Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-05-06@20:06:29 GMT

امینی: امیدوارم رقابت خوبی با نیازمند داشته باشم

تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۹۱۸۶۳۶

مهدی امینی سنگربان 22 ساله تیم فوتبال پیکان که لیگ هفدهم را به دلیل آسیب دیدگی از دست داد، در گفتگو با "ورزش سه" در خصوص شرایط خود گفت:  سال گذشته پزشکان یک ماه پیش از شروع فصل گفتند که دستت خوب نشده و باید دوباره عمل کنی. به همین خاطر مجبور شدم دستم را دوباره عمل کنم و نیم فصل اول نبودم. در آن زمان بازی های تیم امید را هم داشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آقای پیروانی به من گفت که خودت را آماده کن، چون شرایط خوبی در لیگ و جام حذفی داشتم ولی بدشانسی داشتم و بازی را از دست دادم. نیم فصل دوم هم بدنم آماده نبود و مربیان گفتند که بگذار سال بعد بازی کنی.


بازیکن جوان سپاهان در مورد شرایط طلایی پوشان در لیگ هفدهم اضافه کرد: سپاهان پارسال شرایط یلی بدی داشت و نتایج دور از انتظارات مردم بود، حالا امیدوارم امسال نتایج خیلی خوبی بگیریم و شرایط تغییر کند.


سپاهان فصل گذشته شرایط خوبی در چارچوب دروازه نداشت و مهدی امینی در اینباره می گوید: سال گذشته اول فصل که صحبت می کردیم قرار بود اولیویرا گلر اول تیم باشد؛ بعد من و بعد هم صدقیانی. من مصدوم شدم و نتوانستم بازی کنم و خسروانی به عنوان گلر سوم تیم معرفی شد. در آن مقطع لی اولیویرا مصدوم شد و صدقیانی به عنوان گلر اول در سه مسابقه اول لیگ بازی کرد. در مقابل پارس جنوبی هم از زمین اخراج شد تا خسروانی بازی کند ولی از هفته چهارم به بعد اولیویرا برگشت و اتفاقا بازی خیلی خوبی هم مقابل ذوب آهن انجام داد.


امینی که پرورش یافته آکادمی سپاهان است، در مورد عملکرد بد گلرهای این تیم در لیگ هفدهم توضیح داد: نمی دانم؛ من نمی توانم بگویم بد بودند. شاید گلرها بد بودند ولی تیم هم بد بود و نمی توان تقصیرات را به گردن یک نفر انداخت. ولی به نظرم تیم بد بوده که هر سه گلر بد بودند. عالمه هم با اینکه هواداران دوستش داشتند، نتوانست نمایش بدون نقصی داشته باشد و در مجموع می توان گفت که شرایط کلی تیم ما در فصل گذشته اصلا خوب نبود.


وی در خصوص اضافه شدن قلعه نویی به تیم سپاهان اظهار بیان کرد: از آقای قلعه نویی را همه شناخت دارند. سال های بسیار خوبی با سپاهان داشته و امیدارم سال بسیار خوبی داشته پیش رو داشته باشد . زمانی که آقای قلعه نویی در سپاهان بود من در تیم جوانان سپاهان بازی می کردم. حالا هم خیلی ها انتظاراتی زیادی دارند که سپاهان نتایج خوبی بگیرد تا مردم اصفهان و هوادران خوشحال باشند و به همین خاطر هم آقای قلعه نویی با تمام وجود در حال بستن تیمی قدرتمند هستند.


امینی که پیش تر با پیام نیازمند خرید جدید طلایی پوشان در خط دروازه در تیم های پایه ایران هم تیمی بوده است، در این مورد افزود: من و پیام نیازمند دو سال پیش در تیم ملی جوانان با آقای علیدوستی در دور نهایی بازی های آسیایی با هم بازی می کردیم. با پیام رقابت خیلی خوبی داشتم و در بازی های آسیایی که انتخابی جهانی هم بود، هر دو رقابت شدیدی برای قرار گرفتن در ترکیب اصلی داشتم که در آن زمان در نهایت من به عنوان دروازه بان اول در سه بازی پیراهن تیم را پوشیدم و بازی آخر را پیام بازی کرد.


