Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-16@19:24:30 GMT

ستاره‌های جهان عرب در راه الاهلی

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۸۵۶۴

ستاره‌های جهان عرب در راه الاهلی

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از روزنامه الریاضیه عربستان، مدیران باشگاه الاهلی طبق هماهنگی‌ای که با پابلو گوئده، سرمربی آرژانتینی جدید خود داشتند باب مذاکره به سه ستاره‌ی عربی را باز کردند.


این تیم برای تقویت خود در فصل جاری، احمد حجازی بازیکن مصری تیم وست برومویچ انگلستان، وسام بن یوسف بازیکن تیم ملی تونس و تیم کاسیم پاشا از ترکیه و هم‌چنین نبیل درار بازیکن تیم ملی مراکش و فنرباغچه ترکیه را در نظر گرفته و با آن‌ها مذاکرات مثبتی انجام داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در ادامه قرار است عمر السوما، عبدالله سعید و محمد عبدالشافی هم که به علل مختلف از ترکیب الاهلی بیرون مانده بودند به این تیم بازگردند.


گوئده در ابتدای امضا قرارداد خود از مدیران الاهلی درخواست کرده بود زمینه حضور بازیکنانی در خطوط دفاعی، میانی و حمله را فراهم کنند و آن‌ها را تا قبل از شروع اردوی این تیم در اتریش به استخدام باشگاه درآوردند.

 

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۸۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج

به گزارش "ورزش‌ سه"، دومین فصل حضور رامین رضائیان در سپاهان استثنایی آغاز شد و او در طول 11 هفته ابتدایی لیگ برتر و همین‌طور دور گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا ستاره بی‌بدیل آسمان طلایی‌پوشان اصفهانی بود.

به لطف همین روزها رضائیان همچنان اثرگذارترین بازیکن فصل سپاهان با ثبت 9 گل، 9 پاس گل و گرفتن یک پنالتی به شمار می‌رود.

این روزها اما سپاهان فاصله زیادی با روزهای درخشان هفته‌های ابتدایی دارد و شاید یکی از دلایل آن فاصله گرفتن رامین رضائیان از روزهای اوج خود باشد.

رضائیان پیش از آغاز جام ملت‌های آسیا دچار آسیب دیدگی شد و ضمن از دست دادن چند بازی پایانی طلایی پوشان در نیم فصل اول، پس از بازگشت هم هنوز نتوانسته به فرم ایده‌آل برسد و این موضوعی است که این بازیکن در آخرین مصاحبه خود به آن اشاره کرده است.

تیم فوتبال سپاهان سه روز دیگر باید بازی عقب افتاده خود را مقابل سپاهان برگزار کند و باید دید در این مسابقه که در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود، رضائیان می‌تواند به روزهای خوب خود برگردد یا اتفاقات دیگری برای این بازیکن و سپاهان در راه خواهد بود.

عکس‌‌: وحید مومن‌زاده

دیگر خبرها

  • نقشه جذاب بارسا: ستاره‌های جدید در راه هستند
  • حرف‌های تند ستاره خارجی لیگ: این رسمش نبود!
  • ملاقات جذاب قلعه‌نویی و ستاره نامدار ایتالیا(عکس)
  • انصراف PSG: هیچ تیمی ستاره یونایتد را نمی‌خواهد
  • ستاره ملی پوش سپاهان دور از روزهای اوج
  • جام عجیب به لژیونر ایران رسید | سوپرشیلد بالای سر رفت! + عکس
  • پایان کار استعداد ایرانی در ترکیه با نائب قهرمانی
  • بازیکن جوان ترکیه‌ای رئال درخواست جدایی داد!
  • مسیِ ترک تبار از رئال مادرید جدا می‌شود
  • ستاره بایرلورکوزن طرفدار مسی است!