Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-23@06:58:23 GMT

شیطنت آمریکا بی‌جواب نخواهد ماند

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۸۳۳۴

شیطنت آمریکا بی‌جواب نخواهد ماند

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ حجت‌الاسلام سیدموسی حسینی‌مجد،امام جمعه اسدآباددر خطبه های این هفته نمازجمعه شهر اسدآباد اظهار داشت: امام خمینی(ره) یک رهبر دینی کامل بود که با مدیریتش انقلاب را به ثمر رساند.

وی ضمن تسلیت سالگرد ارتحال امام(ره)عنوان کرد: شخصیت والای امام خمینی(ره) و اخلاص ایشان از عوامل مهمی بودند که باعث جاودانه شدن یاد ایشان شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه اسدآباد با بیان اینکه تفکیک قائل شدن بین امام(ره) و انقلاب ذهنیت اشتباهی است چراکه این دو بهم پیوند خورده‌اند، گفت: اگر کسی ادعا کند من پیرو امام(ره) هستم اما تفکرات انقلابی نداشته باشد نشان از فاصله وی با اصل انقلاب است.

وی با اشاره به انتخاب حضرت آیت الله خامنه ای(مد ظله العالی) به عنوان جانشین برحق امام(ره) تصریح کرد: ایشان شاگرد خلف مکتب امام(ره) بودند که توانستند پس از امام راحل با درایت انقلاب اسلامی را هدایت کنند.

حسینی‌مجد با بیان اینکه رهبری توانستند کشور را از با سربلندی از فتنه‌ها عبور دهند، تصریح کرد: خدا را شاکر هستیم که چنین پیشوای شایسته‌ای در رأس امور کشور قرار دارد.

وی در بخش دیگری از سخنانش ضمن دعوت از همشهریان برای حضور باشکوه در راهپیمایی روزقدس بیان کرد: شیطنت آمریکا در انتقال سفارت اسراییل خونخوار به قدس شریف بی‌جواب نخواهد ماند.

امام جمعه اسدآباد همچنین با اشاره به فرا رسیدن سالگرد قیام 15 خرداد عنوان کرد: شهادت هزاران نفر از انقلابیون در 15 خرداد 42 آغاز شکوفایی تفکرات انقلابی به صورت عمیق بود.

وی ضمن تشکر از متولیان مراسمات مذهبی در اسدآباد خاطرنشان کرد: کمیته حمایت از زندانیان اسدآباد 500 میلیون ریال برای کمک به آزادی زندانیان غیرعمد جمع آوری کرده است.

انتهای پیام/خ

در پی انتقال سفارت اسراییل به قدس  آمریکا  بی‌جواب نخواهد ماند

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آمریکایی اسد آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۸۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، صبح سه شنبه نشست تخصصی نایب رؤسای هیأت‌های ورزشی استان هرمزگان حضور حجت الاسلام والمسلمین عبادی زاده نماینده ولی فقیه و امام جمعه بندرعباس در دفتر نهاد نمایندگی ولی فقیه در استان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده در این نشست فعالیت بانوان در عرصه ورزشی را مایه ایجاد شور، نشاط و شادابی دانست و گفت: این شور و نشاط می‌تواند از طریق جامعه بانوان به جامعه منتقل شود و نشاط اجتماعی را افزایش دهد.

وی با قدردانی از تلاش‌های بانوان ورزشکار استان هرمزگان افزود: باید شرایط را جهت افزایش افتخارات بانوان افزایش دهیم.

نماینده ولی‌فقیه در استان هرمزگان با اشاره به جایگاه ورزش و تندرستی در دین مبین اسلام تاکید کرد: جوانان باید به سمت تلاش برای تقویت سلامت روح و روان تشویق شوند.

امام جمعه بندرعباس بیان کرد: تحصیل، تهذیب و ورزش باید در اولویت نسل جوان قرار گرفته شود تا هم به اعتلای روح کمک کند و هم ابعاد جسمانی آن‌ها ورزیده‌تر شود.

حجت‌الاسلام عبادی‌زاده جایگاه روح سالم را بدن سالم معرفی کرد و ضمن دعوت از ورزشکاران به خودسازی در همه ابعاد ادامه داد: ورزش می‌تواند در گسترش فرهنگ به خصوص فرهنگ پهلوانی تأثیر گذار باشد.

امام جمعه بندرعباس عنوان‌کرد: ورزش و جوانان دو مقوله به هم پیوسته هستند و باید همگام با هم برای تأثیرپذیری بیشتر پیش بروند.

وی خاطرنشان‌کرد: هیأت‌های ورزشی بایستی ضمن رسیدگی به فعالیت‌های ورزشی در حوزه فرهنگی نیز ورود کنند تا ابعاد جسمانی و روحانی ورزشکاران توأم باهم رشد کند.

کد خبر 6086013

دیگر خبرها

  • شعار سال یک دستور عملیاتی است
  • هیات‌های ورزشی به حوزه فرهنگ ورود کنند
  • عملکرد دستگاه قضا درعدالت و مبارزه با فساد در وضعیت حجاب موثر است
  • یادمان پدران و مادران آسمانی شهدای خضرآباد
  • امام جمعه رشت: بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • امام جمعه رشت : بسیاری از مردمان دنیا امروز دلداده سپاه هستند
  • سپاه پاسداران نهادی انقلابی برگرفته از ولایت است
  • برگزاری مراسم قرعه کشی متقاضیان مسکن ملی اسدآباد
  • برخی افراد اصرار به تزریق ناامیدی در جامعه دارند