Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش سرويس بين الملل خبرگزاري صداوسيما به نقل از ­العهد لبنان؛ سرنوشت دو جوان بحرینی که نوزده روز پیش به دست نیروهای رژیم آل خلیفه بازداشت شدند همچنان نامعلوم است.
به گزارش این پایگاه اینترنتی ؛ خانواده دو جوان بحرینی به نامهای «فواد الحنی» و «محمد امین» از ساکنان جزیره «ستره» پس از گذشت نوزده روز از بازداشت فرزندانشان توسط نیروهای رژیم آل خلیفه، درباره سلامتی آنها ابراز نگرانی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این دو خانواده بحرینی از دستگاههای ذیصلاح خواستند هرچه زودتر سرنوشت فرزندان شان را معلوم کنند. این در حالی است که این دو خانواده بحرینی فقط با یک تلفن چند لحظه ای متوجه شدند فرزندانشان در ساختمان بازجویی بدنام رژیم آل خلیفه قرار دارند. نیروهای امنیتی رژیم آل خلیفه روز سیزدهم ماه مه در حمله به برخی از منازل در جزیره ستره این دو جوان بحرینی را بازداشت کردند. گفتنی است حسین فؤاد الحنی جوان بحرینی هفده ساله، قبلا به اتهام مسائل سیاسی بازداشت شده بود.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

کلیدواژه: نوجوان بحرین آل خلیفه محمد امين ستره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۶۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد

آفتاب‌‌نیوز :

سیدمحمد مهدی سجادی روز دوشنبه افزود: عصر روز گذشته اعضای یک خانواده چهار نفره در رودخانه نیاتک هیرمند برای شنا رفته بودند که نوجوان ۱۳ ساله دچار غرق‌شدگی می‌شود و برادر ۱۹ ساله آن به کمک برادر می‌رود.

وی ادامه داد: در این حادثه هر ۲ برادر غرق شدند و پدر خانواده که خودش را به آب می‌زند توسط یکی از اهالی محل نجات پیدا می‌کند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر سیستان و بلوچستان گفت: پیکر یکی از این افراد شب گذشته پیدا شد و پیکر دیگر شب گذشته به دلیل تاریکی مقدور نبود و امروز پیدا شد.

وی بیان کرد: با توجه به آشنا نبودن مردم از وضعیت رودخانه‌ها از خانواده‌ها تقاضا می‌شود از تردد در محدوده رودخانه‌های محلی پرهیز کنند.

ورود سیلاب ناشی از بارندگی‌های اسفند و اوایل فروردین سبب جاری شدن سیلاب در رودخانه هیرمند و کانال‌ها و انهار منطقه سیستان شده است و با وجود هشدار‌های متعدد از سوی دستگاه‌های امدادی برخی شهروندان بدون رعایت نکات ایمنی به کنار رودخانه ها، کانال‌ها و انهار می‌روند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرنوشت تلخ و هولناک مرد گمشده
  • سرنوشت هولناک مرد گمشده
  • دختر گمشده در جنگل دشت شاد کالپوش پیدا شد
  • دختر جوان گمشده در جنگل دشت شاد پیدا شد
  • غرق شدن جوان ۲۸ ساله در رودخانه شهرستان زهک
  • فیلم/ اقداماتی که حسین‌زاده بحرینی در مجلس یازدهم انجام داد
  • بازداشت باند دختران نامرئی بعد از سرقت از مرد جوان!
  • حمله موشکی مقاومت عراق به بندر عسقلان اسرائیل/ اعلام آغاز مرحله چهارم نبرد انصارالله یمن علیه اسرائیل/ بازداشت یک نظامی آمریکا توسط روسیه/ تهدید دادگاه لاهه توسط ۱۲ سناتور آمریکایی
  • بازداشت جاسوس‌های وابسته به آمریکا و رژیم صهیونیستی در یمن
  • پیکر ۲ جوان غرق شده در رودخانه نیاتک هیرمند پیدا شد