وی ادامه داد: من دو سال پیش اولین بازی لیگ را انجام دادم ولی مصدومیت کاری کرد که عقب افتادم. انصافا پیام هم فصل گذشته در تیم پیکان خیلی خوب کار کرد و امیدوارم در سپاهان هم رقابت خوبی داشته باشیم و هم رفاقت خوبی. چون خیلی دوست دارم با رفیقم رقابت خوبی داشته باشیم. با اولیویرا هم رقابت خیلی خوب داشتیم و یک سال خوب را در کنار هم داشتیم و امیدوارم من و پیام هم در کنار سال خوبی را تجربه کنیم.


امینی در پایان در مورد قرعه سپاهان در لیگ هجدهم هم گفت: فکر می کنم قرعه خوبی داریم. بازی های ما روالی که باید یک تیم قهرمان داشته باشد، دارد. بازی های اول با تیم های بزرگ نیست و اگر بتوانیم امتیازات خوبی جمع کنیم  در بازی های سخت تر با استرس کمتری بازی می کنیم.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۹۱۸۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است

بهزاد داداش زاده بازیکن سابق تیم های استقلال و پرسپولیس در گفت و گو با همشهری آنلاین با اشاره به نتایج این دو تیم در هفته گذشته گفت: همواره در تاریخ و حتی زمانی که خود من بازی می کردم وقتی دو تیم بازی حساس حساس داشتند ناخودآگاه با نتیجه نگرفتن یک تیم،‌تیم دیگر هم نتیجه نمی گرفت.

داداش زاده با اشاره به شرایط دو تیم استقلال و پرسپولیس در ۵ هفته پایانی لیگ برتر تاکید کرد: من می دانستم بازی هفته قبل دو تیم استقلال و پرسپولیس به خاطر بار روانی که روی این دو تیم وجود دارد احتمال زیاد مساوی می شود. البته این تساوی به نفع استقلال شد. پرسپولیس می توانست خودش را به قهرمانی نزدیک کند اما حالا همه چیز به هفته های پایانی کشیده شد.

او ادامه داد: پرسپولیس فقط در یک بازی جام حذفی آنهم به خاطر اشتباهات اوسمار در تعویض ها خوب بازی نکرد اما استقلال در کل شاداب بازی نمی‌کند. این موضوع را خود هواداران استقلال بیان می کنند. (البته بحث هواداران احساسی این تیم جدا است) به هرحال استقلال با همین سبک بازی به دنبال قهرمانی است. کادرفنی اش دوست دارد هر طور شده قهرمان شود. الان فوتبال ایران نتیجه گرا شده تا اینکه تیم ها بخواهند فوتبال زیبا بازی کنند. شما دیدید بازی های استقلال کیفیت ندارد اما سه امتیازها را می گیرد.

وی افزود: اما پرسپولیس بازی های خوبی را با سرمربی شدن اسومار ارائه داد و دل هواداران را به دست آورد. غیر از بازی جام حذفی که اشتباه بزرگ اوسمار در تعویض ها باعث شد ترمز پرسپولیس کشیده شود. همان هم باعث شد شرایط این بازی به بازی با سپاهان هم کشیده شود و اثرش را در این بازی هم ببینیم. تیم اصلا نمایش خوبی مقابل سپاهان نداشت.

این پیشکسوت باشگاه پرسپولیس درباره این شایعه که برخی بازیکنان از اوسمار حرف شنوی ندارند گفت: اولا این حاشیه‌ای است که دیگران برای پرسپولیس به وجود می‌آورند. خواهی ،نخواهی حرف اول و آخر را اوسمار می‌زند.

