Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از کرمان و به نقل ازستاد نماز جمعه استان کرمان، حجت‌الاسلام علی رنجبرماهانی، امام جمعه ریگان در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ریگان به 14 خرداد سالروز رحلت معمار کبیر انقلاب اسلامی اشاره کرد و گفت: دو رکن در ماندگاری نهضت امام و ماندگاری انقلاب، شناخت توطئه‌های دشمن و استقرار حکومت اسلامی و اجرای قوانین الهی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: امام خمینی(ره) به گونه‌ای سخن می‌گفت که گویی غرب وجود نداشت و به چالش کشیدن قدرت‌های استکباری میوه درخت انقلابی بود که امام راحل آن را غرس کرد.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی با اشاره به فرموده امام راحل مبنی بر اینکه خوشبختی کامل روزی است که سلطه همه استعمارگران شرق و غرب از سر مسلمانان قطع شود، بیان کرد: آنهایی که مذاکره با شیطان بزرگ را افتخار دیپلماسی می‌دانند از راه و کلام امام فاصله گرفته‌اند.
امام جمعه ریگان اظهارکرد: کسانی که خودشان را مرید امام و انقلابی می‌دانند، باید به سخنان امام خمینی(ره) توجه و جامه عمل بپوشانند.
وی گفت: دولت، مجلس و ملت بدانند که توافق نامه‌هایی نظیر برجام یا پالرمو و ... عزت و اقتدار ملی را زیرسوال می‌برند، با امضای قرارداد FATF تمام نهادی دولتی و غیردولتی مشمول ارائه اطلاعات به خارجی‌ها می‌شود و هیچ استثنایی هم ندارد.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی افزود: طبق این قرارداد ایران متهم به پولشویی و تحویل مالی تروریسم می‌شود و حالا که آمریکایی‌ها در برجام نتوانسته‌اند جلوی نفوذ جبهه مقاومت را بگیرند از راه این قرارداد می‌خواهند جبران کنند.
امام جمعه ریگان در ادامه با اشاره به سفر وزیر بهداشت به شهرستان اظهارکرد: بیمارستان ریگان روند 80 درصدی پیشرفت دارد که خواستار تسریع در روند آن هستیم.
وی افزود: وظیفه بنده این است که حامی محرومان در این شهرستان باشم، حرف ملت را می‌زنم و از کسی باج نگرفته و به کسی هم باج نداده‌ام.
حجت‌الاسلام رنجبرماهانی بیان کرد: معین اقتصاد مقاومتی ریگان باید در شهرستان اشتغالزایی انجام دهد، جاده‌سازی وظیفه معین اقتصادی نیست، معین اقتصادی که در ارگ جدید کسب و کار با ماشین‌های خارجی انجام می‌دهد، چند شغل در ریگان ایجاد کرده است.
وی تأکید کرد: عده‌ای می‌خواهند مسائل شهرستان را به صورت محافظه کارانه عبور کنند، اما در این شهرستان افرادی با مدارک لیسانس و فوق لیسانس بیکار در هر منزل هستند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا کرمان سیاست و اقتصاد نماز جمعه ریگان دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۷۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با تبریک سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بیان کرد: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند و به قدرتمندی سپاهی که از دل مردم و با مردم است، باور دارند.

به گزارش ایسنا؛ آیت‌الله رسول فلاحتی امروز، دوم اردیبهشت‌ماه در دیدار با جمعی از اعضای شورای تأمین و کارکنان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شهرستان صومعه‌سرا به‌مناسبت سالروز تأسیس سپاه، وحدت میان نیرو‌های مسلح و قوای سه‌گانه کشور و همچنین حمایت امام امت را سبب رقم خوردن شاهکار عظیم عملیات وعده صادق دانست و اظهار کرد: اوایل انقلاب، شاهد اتفاقات و درگیری‌های داخلی بسیار از سوی منافقان بودیم که به امنیت کشور صدمه زده بود.

وی افزود: منافقانی که دست‌پرورده آمریکا و حتی از داعش بدتر بودند و جنایات بسیاری را علیه این مردم مرتکب شدند و در کوچه پس کوچه‌ها علیه بزرگانی همچون شهید بهشتی شعار می‌دادند و به او توهین می‌کردند، اما خداوند روزگارشان را در عملیات مرصاد سیاه کرد و امروز روزگارشان سیاه‌تر از قبل شده است.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه هم‌آوایی میان مسئولان و پیشرفت‌های امروز کشور با اوایل انقلاب قابل مقایسه نیست، افزود: در بحران جنگ تحمیلی با دست خالی مقابل دشمن ایستادیم، اما خداوند ما را به جایگاهی رساند تا امروز در برابر قدرت‌های نظامی دنیا بایستیم و نه‌تن‌ها در عرصه نظامی بلکه در تمام زوایای مربوط به امور کشور رشد کرده‌ایم و امکانات و خدمات حتی به روستاهایمان رفته است.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه بعضی افراد با هر بهانه‌ای فقط درصدد حمله غیرمنصفانه به ارکان نظام هستند و در زمین دشمن بازی می‌کنند، تصریح کرد: کار دشمن هجمه وارد کردن و بزرگ‌نمایی لکه‌های سیاه است.

امام جمعه رشت با اشاره به نیرو‌های توانمند و سالمی که در سراسر کشور در حال نقش‌آفرینی هستند، گفت: باید قدر داشته‌هایمان را بدانیم، امروز بیش از ۹۰ هزار دانشجو داریم که در حال تحصیل هستند و دانشجو‌های علوم پزشکی و نظامی قوی هم داریم که مایه افتخارند.

وی به حضور حماسه‌ساز مردم در راهپیمایی روز قدس و صفوف نماز عید فطر در شهرستان‌ها اشاره و بیان کرد: این مردم بصیر با درک شرایط می‌دانند کجا باید در راه رضای خدا قیام کنند؛ رهبر معظم انقلاب هم با تأکید بر مسئله جهاد تبیین خواستار گفتن موفقیت‌ها و یادآوری ایام‌الله برای مردم شده بودند.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان خطاب به مسئولان گفت: مطالبات مردم، زیاد و به‌حق است که با توجه به امکانات قطعا نمی‌توان پاسخگوی همه مطالبات مردم بود، اما باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرید و در هرحال با چهره گشاده و نیکو با مردم روبه‌رو شوید.

آیت‌الله فلاحتی با بیان اینکه همه مشکلات با هماهنگی و هم‌آوایی میان مسئولان در شهرستان‌ها قابل برطرف شدن هستند، گفت: حضور میدانی مسئولان بین مردم باعث خوشحالی و رضایت مردم خواهد شد و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه رشت با اشاره به روایتی درباره برطرف کردن غم‌های دیگران افزود: در روایات آمده است هرکس غمی را از چهره‌ای بزداید، خداوند غم‌های دنیا و آخرت او را برطرف خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • تاکید امام جمعه کیش بر التزام به حجاب و عفاف و رعایت قوانین کشور
  • بازدید امام جمعه پاوه از عملیات برفروبی «گردنه ته‌ته»
  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • امام جمعه بوشهر: پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزندآوری تسریع شود
  • وعده ایران برای نابودی ظلم جهانی قطعی است
  • مساجد و ائمه جماعات قزوین به کانون‌های فرهنگی تبدیل شوند
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • رویش گیاه دارویی اسپند در مراتع بخش رحمت آباد ریگان