Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-05-01@13:49:23 GMT

رسوایی جدید نتانیاهو!

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۸۲۵۹

تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که نتانیاهو از رئیس سازمان اطلاعات عمومی «شاباک» خواسته بود از «تمیر باردو» و «بنی گانتس» رئیس سابق موساد و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش جاسوسی کند.

به گزارش مهر به نقل از مرکز اطلاع رسانی فلسطین، تلویزیون رژیم صهیونیستی فاش کرد که نتانیاهو از رئیس سازمان اطلاعات عمومی «شاباک» خواسته بود از «تمیر باردو» و «بنی گانتس» رئیس سابق موساد و رئیس سابق ستاد مشترک ارتش جاسوسی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، تلویزیون رژیم صهیونیستی بیان کرد که یورام کوهین درخواست نتانیاهو را نپذیرفته و گفته است شاباک دست به چنین کاری علیه روسای ارتش و موساد نخواهد زد.

نتانیاهو در اولین روزهای انتخاب باردو و گانتس در سمت‌های خود این درخواست را ارائه داده است.

گزارش تلویزیون رژیم صهیونیستی در این باره جنجال گسترده‌ای را به همراه داشته است و تمیر باردو در واکنش به آن گفته است که «این یک حرکت خارج از قواعد بازی است و باور ندارد که چنین اتفاقی در اسرائیل رخ داده است».

باردو اظهار داشت: اگر نتانیاهو به ما اعتماد نداشت، می‌توانست در عرض ۱۰ دقیقه ما را برکنار کند.

نتانیاهو مسائل مطرح شده در این گزارش را رد کرده و در توئیتی مدعی شد که هرگز خواستار شنود و جاسوسی از رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس موساد نشده ام و این یک دروغ است.

منبع: فرارو

کلیدواژه: نتانیاهو موساد شاباک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۸۲۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی

رئیس جریان مخالفان در اراضی اشغالی درباره تداوم گرانی‌ افسارگسیخته در صورت عدم انحلال کابینه نتانیاهو، هشدار داد.

به گزارش مشرق، «یائیر لاپید» رئیس جریان اپوزیسیون رژیم صهیونیستی با اشاره به گرانی و نزدیک شدن طبقه متوسط جامعه به وضعیت بحرانی، هشدار داد اگر کابینه نتانیاهو منحل نشود، گرانی‌ها تداوم خواهد داشت.

لاپید اخیرا نیز در تظاهرات ضددولتی صهیونیست‌ها در تل آویو که در حمایت از توافق مبادله اسرا برگزار شده، حضور یافته و تاکید کرده بود: من اگر در راس کابینه بودم جنگ را متوقف می‌کردم و گروگان‌ها را بازمی‌گرداندم!

وی پس از استعفای «آهارون هالیوا» رئیس سرویس اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی خواستار استعفای نتانیاهو و دیگر اعضای کابینه رژیم صهیونیستی به عنوان مسئولان اصلی شکست برابر مقاومت فلسطین در عملیات هفتم اکتبر شده بود.

منبع: مهر

دیگر خبرها

  • ترامپ: من تجربه بدی با نتانیاهو دارم
  • نتانیاهو یکی از بدترین قاتلان تاریخ است/ رسانه‌های غربی منافق‌اند
  • نتانیاهو دست به دامن مقامات غربی شد
  • رئیس اپوزیسیون رژیم اسرائیل به امارات می‌رود
  • پشت پرده انتخاب رئیس جدید امان رسانه‌ای شد
  • هشدار لاپید درباره گرانی‌ افسارگسیخته در اراضی اشغالی
  • تعهد دوباره بایدن به امنیت رژیم اسرائیل
  • رضایت رئیس جمهور از گزارش مسئولان درباره کاهش تورم | رسوایی برای مدعیان آزادی بیان | گشت ارشاد مدیران در دستورکار وزرا باشد
  • طرح ادامه جنگ علیه غزه در ارتش رژیم صهیونیستی تصویب شد
  • موافقت رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی با حمله زمینی به «رفح»