Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم تشییع و خاکسپاری "ایلیا و طاها" دانشی و مادرشان نرگس خوبانی از جانباختگان سانحه سقوط هواپیمای "تهران-یاسوج" در یاسوج برگزار شد. ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۳۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، 29 بهمن ماه 96 هواپیمای ATR تهران-یاسوج در ارتفاعات دنا سقوط کرد که در این سانحه 66 مسافر از جمله دو فرزند و زن دکتر عبدالهادی دانشی پزشک متخصص مغز و اعصاب ساکن در تهران جان باختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانواده دکتر دانشی برای برگزاری جشن تولید ایلیا عازم یاسوج شدند تا در کنار بستگانش یک جشن بیاد ماندنی داشته باشد ولی ایلیا هرگز به مقصد نرسید تا امروز غم انگیزترین جشن تولد برای ایلیا برگزار شود.

پیکر ایلیا و طاها در دومین مرحله از تحویل پیکرهای جانباختگان ATR آماده تحویل بود ولی در سردخانه در انتظار مادر ماندند تا اینکه چند روز پیش پیکر مادر نیز کامل شد و امروز با حضور پرشور مردم برای همیشه در خاک آرمیدند.

انتهای پیام/ ت

R41452/P1336/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سکه‌های طلای دومین حراج امروز تحویل داده می‌شود

خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، جهت دریافت سکه طلا از شعب منتخب بانکی، طبق جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، خریداران سکه طلا از سامانه معاملات مرکز مبادله ایران، جهت دریافت سکه طلا از شعب منتخب بانکی، طبق جدول زمانی اعلام شده مراجعه کنند.

متقاضیان دریافت سکه طلا از شعب بانک ملی، باید مطابق با دوره زمانی تحویل هر یک از حراج‌ها، به شعب منتخب مراجعه کنند و بدیهی است، به مراجعه خارج از دوره‌های تعیین شده، ترتیب اثری داده نخواهد شد.

لازم به ذکر است، زمان تحویل به دو دوره ۷ روزه با هزینه انبارداری و بدون هزینه انبارداری تقسیم می‌شود. برنده حراج می‌تواند جهت تحویل فیزیکی سکه خود از شعبه منتخب، پس از گذشت ۷ روز کاری پس از تخصیص به مدت ۷ روز کاری بعد مراجعه کند؛ در این دوره فقط هزینه تحویل ۳۰۰ هزار ریالی به ازای هر سکه دریافت می‌شود.

در صورت تأخیر در دریافت سکه، متقاضی به مدت هفت روزکاری دیگر می‌تواند علاوه بر پرداخت هزینه تحویل با پرداخت هزینه نگهداری به مبلغ ۵۰۰ هزار ریال به ازای هر قطعه، سکه خود را تحویل بگیرد.

منبع: تسنیم

کد خبر 736634

دیگر خبرها

  • آماده باش مناطق نفت خیز جنوب در پی هشدار بارندگی و سیل
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز سه‌شنبه ۲۹ اسفند + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • برپایی مراسم تعزیه‌خوانی با حضور هنرمندان درجه یک کشور
  • موافقت با خواسته زندانی مادر برای سال نو
  • تهران، شیراز و کردستان بخت‌های سقوط به لیگ یک!
  • رضایت مادر تتلو از پرونده پسرش؛ همه چی عالی‌ است
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز دوشنبه ۲۸ اسفند + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • قهرمانی نه، داربی زنان تهرانی برای بقا در لیگ!
  • برنامه سینماهای اصفهان امروز یکشنبه ۲۷ اسفند + جدول فیلم و قیمت بلیت
  • سکه‌های طلای دومین حراج امروز تحویل داده می‌شود