چطور در هفته های اول این بحث‌ها نبود و همه بازیکنان حرف او را گوش می‌ دادند الان که جام حذفی را باخته یا با سپاهان مساوی کرده گوش نمی‌دهند! الان در استقلال و سایر تیم‌ها از این قبیل مشکلات نیست!؟ همه تیم‌ها از این مشکلات دارند. هیچ تیمی نمی‌تواند ترمز پرسپولیس را بکشد جز حاشیه‌های که درون تیم ایجاد شود.

داداش زاده افزود: اوسمار انتخاب خوبی بوده و ما چند بار بابت این انتخاب به آقای درویش تبریک گفتم. با این انتخاب هزینه‌ها را هم کم کرد و الان هم تیم دارد نتیجه می‌گیرد. اگر سپاهان را می‌برد همه بازیکنان به حرف اوسمار گوش می‌دادند. هیچ حاشیه‌ای در پرسپولیس نیست و می‌خواهند با مطرح کردند چنین موضوعی تیم را به حاشیه ببرند.


داداش زاده در خصوص اینکه موافق تمدید قرارداد با اوسمار هست یا نه گفت: بحث تمدید قرارداد یک موضوع دیگر است. در وهله نخست باید ببینیم سیاست باشگاه چیست؟ در کنارش باید ببینیم مدیرعامل چه کسی است. چراکه ممکنه مانند استقلال مدیرعامل تغییر کند و اختلافی به وجود بیاید. برای همین معتقدم باید لیگ تمام شود و با توجه به شرایط تصمیم لازم را اتخاذ کرد.

او در پاسخ به این سوال که پرسپولیس برای فصل بعد نیاز به چه بازیکنانی دارد تاکید کرد: پرسپولیس در فاز حمله خوب است اما در دفاع و دروازه بان نیاز به بازیکن دارد. بیرانوند نباید در حاشیه امنیت قرار بگیرد. باید دروازه بانی باید جذب شود که قبل از بازی معلوم نباشد کدام یک فیکس هستند. این موضوع انگیزه خود بیرانوند را هم بالا می‌برد. بعد از آن در دفاع وسط مشکل داریم. مدافع راست هم می خواهیم. در دفاع چپ هم وقتی این بازیکن عربی مان تعویض یا مصدوم می‌شود نیاز است بازیکن با کیفیتی جذب شود.

این پیشکسوت پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: من از طرفداران و پیشکسوتان می خواهم تلاش کنند تیم وارد حاشیه نشود. تا تیم با حال خوب این ۵ بازی را پشت سر بگذراند. امسال لیگ پویا و خوبی داریم. حساسیت در بالای جدول و همین طور پایین جدول خیلی زیاد است. فقط هواداران حواسشان جمع باشد. به خصوص در بازی فردا مقابل نساجی مربی این تیم (ساکت الهامی) فوق العاده در مسایل حاشیه ای استاد است. بقیه سرمربیان هم در مسایل حاشیه‌ای حرفه ای عمل می‌کنند. خیلی باید مراقب بود.

کد خبر 849359 برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران باشگاه استقلال باشگاه پرسپولیس

دیگر خبرها

  • نتیجه تساوی عادلانه بود/ بازیکنان تیم ما در نیمه‌های دوم انگیزه زیادی دارند
  • دلیل خشم آلگری: در این وضعیت ریسک نکنید
  • کاپیتان سابق استقلال: آن سپاهانی بدون شک خودش دختر نداشت | نکونام امروز بازیکن نیمکت نشین را فیکس کند
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • کلوپ: امیدوارم با باران هفته آخر اشک‌هایم را نبینید؛ هیچکس جدایی‌ام را درک نمی‌کند
  • پرسپولیس باید مراقب استاد حاشیه باشد | دروازه‌بانی جذب کنید که ندانیم بیرانوند فیکس است
  • هندبالیست‌هایی که تنها ۳۰ درصد قرارداد گرفته‌اند
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان
  • منصوری: توهین به هواداران در شان فوتبال ایران نیست/ پرسپولیس می‌تواند به صدر بازگردد
  • بازی استقلال انقدر بد بود که تلویزیون را خاموش کردم | تیم نکونام با این وضعیت به مشکل می خورد