کارخانه های آرد مازندران نوسازی و بهسازی می شود